معرفی و دانلود کتاب مامان من پسر خوبیه

عکس جلد کتاب مامان من پسر خوبیه
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مامان من پسر خوبیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مامان من پسر خوبیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مامان من پسر خوبیه

کتاب مامان من پسر خوبیه اثر علی ناصری و تصویرگری نرگس خزایی مجموعه داستانی مصور در حوزه‌ی ادبیات کودک است. این کتاب با دیدگاه روانشناسی و در قالب داستان، رابطه کودک و مادر را بررسی می‌کند.

بیست‌و‌پنج سال از اولین جایزه‌ای که علی ناصری به صورت کشوری نصیبش شده می‌گذرد. در این مدت با تمام مشغله‌ها و گرفتاری‌هایی که داشته، خوانده و نوشته. ناصری نوشتن را برای خودش نوعی رفع تشنگی می‌داند. در این مدت یازده کتاب منتشر کرده و پنج کتاب و تعدادی داستان و رمان در دست انتشار دارد. دو فیلمنامه انیمیشن هم در دست ساخت دارد. یک خورجین هم جایزه ریز و درشت دارد که آخرین آن‌ها جایزه کتاب سال تبریز برای رمان نفرین‌های یک کلاغ از پیش مرده است. ناصری هم‌اکنون ساکن میانه است و خوشحال از این‌که بنیان‌گذار جایزه کتاب سال «شهید شاهی» است. این جایزه چهار دوره با موفقیت برگزار شده است.

در یکی از قصه‌های این کتاب می‌خوانیم:

«مامان من نینی خوبیه! هرکاری می‌گویم گوش می‌کند. الان ملخ شده است. یک ملخ سبز. تپل و مپل. من ملخی به این گندگی ندیده‌ام. با شاخک‌هایش مرا می‌ترساند. بعد هم می‌پرد. پریدنش خنده‌دار است. کلی میخندم ولی مامان من دهانش را می‌گذارد روی گوشم و می‌گوید: گریه نکن عزیزم.»

فهرست مطالب کتاب

شبی که الینا پروانه شد
مامان من پسر خوبیه!
ماه بانو
مامان + مامان = ؟
قصه یک کلاه
یک قاچ کوچولو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مامان من پسر خوبیه
نویسنده
ناشر چاپیموسسه فرهنگی هنری سیب سرخ نیکان
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-600-7790-00-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مامان من پسر خوبیه

زینب عارفی
۱۴۰۲/۱/۴
قیمت کتاب خوب بود و تعداد داستان‌های زیادی در کتاب هست که مناسب با سن کودک و آموزنده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مامان من پسر خوبیه

برای دریافت کتاب مامان من پسر خوبیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.