معرفی و دانلود کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید

عکس جلد کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید
قیمت:
۲۵۰۰۰ 12500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید

زنان و مردان در شیوه‌ی عشق‌ورزی خود به‌گونه‌ای متفاوت عمل می‌کنند، اما متأسفانه اغلب زنان تنها از دریچه‌ی نگاه خود به رابطه‌‌ با جنس مخالف می‌نگرند. با خواندن کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید، نوشته‌ی استیو هاروی می‌آموزید به جای تلاش برای تغییر یک مرد، عوامل انگیزه‌بخش در وجود او را بشناسید تا نسبت به میزان تعهد مردان ارزیابی واقع‌بینانه‌تری داشته باشید. این اثر جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید

سواد رابطه اصطلاحی‌ست که امروزه از زبان بسیاری از روان‌شناسان و مشاوران ازدواج می‌شنویم و درواقع دانش ما درباره‌ی مدریت رابطه با جنس مخالف را تشکیل می‌دهد. این دانش ابعاد بسیار گسترده‌ای دارد و یکی از وجوه آن، رسیدن به شناختی قابل قبول از اهداف شریک عاطفی‌تان برای ایجاد یک ارتباط است. مهم نیست رابطه‌ی شما در مرحله‌ی آشنایی اولیه است یا حتی ازدواج کرده‌اید، چراکه یک ارتباط در هر مرحله‌ای نیاز به مراقبت و حتی بازسازی دارد تا بتواند در بلندمدت تداوم داشته باشد و سودمندی آن را در ابعاد مختلف زندگی خود مشاهده نمایید. در کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید (Act like a lady think like a man)، از زبان استیو هاروی (Steve Harvey) درباره‌ی اصلی‌ترین نیازهای یک مرد و چراغ قرمزهایی است که برای ارتباط با او باید در نظر بگیرید. از این طریق می‌توانید اطلاعات تازه و البته واقع‌بینانه‌ای به دست آورید و شکل رابطه‌ی عاطفی و زناشویی خود را دگرگون کنید.

مردان عموماً دارای سه نیاز اساسی‌اند که عبارت است از پشتیبانی، وفاداری و ایجاد رابطه، که تأمین هریک از این سه نیاز می‌تواند موجب احساس قدرت در آن‌ها شود. اگرچه آن‌ها کمتر نیازهای خود را به زبان می‌آورند، اما با رفتار و عملکرد خود همه‌چیز را به شما نشان می‌دهند. از عوامل دیگری که به یک مرد احساس قدرت می‌دهد جایگاه شغلی و میزان درآمد اوست. آن‌ها همواره دوست دارند در کنار نیازهای خود، نیاز زن محبوبشان را برطرف کنند و تأمین مادی زنان از عوامل مهم انگیزه داشتن یک مرد به شمار می‌رود.

در مجموع این کتاب یک دستورالعمل جامع برای داشتن رابطه‌ای متعهدانه و قدرتمندانه با یک مرد است که به شما می‌آموزد چطور رابطه‌تان را از یک مرحله به مرحله‌ی بعد ارتقا دهید یا حتی اگر لازم است آن را در همان مرحله‌ی نخست بدون اتلاف بیهوده‌ی وقت به پایان برسانید. در این اثر با آنچه مردان درباره‌ی عشق، صمیمیت و تعهد می‌اندیشند، آشنا خواهید شد.

کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید تاکنون در سراسر جهان بیش از سه میلیون نسخه به فروش رسیده و از جمله پرطرفدارترین آثار استیو هاروی است.

اقتباس‌های سینمایی از کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن

فیلم سینمایی «مانند یک مرد فکر کن» (2012) ساخته‌ی تیم استوری از روی این کتاب اقتباس شده. در این فیلم کمدی‌رمانتیک کریس براون، تیم هارت و استیو هاروی- در نقش خودش- بازی می‌کنند. فیلم در دنیا حدوداً 100 میلیون دلار فروش کرد و برنده‌ی 3 جایزه از جمله، جایزه‌ی حلقه‌ی منتقدین فیلم زن شد. سال 2014 قسمت دوم فیلم ساخته شد که نسبت به فیلم اول موفقیت کمتری بدست آورد.

جوایز و افتخارات کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن

  • شماره‌ی 1 لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز
  • برنده‌ی جایزه‌ی ایمیج در بخش آثار ادبی (2010)

نکوداشت‌های کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید

  • هاروی بینش جالبی از ذهنیت مردانه ارائه می‌دهد. او به زنان راهکارهایی را برای رام کردن مردان می‌دهد. (Philadelphia Inquirer)

  • یک راهنمای کامل و طنز برای انسان‌های مدرن. کسانی که نیاز به توصیه‌های عاشقانه محکمی دارند باید این کتاب را بخوانند. (Publishers Weekly)

  • زنان هنگامی که صحبت از اینکه یک مرد خوب چگونه است، می‌شود؛ باید به استیو هاروی مراجعه کنند. او اطلاعات بسیار زیادی درباره مردان دارد. (Aretha Franklin)

  • هاروی احتمالاً کلید باز کردن قفل ذهن مردان و درک بازی‌های آن‌ها را دارد. (Los Angeles Sentinel)

کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب راهنمایی مناسب برای شناخت مردان از همان مرحله‌ی آشنایی اولیه تا هنگام ازدواج است و به زنان کمک می‌کند روحیات مردانه را بهتر بشناسند و در انتخاب شریک عاطفی خود موفق عمل کنند.

با استیون هاروی بیشتر آشنا شویم

استیو هاروی روان‌شناس، جامعه‌شناس، نویسنده، کمدین، مجری و تهیه‌کنند‌ه‌ی تلویزیونی آمریکایی است که عمده‌ی شهرت خود را مدیون اجرای استندآپ‌کمدی‌های متعدد و همچنین تألیف کتاب‌هایی مثل «مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن» و «مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن» است.

او در سال 1974 وارد دانشگاه شد و هم‌زمان، به سبب وضعیت مالی ضعیف خانواده‌اش، در یک پمپ‌بنزین هم کار می‌کرد و شب‌ها آنجا می‌خوابید. اما پس از اخراجش از آنجا، مدتی به کارگری مکانیکی و فروشندگی بیمه و همچنین کار در اداره‌ی پست روی آورد و مشاغل مختلف دیگری مثل فرش‌شویی یا پادویی در یک آژانس مسافرتی را هم امتحان کرد. اما از آنجا که چرخ روزگار همیشه بر یک پاشنه نمی‌چرخد، در همین دوران پرتلاطم زندگی، استیو هاروی با دو هنرمند به نام‌های «ریچ» و «بکی لیس» آشنا شد که مسیر زندگی او را به گونه‌ی دیگری رقم زدند. استیو هاروی توانست در سال 1985، با کمک این دو نفر، اولین استندآپ کمدی خود را در یک باشگاه شبانه و مقابل تماشاگران اندکی به روی صحنه ببرد و استعداد خود را در کاری که واقعاً علاقه داشت کشف کند و به نمایش بگذارد.

استیون هاروی تاکنون به واسطه‌ی حضورش در رادیو و تلویزیون و ارتباط مداوم با زنان و مردان گوناگون، تجربیات زیادی در تعامل با انسان‌ها کسب کرده که هرکدام از آن‌ها می‌تواند چراغ راه افراد بسیاری باشد.

در بخشی از کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید می‌خوانیم

اگر قرار است با مردی ارتباط داشته باشید، باید بدانید او چه نقشه‌هایی دارد و آن نقشه‌ها به چه ترتیبی با عناصرِ کلیدیِ هویت آن مرد ارتباط دارند. عناصری که عبارت است از: کیستی او، کاری که انجام می‌دهد و مقدار درآمدی که دارد. این سه مورد، همانطور که قبل از این هم به شما گفتم، برای هر مرد بالغ و بزرگسال بسیار مهم هستند. شما از هر نظر حق دارید بدانید او الان مشغول چه کاری است و برای تبدیل شدن به آن مرد واقعی و بزرگی که خودش دوست دارد، قرار است بین سه الی پنج سال آینده چه کند. با توجه به جوابش می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید بخشی از نقشه او باشید یا نه. اگر هم او هیچ نقشه‌ای نداشت همان‌جا کارت قرمزی بهش نشان بدهید و اخراج!

اما اگر به شما گفت نقشه‌ای برای آینده‌اش دارد، چه بهتر. خود را کاملا علاقه‌مند نشان داده و سوالات پیگیری بپرسید؛ از خصلت پرسشگر و مشتاق روح زنانه‌تان کمک بگیرید. مردها عاشق حرف زدن در مورد خودشانند. آنها این کار را می‌کنند چون خیلی خوب می‌دانند برای بدست آوردن زنان، باید ابتدا آنها را تحت تاثیر خود قرار بدهند. پس اجازه بدهید شما را تحت تاثیر قرار بدهد. هرچه خودتان را بیشتر اهل پرسش و مشتاق دانستن نشان بدهید، او هم اطلاعات بیشتری در اختیارتان می‌گذارد. به عنوان مثال بپرسید،"وای، چطوری وارد فلان حوزه کاری شدی؟" یا "چقدر جالب، برای موفق شدن در فلان کار چه باید کرد؟" و به پاسخ‌هایی که به شما می‌دهد با دقت گوش کنید. تمام مدتی که او مشغول حرف زدن است، شما باید ارزیابی کنید که آیا واقعا برای رسیدن به اهدافش سخت تلاش می‌کند یا فقط آدم خیالبافی است که وراجی کردن را خوب بلد است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: همه‌ی چیزهایی را که لازم است در مورد مردان و روابط بدانید، در این کتاب پیدا خواهید کرد
بخش اول: ذهنیت مردان چگونه است؟
فصل اول: چه چیزی مردان را تعریف می‌کند؟
فصل دوم: تعریف مردان از عشق، مشابه تعریف زنان نیست
فصل سوم: سه چیزی که هر مردی نیاز دارد: پشتیبانی، وفاداری و رابطه
فصل چهارم: "باید صحبت کنیم"، و سایر جملاتی که باعث فرار مردان است
بخش دوم: علت کارهایی که مردان می‌کنند چیست؟
فصل پنجم: اول از هر چیزی، مردان بدنبال رابطه هستند
فصل ششم: ماهی‌گیری تفریحی در برابر ماهی‌گیری برای غذا
فصل هفتم: بچه‌ننه‌ها
فصل هشتم: چرا مردان خیانت می‌کنند؟
بخش سوم: کتابِ دستورِ بازی
فصل نهم: مردان به استانداردها احترام می‌گذارند-پس شما نیز برای خود قوانینی وضع کنید
فصل دهم: پنج سوالی که هر زنی قبل از عمیق‌تر شدن ارتباط باید از مرد مقابل بپرسد
فصل یازدهم: قاعده 90 روز
فصل دوازدهم: اگر بعد از تصمیم شما در مورد ارتباط جدی با مردی، تازه بخواهید او را با فرزندانتان آشنا کنید، بسیار دیر است
فصل سیزدهم: زنان قوی، مستقل و تنها
فصل چهاردهم: چطور ارتباط را رسمی کنیم؟
بخش چهارم: چگونه به همسری مرد خود دربیایید؟
فصل پانزدهم: مدیریت پرونده‌های گذشته
فصل شانزدهم: شمارش اولین دوره 90 روزه
فصل هفدهم: حرفه شما و بلندپروازی‌های او چگونه با یکدیگر هم جهت شوید؟
فصل هجدهم: وقتی رابطه جذابیت خود را از دست می‌دهد، چگونه عطر و طعم سابق را به ارتباطمان برگردانیم؟
فصل نوزدهم: آیا وقتش رسیده که حلقه‌ی نامزدی را دستتان کنید؟
فصل بیستم: خودداری از نزاع خانوادگی
فصل بیست و یکم: پاسخ‌های سریع به سوالاتی که همیشه می‌خواستید جوابشان را بدانید
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید
نویسنده
مترجمهنگامه خدابنده
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات246
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ 12500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید

Maria
۱۴۰۲/۸/۱۰
به طور کلی کتاب خوبیه می‌تونید با اصلی‌ترین افکار اقایون اشنا بشید اما بعضی قسمت‌های کتاب به نظرم صرفا فقط نظر نویسنده هست و نمیشه در مورد همه در نظر گرفتشون
ترانه کرمی
۱۴۰۱/۱۲/۳
کتاب واقعا خوبی هست اینطوری شناخت خیلی عمیق تری از آقایان بدست میارین و می‌تونین در خیلی از مواقع شرایط رو در مقابل طرف مقابل به نفع خودتون کنترل کنید
M.rezazade
۱۴۰۲/۱/۷
کتاب خوب و مفیدی هستش. و باعث میشه خانم‌ها اعصابشون راحتتر بشه و ذات آقایون رو درک کنن. خوندنش مفیده
گودرزی
۱۴۰۲/۵/۷
من از قلم استیو هاروی خیلی لذت بردم
و بیشتر به خاطر مثال‌های زیباش کتاب رو روان تر کرده
sahar
۱۴۰۲/۸/۱۰
برای من کتاب خوبی بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید

برای دریافت کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.