معرفی و دانلود کتاب مدرسه جاسوسی 5: سرویس اطلاعاتی

عکس جلد کتاب مدرسه جاسوسی 5: سرویس اطلاعاتی
قیمت:
۶۸۰۰۰ 34000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 5: سرویس اطلاعاتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 5: سرویس اطلاعاتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه جاسوسی 5: سرویس اطلاعاتی

کتاب مدرسه جاسوسی 5: سرویس اطلاعاتی نوشته‌ی استوارت گیبز به ادامه‌ی داستان‌های پرهیجان بن می‌پردازد. او این بار باید بزرگترین ماموریتش را انجام دهد و جان رئیس جمهور آمریکا را نجات دهد. داستانی فوق‌العاده هیجان‌انگیز با چاشنی طنز و ماجراجویی که به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست. این کتاب جذاب از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز در بخش کودک و نوجوان به شمار می‌آید.

کتاب مدرسه جاسوسی 5: سرویس اطلاعاتی چیست؟

دو سال از مدت حضور بن در مدرسه‌ی جاسوسی می‌گذرد و در همین مدت کوتاه بن در ماموریت‌های زیادی موفق شده است. او همیشه ماموریت‌ها را با کمک دوستانش و مامورهای دیگر انجام می‌داد ولی این بار قرار است مهم‌ترین ماموریتش را انجام بدهد آن هم تنها! بن مامور شده تا جان رئیس جمهور آمریکا را از سوء قصد نجات دهد و حالا سرنوشت یک کشور بر دوش بن است... شما فکر می‌کنید در پایان این عملیات دشوار چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟ با داستان سرویس اطلاعاتی (Spy School Secret Service) همراه باشید تا یک ماجرای جالب دیگر را با بن تجربه کنید.

درباره‌ی مجموعه مدرسه جاسوسی:

این مجموعه‌ی هفت جلدی متفاوت و جذاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید، نوجوانان بسیاری را در دنیا شیفته خود کرده است. شخصیت محوری این داستان‌ها پسری به نام بن است که با وارد شدنش به ماجراهای جاسوسی اتفاقات بامزه و مهیجی را رقم می‌زند. استوارت گیبز (Stuart Gibbs) در داستان‌های مدرسه جاسوسی (Spy School) به طرز ماهرانه‌ای بن را که تا حدودی دست و پا چلفتی هم هست در موقعیت‌های مختلف قرار می‌دهد و با ماجراجویی‌های مختلف و کشف رمز و رازهای هر داستان نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و هیجان‌انگیز را به شدت جذب خود می‌کند به قدری که به سختی می‌توانند از خواندن آن دست بکشند.

کتاب مدرسه جاسوسی 5: سرویس اطلاعاتی مناسب چه کسانی است؟

این داستان جذاب به نوجوانانی که به ماجراهای جاسوسی و هیجان‌انگیز علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب مدرسه جاسوسی 5: سرویس اطلاعاتی می‌خوانیم:

کیمی سریع مرا از حراست برد به گرمای مطبوع ساختمان اداره‌ی اجرایی آیزنهاور. گفت: «واقعاً بابت این اتفاق متأسفم. می‌دونم رئیس‌جمهور هدف اصلی سازمان‌های دشمن تو کل دنیاست و مأمورها فقط دارن وظیفه‌شون رو انجام می‌دن، ولی بعضی وقت‌ها حس می‌کنم دیگه زیادی شکاکن. به هر حال از ملاقاتت خوشوقتم.» حالا که ماجرای سگ‌ها را پشت سر گذاشته بودیم، کیمی حسابی شاد و سرحال بود. ظاهراً دلخور نبود ‌که همکارانش می‌توانستند افراد مهم‌تری را این طرف و آن طرف ببرند، آن وقت دوست پسر رئیس‌جمهور به تور او خورده بود. «قبلاً هم پیش اومده که کاخ سفید رو ببینی؟»

گفتم: «نه.» محل زندگی‌ام زیاد از واشنگتن دور نبود و توی کاخ سفید هم همیشه تور برگزار می‌کردند و جشن‌های عمومی ترتیب می‌دادند، مثل تزئین درخت کریسمس و مسابقه‌ی تخم‌مرغ‌ غلتاندن روز عید پاک. ‌ولی پدر و مادرم هیچ‌وقت موفق نشده بودند بلیت یکی از این جشن‌ها را تهیه‌ کنند.

کیمی گفت: «اوه!» و هیجان‌زده از این‌که می‌توانست حقایق کاخ سفید را با شخص جدیدی در میان بگذارد، فوری رفت توی نقش راهنماهای تور. «خب، این‌جا مکان شگفت‌انگیزیه. ساختمونی که الان توش هستیم، یعنی ساختمون اداره‌ی اجرایی آیزنهاور در سال 1871 برای اسکانِ وزارت امور خارجه، جنگ و نیروی دریایی ساخته شد. ولی حالا بیشتر به‌عنوان فضای اداریِ شاخه‌ی اجرایی دولت ازش استفاده می‌شه. طول راهروهاش به بیشتر از سه کیلومتر می‌رسه! این ساختمون تا سال 2001 بیرونِ حصار کاخ سفید قرار داشت، ‌ولی بعد سرویس اطلاعاتی برای حفاظت از این ساختمون، محوطه‌ی کاخ سفید رو گسترش داد. برای همین تو الان جایی هستی که ما بهش می‌گیم پنج کیلومتر؛ منطقه‌ی امن اطراف خونه‌ی رئیس‌جمهور.»

فهرست مطالب کتاب

1- بازگشت
2- مأموریت
3- حراست
4- رویارویی
5- مظنونان احتمالی
6- تربیت بدنی
7- بومرنگ
8- دستگیری
9- تله‌ی مرگبار
10- هشدار
11- عملیات فرار
12- ارتباط مجدد
13- روابط خارجی
14- نفوذ
15- مذاکرات
16- فرار
17- ساختمان مورال
18- دادگاه
19- الهام
20- مسائل شخصی
21- تعقیب و گریز
22- تقدیر
سپاسگزاری
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه جاسوسی 5: سرویس اطلاعاتی
نویسنده
مترجممریم رفیعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات281
زبانفارسی
شابک978-600-462-157-1
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۶۸۰۰۰ 34000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه جاسوسی 5: سرویس اطلاعاتی

Reza amiri
۱۴۰۲/۲/۲۲
مثل همیشه میشه گفت این جلد هم بی نقص و جذاب بود ولی بهترین بخش و غیر منتظره‌ترین قسمت کتاب اونجایی بود که وارن نفوذی از آب دراومد که اصلا انتظارش نمی‌رفت
ولی جدا از قسمت‌های تعقیب و گریز و داستان پیچ در پیچ این جلد برای نبرد نهایی جلد پنجم و اون قسمت آخر که مثل بقیه جلد‌ها باید هیجان خیلی بیشتر و
داستان جذاب تری رو می‌داشت خیلی آروم و کوتاه نقشه اسپایدر خنثی شد و شکست خوردن که پایان بندی ضعیف تری نسبت به جلد‌های قبلی داشت
اما در کل این جلد از کتاب هم خاص بود و حس همیشگی هیجان و جذابیت رو دارا بود
دستان جلالیان
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
عالی. بهترین کتابی که تا حالا خوندم این سری مدرسه جاسوسی هست. ماجراجویی و هیجانی زیادی موقع خوندن کتاب تجربه خواهید کرد
... ...
۱۴۰۱/۵/۲۹
این کتاب شخصیت‌های جدیدی معرفی کرد و داستان هم جذاب تر شد اما این داستان مثل جلد قبل یکم قابل پیش‌بینی بود
سارا کرمی
۱۴۰۰/۱۲/۲
از کتاب‌های قسمت قبل و بعد هیجان انگیز تر بوده و شخصیت جدید کاترین خیلی خفن بود❤❤❤❤
Elshan Amirinezhad
۱۴۰۲/۴/۲۹
خیلی هیجان انگیز و جالبه و به آدم یاد میده همیشه همه راستگو نیستن
k
۱۴۰۱/۳/۷
اثری جالب و سرگرم کننده🔥💯
سید معین ابطحی فروشانی
۱۴۰۱/۷/۷
عااااالللللللیییییی
آرین جهانبخشی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
مثل همیشه عالیه💚
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه جاسوسی 5: سرویس اطلاعاتی

برای دریافت کتاب مدرسه جاسوسی 5: سرویس اطلاعاتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.