معرفی و دانلود کتاب مثل آتش

عکس جلد کتاب مثل آتش
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مثل آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مثل آتش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مثل آتش

کتاب مثل آتش به قلم رضا ابوطالبی، داستان دختری را به تصویر می‌کشد به دلیل زشتی ظاهری و پاهای بیمارگونه‌اش خانه‌نشین است، اما در این انزوا و گوشه‌گیری با چهره‌ای متفاوت وارد زندگی پسری جوان می‌شود.

درباره کتاب مثل آتش:

این رمان جذاب روایتی واقعی است از فراز و نشیب‌های زندگی دختری جوان که روزگارش را در چارچوب دیوار‌های خانه‌ی غم‌بارش می‌گذراند، جایی که مجبور است به خاطر شرایط فیزیکی‌اش تمام وقت خود را در آنجا باشد. اما در این میان آشنایی با پسری جوان سرنوشت او را تغییر می‌دهد. پسر بدون اطلاع از شرایط زندگی دختر دلباخته او شده و وارد بازی‌ای می‌شود که دختر آن را آغاز کرده است، غافل از اینکه روزگار هم با آدم‌ها بازی می‌کند.

کتاب مثل آتش مناسب چه کسانی است:

این کتاب به همه کسانی که به مطالعه داستان‌های واقعی و عاشقانه علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب مثل آتش می‌خوانیم:

مادر بعد از اتمام حرف‌هایش مشغول جارو کردن مقابل خانه شد. همان خانه‌ای که حالم از دیدنش به هم می‌خورد و صاحبش پیرمردی است که آقا صدایش می‌زنیم. خانه‌ای که فاصله زیادی با شهر دارد. خانه‌ای که داخل یک گاوداری بنا شده و ما هم به عنوان سرایدار مشغول کار در آن جا بودیم. این خانه متشکل از دو اتاق تودرتو با درهای تخته‌ای آبی‌رنگ بود که یکی از آن‌ها آشپزخانه و دیگری اتاقی بود که تقریباً همه کارهایمان را در آن انجام می‌دادیم. از خوردن و آشامیدن گرفته تا اتاق مهمان و شب‌ها مادر و برادرم داخل آن استراحت می‌کردند. این به این معنا نیست که من فقط یک برادر داشته باشم، دو خواهر دیگر هم دارم که ازدواج کرده‌اند. باید اعتراف کنم که هیچ‌کدام مانند من زشت نیستند.

یک اتاق کوچکی هم بود که بیرون از خانه ساخته شده بود و توسط یک در به داخل آشپزخانه راه داشت، اتاق من بود. همان اتاق کوچکی که قبلاً انباری بود و حالا شده بود اتاق من.

برادرم مشغول دوشیدن شیر گاوهای سمینتال بود و من می‌توانستم او را از پنجره چوبی آشپزخانه ببینم. سطل‌های شیر را داخل یخچال مخصوص شیر می‌ریخت. صبح‌ها مادر مسئول دوشیدن شیر گاوها بود و بعد از ظهرها نوبت برادرم بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مثل آتش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات رهام اندیشه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-622-264-040-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مثل آتش

سارا مجیدزاده
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
اولش که شروع به خوندن داستان کردم واسم یک جورایی جالب بود و خوندن کتاب رو ادامه دادم. تقریبا داستان تا قبل از ده صفحه اخر خیلی اهسته و یواش پیش می‌رفت تا اینکه تقریبا از ده پونزده صفحه اخر داستان خیلی با سرعت زیادی پیش رفت و تموم شد. داستان زیادی تخیلی و غیر واقعی و بچگانه به نظر می‌رسید. فکر کن.. اخه کدوم ادم نادانی سه سال یک رابطه الکی و بی شناختی رو اینجوری ادامه میده. در کل بچگانه و تخیلی بود داستان.
‌،fa edalat
۱۴۰۱/۱۰/۱
کتاب قانون کارما رو میگه به قول گاندی: انسان چیزی جز محصول افکارش نیست او به همان چیزی تبدیل می‌شود که بدان فکر میکند.
مهسا احمدی
۱۳۹۹/۱۲/۶
کتاب خوبیه آموزنده مخصوصن برا جوونا
سوگند متقیان
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
خداوکیلی این چه کتاب توهمی و بی سر و تهی بود.... هیچ لذتی نبردم هیچ
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب مثل آتش

برای دریافت کتاب مثل آتش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.