معرفی و دانلود کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی

عکس جلد کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی
قیمت:
68000 تومان - 7.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی

اگر روح شما متعلق به شیطان بود، چه اتفاقی می‌افتاد؟ کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی اثر پرفروش هالی بلک و کاساندرا کلر، ماجرای هیجان‌انگیز کال را دنبال می‌کند که حالا بعد از تحصیل در مدرسه‌ی مجیستریوم به یک جادوگر ماهر تبدیل شده است. این داستان جذاب نامزد جایزه‌ی گودریدز در سال 2015 بوده است.

موضوع کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی چیست؟

تنها بازمانده از گروه جادوگرانی که از چهار عنصر اصلی یعنی آب، باد، خاک و آتش تشکیل شده بودند، در نبردی میان جادوگران دیگر جانش را از دست می‌دهد و روحش به بدن نوزادی تازه متولد رسوخ می‌کند. این نوزاد کسی نبود جز کالم هانت که اکنون دوازده ساله است. در داستان دستکش مسی (The Copper Gauntlet) کالم از این ماجرا باخبر شده و تلاش می‌کند تا روح شیطانی‌اش را متوقف کند اما... اتفاقاتی در داستان رخ می‌دهد که حدسش را هم نمی‌توانید بزنید...

درباره‌ی مجموعه داستان نوجوان مجیستریوم:

فکر می‌کنید مدرسه‌ی جادویی چطور جایی است و چه اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد؟ مجموعه‌ی مجیستریوم (Magisterium) با کلی اتفاقات شگفت‌انگیز در انتظار شماست! هالی بلک (Holly Black) و کاساندرا کلر (Cassandra Clare) نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، شما را به مدرسه‌ی جادوگری مجیستریوم دعوت می‌کنند! در این داستان‌ها ماجراهای جادوگرانی به تصویر کشیده می‌شود که به نظر معمولی هستند اما می‌توانند دست به کارهایی بزنند که دیگران نمی‌توانند. ویژگی جادو همین است که همه‌ی آدم‌ها آن را ندارند و فقط کسانی که استعداد ذاتی جادو را دارند، می‌توانند جادوگر شوند.

کالم هانت شخصیت اصلی این مجموعه پسری 12 ساله است که با پدرش زندگی می‌کند. پدر کالم که خود در گذشته جادوگر بوده، علاقه‌ای ندارد تا کالم جادوگر شود. مادر کالم زمانی که او کودک بوده به دست جادوگرانی خبیث کشته می‌شود و از آن روز پدر نیز جادو را کنار گذاشته و همه‌ی تلاشش را می‌کند تا پسرش هم از دنیای رازآلود جادوگری دور بماند.

اما هم کالم و هم پدر هر دو از نیروی جادویی که در وجود کالم بود آگاه بودند و همه‌ی تلاششان را می‌کردند تا این نیرو را پنهان نگه دارند اما در نهایت موفق نمی‌شوند و کالم علی‌رغم میل پدرش به مدرسه‌ی جادوگری مجیستریوم راه می‌یابد... ورود او به این مدرسه سرآغاز ماجراهایی مرموز، کشنده و شیطانی است...

مجیستریوم مجموعه‌ای پرطرفدار و مهیج است که شما را وارد دنیایی پرتلاطم از جادو، تخیل، هیجان و شادی می‌کند. نویسندگان این مجموعه‌ی 5 جلدی داستان‌هایی نفس‌گیر و غیرقابل پیش‌بینی را به تصویر می‌کشند که به محض شروع نمی‌توان از خواندن آن دست کشید. این مجموعه که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نوجوان جهان به شمار می‌آید طرفداران بسیاری دارد و باید گفت که دوستداران مجموعه‌ی هری پاتر را نیز مجذوب خود کرده است.

افتخارات کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی:

- نامزد جایزه‌ی گودریدز در سال 2015
- از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز.
- از پرفروش‌ترین‌های آمازون.

نکوداشت‌های کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی:

- روایتی مفرح و قهرمانانه. (The Globe & Mail)
- داستانی هیجان‌انگیز در دوران بلوغ که غیرقابل حدس است و ماجراهایی فانتزی را به تصویر می‌کشد. (Publishers Weekly)
- شروعی امیدوارکننده برای کاوش پیچیده خیر و شر و همچنین دوستی. (Kirkus Reviews)
- کتابی باور نکردنی... وقتی شروع به خواندنش می‌کنید، کنار گذاشتن آن سخت است. (The Guardian)

کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های جادوگری و مهیج بی‌شک از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

با نویسندگان کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی بیشتر آشنا شویم:

هالی بلک یکی از پُرفروش‌ترین نویسندگان و پدیدآورندگان مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک است و برای رمانش، استخوان‌های عروسک، برنده‌ی نشان نیوبری شده است. او نویسنده‌ای در ژانر تخیلی و فانتزی به شمار می‌آید که علاوه بر نویسندگی به ویراستاری نیز پرداخته است.

کاساندرا کلر نویسنده‌ی یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نوجوانان، از جمله "ابزارهای مرگبار و دستگاه‌های جهنمی" است که در سال 1973 به دنیا آمد. او نیز همانند بلک نویسنده‌ای در ژانر فانتزی و تخیلی است.

در بخشی از کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی می‌خوانیم:

کال سعی می‌کرد خودش را جمع‌و‌جور کند و هوک ناله می‌کرد. جنس زمینِ انباری از بتن بود و کال دست‌به‌دامانِ جادوی زمین شد تا راهی برای رها کردن هوک از شرّ زنجیرها پیدا کند. وقتی هم که بالاخره جادوی زمین به جریان افتاد، آن‌قدرها قوی نبود، چون کال حواسش پرت مسائل مختلف بود و خودش هم این مسئله را خوب می‌دانست. واقعاً نمی‌توانست باور کند پدرش کل مدت وانمود کرده بود که از گم شدن هوک ناراحت است. او حتی کال را با ماشین دور بلوک چرخانده بود تا دنبال هوک بگردند؛ در‌صورتی‌که خوب می‌دانست گرگ کال کجا بود؛ او خودش هوک را توی زیرزمین زندانی کرده بود.

شاید هم زندانی کردن هوک در زیرزمین کار پدرش نبود. آلاستر کل مدت کنار کال بود. باید کار کس دیگری بوده باشد؛ شاید کار یکی از دوستان پدرش بود... کال سرسام گرفته بود. پدرش که هیچ دوستی نداشت!

با این فکر، او دوباره تپش قلب گرفت و همین ترکیبِ احساس شدید ترس و جادو، زنجیرهای هوک را پاره کرد؛ گرگ آزاد شد. کال به‌سمت میزِ تحریر آلاستر، در طرف دیگر اتاق، هجوم برد و بین کاغذها را جست‌و‌جو کرد. خط زیبای پدرش روی همه‌ی کاغذها به چشم می‌خورد که یادداشت برداشته و طراحی کرده بود. روی یکی از کاغذها، طرحی کلی از دروازه‌های مجیستریوم و ساختمانی پر از ستون - که کال آن را نمی‌شناخت - دیده می‌شد. در صفحه‌ی دیگری هم طرحی از آشیانه‌ی هواپیماها به چشم می‌خورد که آزمونِ آهنی در آن برگزار شده بود؛ اما بیشترِ طراحی‌ها مربوط به شیئی عجیب و مکانیکی، شبیهِ یک دستکش فلزی بود که انگار بخشی از یک زره قدیمی بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی
نویسنده،
مترجممحیا کمالوند
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات299
زبانفارسی
شابک978-600-462-117-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی

نرگس سیف
۱۴۰۱/۷/۲۴
جلد دوم کتاب واقعا حیرت انگیز است و از راز‌های نهانی که در جلد اول بود، پرده برداری می‌کند.
اما از همه شوک کنننده تر کاری بود که پدر کال سعی در انجام‌اش بود، همین موضوع بود که باعث میشود شور و اشتیاق بیشتری برای خواندن آن بوجود میاورد.
من قبل از شروع به خواندن تمامی جلد‌های این کتاب، کتاب مایکل
وی را شروع کرده بودم اما الان درگیر کتاب مجیستریوم شده ام، بطوری که دوست دارم بازهم بیشتر از پنج جلد باشد.
با سپاس و تشکر از کتابراه که برای کتاب خوانی و کتاب‌ها ارزش قائل می‌شوند.
مجتبی خسروی
۱۴۰۱/۱/۲۳
خوب جلد دوم هم بعد از کلی مکافات تموم شد،
داستان هنوز از لحاظ سرعت بیان و توصیفات دارای ضعف‌هایی هست،
اما متن داستان در کل کمی رشد کرده
بعلاوه ۸۰ درصد اولیه کتاب اصلا به جذابی و گیرایی کتاب اول نیست اما اون ۲۰ درصد انتهایی این کمبود رو جبران می‌کنه،
و استارت مرحله‌ی جدیدی از داستان رو می‌زنه که ارزشش رو داره در جایگاه بالاتری نسبت به جلد اول قرار بگیره.
اعظم پورمقدسی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
سلام این کتاب عالی هست من تو کتاب یکشم گفتم واقعا جالبه ما این کتاب دو شو خوندیم داریم کتاب سه شو میخونیم اوایل شیم👍👍
برای کسایی که همینجور اومدن ببینن چیه من میگم بگیرین جالبه
اگه کتاب جادو و جادوگری رو دوست دارین من میگم هری پاتر و کتاب بلک رات که فعلا تو تا جلدش اومده رو بگیرین و دارم فیلمش رو میسازم فیلم هری پاتر رو هم ساختن
فوآد سواری
۱۴۰۲/۳/۵
(هشدار امکان فاش شدن کتاب)
خوب بود من به شخصه از این کتاب خوشم اومده برای کسانی که دوست دارن قهرمان داستان نامشخص باشه خوبه وقتی دوستاش بفهمن کال همون کنستانتین مدنه بعد آخر کتاب کال سر قطع شده‌ی کنستانتین که از جسم مرده اون برداشته وبعد استاد روفوس میگه کال سازاناست
Mina Bashir
۱۴۰۱/۴/۶
مجموعه‌ی مجستریوم بسیار عالیه. کتابیای فانتزی زیاد می‌خونم. هم داستان و ماجرای کتاب خوبه هم روان و شیوا نوشته شده پیشنهاد می‌کنم حتما بخونیدوقتی شروع کردید بهیچ وجه نمی‌تونید رهاش کنید
غزل رشیدی
۱۴۰۲/۵/۱۸
این کتابو از همه نظر دوست دارم جوری که نویسنده مینویسه یه جوریه که هی میخوای بخونی ببینی چی میشه و هر لحظه بیشتر شک میشی
maryam
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
بی نظیر عالی. این کتاب کلا تک تک ثانیه هاش روی اوجه. خیلیییی کتاب خوبیه. فانتزی. هیجان انگیز. رمز الود🤩🤩🤩🤩🤩🤩
Fatemejafari
۱۴۰۳/۱/۴
این کتاب هم ادامه‌ی کتاب قبلی هستش نوشته‌ی روان و ترجمه‌ی عالی و موضوع خیلی جذابی داره
آیین فدایی تبار
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب خوبیه داستان هیجان انگیز و شکه کننده‌ای داره
رقیه یاسی
۱۴۰۲/۳/۲۹
بسیار پرهیجان سبک نزدیک هری پاتر داره مناسب سن نوجوان
کوروش تیمورنژاد
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
خیلی خوبه همین که تموم شد میخوام جلد سومشم بخونم
پویا محبی
۱۴۰۱/۷/۲۹
دوست داشتم برای نوجوانان عالیه
Nazanin
۱۴۰۱/۲/۲۴
همینطور که میره جلو جالبتر میشه داستانش
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی

برای دریافت کتاب مجیستریوم 2: دستکش مسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.