معرفی و دانلود کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها

عکس جلد کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها
قیمت:
66000 تومان - 6.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها

مبارزه با نیروهای شیطانی! کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها، به قلم کاساندرا کلر، داستان هیجان‌انگیزی است که از تقابل نیروهای شیطانی با فرشتگان می‌گوید. «کلاری» که به طور اتفاقی وارد این مبارزه می‌شود، باید انتخاب کند که به نیروهای خیر بپیوندد یا زیر سایه‌ی شیطان مبارزه کند؟ کتاب حاضر در سال 2010 برنده‌ی جایزه‌ی لینکلن بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها

مبارزه‌ی همیشگی نیکی با پلیدی، پایه‌ی اصلی بسیار از آموزه‌های دینی به حساب می‌آید. آخرت‌گرایی و باور به ظهور منجی نیز دقیقاً از همین تفکر مایه می‌گیرند. از سوی دیگر رویارویی خیر و شر مضمون اصلی فیلم‌ها و کتاب‌های بی‌شماری بوده که با رخدادهای تخیلی خبر از پیروزی حتمی نیکی بر بدی داده‌اند. کاساندرا کلر (Cassandra Clare) در کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول (The Mortal Instruments Book 1) بازخوانی متفاوتی از تقابل خیر و پلیدی به شنوندگانش ارائه کرده است.

بسیاری از ما تصور می‌کنیم که جادو و طلسم تنها به دنیای گذشتگان تعلق داشته و دیگر در جهان امروز ما جایگاهی ندارند اما کاساندرا کلر ثابت می‌کند که هنوز هم راه ورود جادو به زندگی امروزی ما باز است. داستان از آنجایی شروع می‌شود که کلاری برای بازدید از موزه‌ی پاندمونیوم به این مکان می‌رود. همه چیز عادی و مثل تمام موزه‌هاست تا اینکه سه مبارز مسلح با ظاهری عجیب در موزه ظاهر می‌شوند و با حمله به یک نفر او را به قتل می‌رسانند. کلاری که شاهد این ماجراست، اگرچه آسیبی نمی‌بیند اما بسیار وحشت‌زده می‌شود. او تصمیم می‌گیرد هر آنچه را که دیده با پلیس در میان بگذارد اما آیا کسی حرف او را باور می‌کند؟

کلاری که زندگی‌اش دگرگون شده تصمیم می‌گیرد تا ماجرای پیش آمده را برای فرشته‌ای به نام جیس شرح بدهد. این فرشته که می‌داند هر کسی نمی‌تواند از چنگ شکارچیان جان سالم به در ببرد، به نیروی خارق‌العاده‌ی کلاری ایمان می‌آورد و به او کمک می‌کند تا وارد نبرد با نیروهای پلیدی شود. کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول، اثری است پرهیجان و پرکشش که شما را تا انتهای داستان، میخکوب می‌کند. از سوی دیگر این رمان به خاطر ماجراجویی‌ها و شجاعت‌هایی که کلاری، به عنوان یک دختر نوجوان از خود نشان می‌دهد، علاوه بر اینکه قدرت تخیل خوانندگان نوجوان را تقویت می‌کند، می‌تواند برای ایشان آموزنده نیز باشد.

نشر ویدا کتاب حاضر را با ترجمه‌ی روان سعیده کاظمیان به چاپ رسانده. کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول را با صدای سمیه حاجتی می‌شنوید که نشر صوتی واوخوان منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های ابزار فانی

این مجموعه (The Mortal Instruments) ششگانه‌ای است که کاساندا کلر از رخدادهای ماورائی و ماجراهای تخیلی برای نوجوانان روایت کرده. تقابل خیر و شر و یاری رساندن به نیروهای نیکی، مضمون اصلی این مجموعه کتاب‌ها را می‌سازند. کلاری فری دختر نوجوانی است در تمامی کتاب‌های این مجموعه به عنوان قهرمان اصلی می‌درخشد. البته مجموعه کتاب‌های ابزار فانی، خودشان در ذیل مجموعه‌ی «ماجراهای شکارچیان سایه» قرار می‌گیرند و در حقیقت سری سوم این کتاب‌ها به شمار می‌روند.

نکوداشت‌های کتاب ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها

  • این کتاب همه چیز دارد: خون‌آشام‌ها، گرگینه‌ها، جن‌ها، عشق واقعی و... علاوه بر این، شخصیت‌های کاساندا کلر فوق‌العاده هستند. (جاستین لاربالستیر، نویسنده)
  • اولین بخش از پرفروش‌ترین مجموعه‌ی بین‌المللی ابزار فانی را کشف کنید و آماده باشید چون قرار است درگیر آن شوید. (هفته‌نامه‌ی سرگرمی)
  • خنده‌دار و تاریک... یکی از کتاب‌های مورد علاقه‌ی من. (هالی بلک)

جوایز و افتخارات کتاب ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها

  • نامزد جایزه‌ی لوکوس برای بهترین رمان در سال 2008
  • نامزد جایزه‌ی کتاب هلو جورجیا به عنوان کتاب افتخاری در سال 2009
  • جایزه‌ی برگزیده‌ی خوانندگان جوان انجمن کتابخانه‌ی شمال غرب اقیانوس آرام در سال 2010
  • نامزد جایزه‌ی کتاب کارولینای جنوبی برای کتاب برگزیده‌ی بزرگسالان جوان در سال 2010
  • برنده‌ی جایزه‌ی لینکلن در سال 2010

اقتباس سینمایی از کتاب ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها

در سال 2013، هارالد زوارت کارگردانی فیلمی (The Mortal Instruments: City of Bones) را به عهده گرفت که جسیکا پستیگو فیلمنامه‌ی آن را براساس کتاب ابزار فانی - بخش اول به نگارش درآورده بود. این فیلم با بازی درخشان ستارگانی از جمله: جیمی کمبل باور، رابرت شیهان، کوین زگرز و... به نمایش درآمده و نظر مخاطبان و منتقدان بسیاری را به خود جلب کرد.

کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول برای چه کسانی مناسب است؟

علاقمندان کتاب‌های تخیلی و داستان‌های هیجان‌انگیز، با شنیدن کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول شیفته‌ی آن خواهند شد.

با کاساندرا کلر بیشتر آشنا شویم

جودیت لوئیس با نام هنری کاساندرا کلر، نویسنده‌ی آمریکایی است که در 27 ژوئیه‌ی 1973 به دنیا آمده. رمان‌ها و داستان‌های تخیلی او میان نوجوانان و جوانان سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و از پرفروش‌ترین کتاب‌های هیجان‌انگیز و ماجراجویانه به شمار می‌روند. کتاب‌های «شهر ارواح گمشده»، «شهر شیشه‌ای»، «شهر خاکستر» و «شهر فرشتگان سقوط کرده» از دیگر آثار این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز هستند.

در بخشی از کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها می شنویم

هوای شب گرم‌تر از قبل شده بود و دویدن به سمت خانه حسی داشت مانند شنا کردن در سوپی داغ با حداکثرسرعت. نزدیک بلوک خانه‌شان پشت چراغ عبور ممنوع گیر کرد. وقتی نور تار چراغ جلوی ماشین‌ها تند و تند رد می‌شدند روی نوک پا با دلهره و بی‌صبری بالا و پایین می‌پرید. سعی کرد باز با خانه تماس بگیرد اما جیس دروغ نگفته بود. موبایلش، موبایل نبود. حداقل شبیه موبایل‌هایی که کلاری قبلا دیده بود، نبود. دکمه‌های حسگر شماره نداشت، تنها همان نشانه‌های عجیب و غریب رویشان به چشم می‌خورد. صفحه نمایش هم نداشت.

از خیابان که به سمت خانه می‌دوید از پنجره‌های طبقه دوم دید که چراغ‌های خانه روشن است، علامتی که معمولا نشان می‌داد مادرش خانه است. با خودش گفت خوبه، همه‌ چیز رو به راهه! اما همین که وارد سرسرای ورودی شد دلش هوری ریخت. لامپ بالای سرش سوخته و سرسرا در تاریکی فرو رفته بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
بخش اول - قسمت اول
24 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
20 دقیقه
بخش اول - قسمت سوم
20 دقیقه
بخش اول - قسمت چهارم
25 دقیقه
بخش اول - قسمت پنجم
21 دقیقه
بخش اول - قسمت ششم
29 دقیقه
بخش اول - قسمت هفتم
28 دقیقه
بخش اول - قسمت هشتم
17 دقیقه
بخش اول - نهم
21 دقیقه
بخش اول - قسمت دهم
23 دقیقه
بخش اول - قسمت یازدهم
23 دقیقه
بخش اول - قسمت دوازدهم
25 دقیقه
بخش اول -قسمت سیزدهم
36 دقیقه
بخش اول - قسمت چهاردهم
27 دقیقه
بخش دوم - قسمت اول
23 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
29 دقیقه
بخش دوم - قسمت سوم
23 دقیقه
بخش دوم - قسمت چهارم
22 دقیقه
بخش دوم - قسمت پنجم
23 دقیقه
بخش دوم - قسمت ششم
21 دقیقه
بخش دوم - قسمت هفتم
27 دقیقه
بخش دوم - قسمت هشتم
21 دقیقه
بخش دوم - قسمت نهم
36 دقیقه
بخش دوم - قسمت دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها
نویسنده
مترجمسعیده کاظمیان
راویسمیه حاجتی
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
66000 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها

وحید شریفی
۱۴۰۱/۹/۲۹
کتاب بسیار جذابی است برای دوستداران هری پاتر گرگ و میش و تم خون اشام جادوگری خدایان پری زاد‌ها در کل فانتزی دارد داستان کپی نیست و موضوع تو مایه‌های پرسی جکسون هست اما تکراری نیست
خواننده خانم اونقدری جذاب و با صداهای متفاوت اجرا نمیکند اجرای هری پاتر واقعا عالی و جذااااب است صدا و خواننده در این
کتاب خیلی تو ذوق میزنه از نیمه‌ی کتاب بهتر میشه البته
بقیه جلد‌ها هم موجود شه لطفا در کل پیشنهاد میشه
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
کتاب خوبی بود در کل داستان متفاوتی از دیگر کتابهای هم موضوع خودش داشت مخصوصا مادری که حافظه دخترش رو برای محافظت ازش توسط یک جادوگر دست کاری میکنه یا بهتر بگیم پاک می‌کنه!!!؟ اما با تمام زیبائی داستان من از روایت متن لذت نبردم و از روایت و نوع روایت راوی اصلاً راضی نیستم.... تا نظر دیگران چی باشه؟؟!!! با تشکر از زحمات شما عزیزان
Shahin
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
اگه میشد یک خرده داستان طوری خونده بشه و افکت‌های صدا رو طوری تنظیم کنند که حس ترس و واقع گرایانه رو القا کنه و جدی جلوه بدند، خیلی عالی میشد
ساسان
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
با سلام کتاب خوبی هست گوینده عالی تو داستان‌های علمی تخیلی خوبه فقط اگه کل جلد‌های کتاب رو باهم بدن بیرون بهتره که آدم منتظر جلد بعد نمونه
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۹/۲۶
راوی خوبه داستانو دوست داشتم جالب و مهیجه ولی نیمه کاره موند امیدوارم بقیه شو هم زود بذارین تو کتابراه
مدینه محمدزاده
۱۴۰۱/۱۱/۸
تنها میتونم بگم بشدت منتظر بقیه جلدهای این رمان بصورت صوتی هستم
The Man Hunter
۱۴۰۱/۱۰/۸
فوق العاده زیبا و جذاب
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها

برای دریافت کتاب صوتی ابزار فانی - بخش اول: شهر استخوان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.