معرفی و دانلود کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: حقیقت تلخ

عکس جلد کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: حقیقت تلخ
قیمت:
۵۰۰۰۰ 25000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: حقیقت تلخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: حقیقت تلخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: حقیقت تلخ

کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: حقیقت تلخ نوشته‌ی جف کینی، زندگی پسر بچه‌ای را با زبانی طنزآمیز روایت می‌کند که به معنای واقعی بی‌عرضه است.

گرگ هفلی که اصلا بی‌عرضه بودن خود را قبول ندارد و فکر می‌کند روزی آدم مهم و ثروتمندی می‌شود، گاهی می‌خواهد خودی نشان دهد و بعضی از مشکلات را حل کند اما تقریبا همیشه اوضاع را بدتر از قبل می‌کند.

جف کینی (Jeff Kinney) نویسنده، طراح بازی، کارتونیست، بازیگر و کارگردان، مجموعه کمیک‌ استریپی به نام ایگدوف که در نشریه‌ی دانشجویی دایاموندبک منتشر می‌شد را خلق کرد. کینی با نویسندگی و تصویرگری مجموعه کتاب‌های کودک "دفترچه‌ خاطرات یک بی‌عرضه" به شهرت رسید. او آن را در 1998 طراحی کرد، اما اولین‌بار در آوریل 2007 به شکل کتاب چاپ و منتشر شد. مجله‌ی تایم در آوریل 2009 نام کینی را در زمره‌ی تأثیرگذارترین اشخاص جهان آورده است.

کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه، حقیقت تلخ (Diary of a Wimpy Kid: The Ugly Truth) جلد پنجم از مجموعه شش جلدی «خاطرات یک بی‌عرضه» است.

کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: حقیقت تلخ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام کودکان دبستانی و نوجوانان پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه، حقیقت تلخ می‌خوانیم:

بدبختانه، مامان و بابا دیروز قبل از رودریک برگشتن خونه و بابابزرگ هم برگشت خونه‌ی سالمندان. واقعا حیف شد چون واقعا دلم می‌خواست اجرای دستورالعمل صفحه‌ی "س" رو ببینم.

مامان گفت اون و بابا در طول این چند روز خیلی با هم حرف زدن و هر دوتایی به این نتیجه رسیدن که از وقتی اون برگشته سر درس و مشقش، اوضاع خونه حسابی به هم ریخته. من فکر می‌کردم مامان می‌خواد ما رو به خاطر این‌ که وظایف‌مونو انجام ندادیم توبیخ کنه، ولی اون گفت که می‌خواد یه نفرو استخدام کنه تا توی تمیز کردن خونه کمک کنه. نمی‌تونستم حرفی رو که می‌شنیدم باور کنم. عبارتی که مامان به کار برد «کمک در کارهای خانه» بود، ولی من می‌دونم که معنیش یعنی «کلفت».

به گمونم مامان از این‌ که می‌خواد یه نفرو واسه انجام کارای خونه استخدام کنه حسابی خجالت می‌کشه، چون از همه‌مون خواست این قضیه رو به هیچ‌ کس نگیم.

متأسفم، ولی فرصت‌هایی مث این همیشه گیر من نمی‌یاد. واسه همین یه کمی سخت بود که توی مدرسه جلوی خودمو بگیرم. شیراک گوپتا گفت که خونواده‌ش نیازی به کلفت ندارن و اون خوشحاله که هر روز وقتی از مدرسه برمی‌گرده، مامانش خونه است. ولی من مطمئنم این حرفی‌ایه که تموم آدمایی که کلفت ندارن می‌زنن تا یه کم دلشون خنک بشه.

فردا اولین روز کار کلفت ما ایزابلاست. فکر می‌کردم معناش اینه که همگی می‌تونیم راحت بشینیم و یه کمی بیشتر ریخت و پاش کنیم، چون قراره یکی پشت سرمونو جارو کنه؛ ولی مامان امشب همه رو مجبور کرد خونه رو تمیز کنیم. اون گفت نمی‌خواد ایزابلا فکر کنه که ما توی «خوک‌دونی» زندگی می‌کردیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: حقیقت تلخ
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
ناشر چاپیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات241
زبانفارسی
شابک978-964-7253-49-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ 25000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: حقیقت تلخ

shokoofeh moayedi
۱۳۹۸/۶/۱
من این کتابو به زبان انگلیسی خوندم. و کلی خندیدم و لذت بردم مشتاق شدم مجموعه چند جلدیشو بخونم که بسیار خنده دار و جالب بود کتاب یه مجموعه طنز هست برای کودک و نوجوان که البته اگه مثل من هنوز کودک درونتون فعاله حتما لذت میبرید
GHAZAL_ PRNR
۱۳۹۷/۱۱/۷
عاااااالی بهتون پیشنهاد میکنم حتما بخونید و جلد‌های دیگه رو هم مطالعه کنید.
فاطمه شجاعی نیا
۱۳۹۸/۸/۹
خیلی عاااااااااااااااااااالی بود نمی‌دونستم غیر از 12 جلد اول بازم باشه اما اگر بازم از این کتاب منتشر کنید ممنون می‌شوم.


عالی هیف که نمی‌تونم بیشتر از 5ستاره بدم

بهترین کتاب عمرم بود🥰🤩😍😘
زهرا رمضانی
۱۳۹۸/۳/۱۶
این کتاب بین کتاب نوجوانان رودست نداره معرکست من به عنوان یک نوجوان این کتاب رو به هم سن و سالای خودم پیشنهاد میکنم بهتون قول میدم از خرید و خوندن این کتاب پشیمان نخواهید شد
صبا رادفر
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
خیلی عالی و زیبا بود این کتاب هم مثل بقیه مجموعه کتاب‌ها در مورد ماجراهای گرگ هفلی بود و خیلی جذاب و سرگرم کننده بود 🌹پیشنهاد میکنم شما دوستان عزیز هم که به کتاب علاقه دارین این کتاب رو حتما مطالعه بکنین 🌹🌸
مریم خانم
۱۳۹۸/۶/۱۰
کتابی بسیار زیبا که به زبان طنز نوشته شده بود خوندن این کتاب رو به همه مخصوصا نوجوونا توصیه میکنم بنظرم برای کسی که می‌خواد خاطره نویسی رو شروع کنه کتاب مناسبی باشه
ممنون میشم اگه همه‌ی جلداش رو بزارید
fateme ramezani
۱۴۰۲/۸/۱۵
وای این کتاب عالیه. تمام جلداش قشنگه. خاطرات یک پسر بانمک و داداش نامردش.. خیلی شما رو میخندونه. فقط مناسب کودک و نوجوان نیست بزرگسالان هم لذت میبرن. ممنون از کتابراه🌹
Sajad Baseriyan
۱۳۹۹/۵/۲۴
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیییییییییی بووووووووووووووووووووووووودددددددددد
Soheila Askari
۱۳۹۹/۲/۱۶
عالی عالی عالی من خودم ۱تا۱۱ شو دارم 😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰باز هم جلد‌های دیگشرو موجود کنید 🥰🥰پیشنهاد می‌کنم شما هم بخونید🥰🥰❤❤❤
زهرا جون
۱۳۹۹/۹/۲۶
وایییییی خدای منن اینوو دیدم خیلی خوشحال شدم چون یک جردش رو توی خونه به نام بگه لاغر مردنی دارم بعد اینو خوندم هم مثر جلد خودم طنزه
مهتا مبینی
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
به نظر من کتاب عالى بود و مخصوص نوجوانان بود البته بگذریم جاهاى بى ادبى هم داشت لطفاً قسمت هاى دیگرش هم در اپلیکیشن کتابراه بزارید
محمدامین اوصافی هریس
۱۳۹۷/۸/۲۹
بهترین و جالب‌ترین کتابی که خوانده‌ام این است
عالللللی
ashkan zakerifar
۱۳۹۹/۴/۳۰
کتاب خیلی جالبیه
با اینکه ایرانی نیست ولی بعضی از حرف هامون توش زده شده
لطفاً تمام مجموعه رو موجود کنید
آتریا بلیوانی
۱۳۹۸/۹/۲۸
خیلی خوب است ولی تنها بدی‌اش اینه که در جستجو همه کتاب‌های مورد نیازم را نمی‌آورد و به جاش آن کتاب مورد نیاز، کتاب دیگه‌ای می‌آورد.
سایا رسولی هیربد
۱۴۰۱/۱/۳۱
این کتاب عالی بود 😇و حتما جلد‌های دیگه‌ی این کتاب رو بخونید. کتاب آموزنده بود و من از اون درس گرفتم.
مشاهده همه نظرات 98

راهنمای مطالعه کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: حقیقت تلخ

برای دریافت کتاب خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه: حقیقت تلخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.