معرفی و دانلود کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی

عکس جلد کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی
قیمت:
61000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی

آیا راز کالم برای دیگران برملا می‌شود؟ کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی اثر پرفروش هالی بلک و کاساندرا کلر، ادامه‌ی داستان پررمز و راز کالم جادوگر را به تصویر می‌کشد. در این ماجرا یکی از همکلاسی‌های کالم به قتل می‌رسد و او باید بدون اینکه دیگران از رازش باخبر شوند همراه با دوستانش قاتل را پیدا کنند. این داستان جذاب نامزد جایزه‌ی گودریدز در سال 2016 بوده است.

موضوع کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی چیست؟

با قتل یکی از همکلاسی‌های کالم به نظر می‌رسد که قاتل به دنبال کالم و یا اهداف شرورانه‌ی دیگر است. آرون، تامارا و جاسپر دوستان و همکلاسی‌های کالم هستند که از وجود روح شیطانی در بدن او باخبرند. آن‌ها بعد از این قتل متوجه می‌شوند که جاسوسی خطرناک در مدرسه حضور دارد که هیچکس او را نمی‌شناسد. آن‌ها می‌خواهند از جادوهای قدرتمندی که در مدرسه یاد گرفته‌اند استفاده کنند و به صورت مخفیانه به جستجوی قاتل بپردازند. اما مسئله‌ای مهم وجود دارد؛ کالم نگران است که با وجود این اتفاقات رازش برای دیگران برملا شود... شما فکر می‌کنید چه اتفاقاتی در انتظار آن‌هاست؟ با داستان کلید برنزی (The Bronze Key) همراه شوید تا یک ماجراجویی جذاب دیگر را تجربه کنید.

درباره‌ی مجموعه داستان نوجوان مجیستریوم:

فکر می‌کنید مدرسه‌ی جادویی چطور جایی است و چه اتفاقاتی در آن رخ می‌دهد؟ مجموعه‌ی مجیستریوم (Magisterium) با کلی اتفاقات شگفت‌انگیز در انتظار شماست! هالی بلک (Holly Black) و کاساندرا کلر (Cassandra Clare) نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، شما را به مدرسه‌ی جادوگری مجیستریوم دعوت می‌کنند! در این داستان‌ها ماجراهای جادوگرانی به تصویر کشیده می‌شود که به نظر معمولی هستند اما می‌توانند دست به کارهایی بزنند که دیگران نمی‌توانند. ویژگی جادو همین است که همه‌ی آدم‌ها آن را ندارند و فقط کسانی که استعداد ذاتی جادو را دارند، می‌توانند جادوگر شوند.

کالم هانت شخصیت اصلی این مجموعه پسری 12 ساله است که با پدرش زندگی می‌کند. پدر کالم که خود در گذشته جادوگر بوده، علاقه‌ای ندارد تا کالم جادوگر شود. مادر کالم زمانی که او کودک بوده به دست جادوگرانی خبیث کشته می‌شود و از آن روز پدر نیز جادو را کنار گذاشته و همه‌ی تلاشش را می‌کند تا پسرش هم از دنیای رازآلود جادوگری دور بماند.

اما هم کالم و هم پدر هر دو از نیروی جادویی که در وجود کالم بود آگاه بودند و همه‌ی تلاششان را می‌کردند تا این نیرو را پنهان نگه دارند اما در نهایت موفق نمی‌شوند و کالم علی‌رغم میل پدرش به مدرسه‌ی جادوگری مجیستریوم راه می‌یابد... ورود او به این مدرسه سرآغاز ماجراهایی مرموز، کشنده و شیطانی است...

مجیستریوم مجموعه‌ای پرطرفدار و مهیج است که شما را وارد دنیایی پرتلاطم از جادو، تخیل، هیجان و شادی می‌کند. نویسندگان این مجموعه‌ی 5 جلدی داستان‌هایی نفس‌گیر و غیرقابل پیش‌بینی را به تصویر می‌کشند که به محض شروع نمی‌توان از خواندن آن دست کشید. این مجموعه که از پرفروش‌ترین کتاب‌های نوجوان جهان به شمار می‌آید طرفداران بسیاری دارد و باید گفت که دوستداران مجموعه‌ی هری پاتر را نیز مجذوب خود کرده است.

افتخارات کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی:

- نامزد جایزه‌ی گودریدز در سال 2016.
- از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز.
- از پرفروش‌ترین‌های آمازون.

نکوداشت‌های کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی:

- روایتی مفرح و قهرمانانه. (The Globe & Mail)
- داستانی هیجان‌انگیز در دوران بلوغ که غیرقابل حدس است و ماجراهایی فانتزی را به تصویر می‌کشد. (Publishers Weekly)
- شروعی امیدوارکننده برای کاوش پیچیده خیر و شر و همچنین دوستی. (Kirkus Reviews)
- کتابی باور نکردنی... وقتی شروع به خواندنش می‌کنید، کنار گذاشتن آن سخت است. (The Guardian)

کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی مناسب چه کسانی است؟

این داستان پرهیجان به نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های جادوگری و فانتزی پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی بیشتر آشنا شویم:

هالی بلک یکی از پُرفروش‌ترین نویسندگان و پدیدآورندگان مجموعه‌ی ماجراهای اسپایدرویک است و برای رمانش، استخوان‌های عروسک، برنده‌ی نشان نیوبری شده است. او نویسنده‌ای در ژانر تخیلی و فانتزی به شمار می‌آید که علاوه بر نویسندگی به ویراستاری نیز پرداخته است.

کاساندرا کلر نویسنده‌ی یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های نوجوانان، از جمله "ابزارهای مرگبار و دستگاه‌های جهنمی" است که در سال 1973 به دنیا آمد. او نیز همانند بلک نویسنده‌ای در ژانر فانتزی و تخیلی است.

در بخشی از کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی می‌خوانیم:

غُرش ناگهانی و کرکننده‌ای توی اتاق پیچید. آلاستر کال را محکم‌تر به خودش چسباند، والدین تامارا هم دخترشان را محکم‌تر در آغوش گرفتند و استاد روفوس هم به‌طرف آرون دوید. انگار یک‌جور سیستم هُشدار یا دزدگیر به صدا درآمده بود. ناگهان مسیری جلوی آن‌ها روشن شد و کال درهایی را دید که انگار تا آن لحظه بخشی از دیوار و نامرئی بودند. کال، آرون و تامارا را به‌زور از یکی از درها رد کردند و از یک راهرو به یک اتاق نیمه‌روشن و بدون پنجره بردند که پر از صندلی و راحتی بود. کارکنان کالجیوم به‌سرعت به اطراف دویدند تا از منطقه محافظت کنند.

یکی برایشان پتو و فنجان‌های پر از چای‌شیرین آورد که ظاهراً از طرف استاد سوکارنو، برای عذرخواهی بابت اتهامی بود که به آن‌ها برای تخلف و لااُبالی‌گری زده بود. سَر‌و‌کله‌ی آناستازیا تارکین هم با یک شکلات انرژی‌زا پیدا شد و آن را به آرون داد و گفت که استفاده از آن‌همه جادوی هَرج‌ومَرج، حتی با وجود یک متعادل‌ساز هم احتمالاً خیلی او را خسته کرده است.

برای یک لحظه کال تصور کرد شاید این به آن معناست که بزرگ‌ترها بالاخره آن‌ها را تنها می‌گذارند. تامارا و والدینش به‌زور روی یک راحتی چپیده بودند. آرون هم روی یک صندلی نشسته بود و بینوا و خسته به نظر می‌رسید؛ اما مشخص بود که هیچ‌کدام از این‌ها اهمیتی نداشت، چون به‌محض اینکه کارکنان کالجیوم از اتاق بیرون رفتند، استاد روفوس، استاد نورث، آناستازیا و گریوز، همه با‌هم مشغول پرسیدن یک‌عالمه سؤال عذاب‌آور بی‌انتها شدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی
نویسنده،
مترجممحیا کمالوند
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات282
زبانفارسی
شابک978-600-462-118-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
61000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی

نرگس سیف
۱۴۰۱/۷/۲۴
من جلد سه رو به امید اینکه ببینم آینده هیجان انگیز ارون و کال چی میشه خرید کردم، و اصلا اهمیتی به تلنگر‌های واقعیت داستان نمیدادم. اعتراف میکنم که تا این سه جلد کتاب بدون وجود کال و عادت کردم او به گرگ هرج و مرح زده‌اش نبود هیچوقت حس این را نداشتم که کال دوست تامرا و ارون هست.
من خیلی عاشق و و و
کتاب‌ها سینما سریال‌های تخیلی علمی و فانتزی هستم، و برای خودم قهرمان‌های مورد نظرم را دسته بندی میکنم.
الان بعد از خواندن جلد چهارم کال ارون و تامارا به لیست قهرمان‌های تسلیم ناپذیر وارد شدند.
مجتبی خسروی
۱۴۰۱/۲/۲
این جلد هم به نسبت خوب بود.
هنوز هم درگیر مشکلاتی هست اما گویا این مشکلات مختص یک جلد نیست و برای کل مجموعه هست و باید باهاشون کنار بیایم.
پایان خوبی داشت که نوید جلد بعدی بهتری رو میده
تا ببینیم داستان چطور پیش میره.
یاسین محمدی
۱۴۰۲/۶/۲۰
واقعا انتظار نداشتم یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بمیره اونم به دست فردی که براشون قابل اعتماد بود این تسلط نویسنده روی ذهن مخاطب خبر میده پیشنهاد میکنم بقیه کتاب‌های هالی بلک دو بخونید
maryam
۱۴۰۲/۱/۲
این کتاب فوق العادهه عالیه.
واقعا به خاطر آرون ناراحت شدم. دوست دارم گریه کنم. واقعا کتاب بینظیریه. نمیتونم صبر کنم تا جلد‌های بعدی رو بخونم احتمالا آرون تو جلد پنج زنده میشه
Mina Bashir
۱۴۰۱/۴/۴
این مجموعه بی نظیره. وقتی شروع کردم باورم نمیشد اینقدر عالی باشه. هیچ ایرادی به کتاب نیست از نظر جذابیت موضوع. نوشتار زیبا و روان و ماجرای جالبی که بی وقفه تا جلد آخر خواننده رو می‌کشونه
مهرزاد سلیمی
۱۴۰۱/۹/۱۷
من ۱ و ۲ رو دارم بقیشو دارم ازینجا میخونم ولی واقعا چقدر مجموعه‌ی محشریه همش تو ذهنم تصور میکنم اگه فیلم میشد چقدررر خوب بود و حسرت دیدن فیلمشو میخورم خیلی عالیه
اعظم پورمقدسی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
سلام این کتاب خیلی خیلی خیلی زیبا و جالبی بود و من این کتاب رو از ته دل دوست دارم 👍
Fese
۱۴۰۲/۴/۴
داستان خوب و با سرعت مناسب پیش میره و آدم خسته نمیشه
همین طور کشش داستان واقعا آدم رو متمایل به خواندن میکنه
مریم
۱۴۰۳/۱/۲۰
خوب بود، مجموعه خیلی خوبیه شاید به جذابی هری پاتر نباشه ولی ارزش خوندن داره
Fatemejafari
۱۴۰۳/۱/۴
این کتاب هم مثل بقیه از جذابیت‌های زیادی برخورداره و موضوعات جدیدی داره
ریحانه رضیئی
۱۴۰۲/۲/۶
خیلی هیجانی و خفنه اما حیف که طراحی‌های توی کتاب چاپی اینجا نیست
کوروش تیمورنژاد
۱۴۰۲/۱/۵
فوقع العده بود سریعا رفتم فصل بعدشم خریدم پیشنهاد میکنم حتمی بخونین
Hannaneh Jalili
۱۴۰۱/۱/۱۱
کتاب فوق العاده‌ای هستش به کسانی که به این ژانر علاقه مند هستند پیشنهاد میشه👌
Iman Yaran
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
فانتزی ولی زیاد توش جنگ بود ولی بازم قابل خواندن بود
نسرین رامادان
۱۴۰۲/۱۰/۲
خیلی کتاب قشنگی بود
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی

برای دریافت کتاب مجیستریوم 3: کلید برنزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.