معرفی و دانلود کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ

عکس جلد کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ
قیمت:
۶۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ

کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ نوشته‌ی استوارت گیبز، ماجراهای جذاب بن را دنبال می‌کند. او این بار در اردوی مدرسه یادداشتی مشکوک از سوی سازمان اسپایدر دریافت می‌کند و باید از خود در مقابل تهدیدات این سازمان مراقبت کند. این کتاب جذاب از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز در بخش کودک و نوجوان به شمار می‌آید.

موضوع کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ چیست؟

یک سال از زمان حضور بن در اردوی مدرسه جاسوسی می‌گذرد و زمان تعطیلات تابستانی فرا رسیده است. بن خود را آماده‌ی تعیطلات و دیدار خانواده‌اش می‌کند اما به نظر می‌رسد تعطیلاتی در کار نخواهد بود و او به همراه دیگر بچه‌های مدرسه باید در اردوی تابستانی سری شرکت کند. اردویی که کلی ماجرا و خطر غیر قابل پیش‌بینی برای بچه جاسوس‌ها دارد اما خطر اصلی این اردوها برای بن زمانی‌ست که سازمان اسپایدر یادداشتی تهدیدآمیز برای او ارسال می‌کند و این به آن معناست که بن باید بیشتر از قبل مراقب خودش باشد... شما فکر می‌کنید اسپایدری‌ها می‌توانند بن را دستگیر کنند؟ با داستان اردوی مرگ (Spy Camp) همراه باشید تا یک ماجراجویی تازه با بن و دوستانش را تجربه کنید.

درباره‌ی مجموعه مدرسه جاسوسی:

این مجموعه‌ی هفت جلدی متفاوت و جذاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید، نوجوانان بسیاری را در دنیا شیفته خود کرده است. شخصیت محوری این داستان‌ها پسری به نام بن است که با وارد شدنش به ماجراهای جاسوسی اتفاقات بامزه و مهیجی را رقم می‌زند. استوارت گیبز (Stuart Gibbs) در داستان‌های مدرسه جاسوسی (Spy School) به طرز ماهرانه‌ای بن را که تا حدودی دست و پا چلفتی هم هست در موقعیت‌های مختلف قرار می‌دهد و با ماجراجویی‌های مختلف و کشف رمز و رازهای هر داستان نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و هیجان‌انگیز را به شدت جذب خود می‌کند به قدری که به سختی می‌توانند از خواندن آن دست بکشند.

افتخارات کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ:

- نامزد جایزه تگزاس بلوبونت
- از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز

کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و جاسوسی از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ می‌خوانیم:

در چند ماه گذشته وقت زیادی را صرف شبیه‌سازهای حمله و میدان تیراندازی کرده بودم. برداشتم این بود که کارم تعریفی نداشت... ولی ناگهان فهمیدم دلیلش این بود که خودم را با بقیه‌ی جاسوس‌های آینده مقایسه می‌کردم. مثلاً در مقایسه با اریکا واقعاً بی‌دست‌و‌پا بودم؛ ولی در مقایسه با یک بچه‌ی معمولی، واقعاً حیرت‌انگیز شده بودم. حالا یکی پس از دیگری به زامبی‌ها شلیک می‌کردم، خون سبز و چسبناک مجازی‌شان را به در و دیوار می‌پاشاندم و دست و پاهای بریده‌شان را به این‌طرف و آن‌طرف پرت می‌کردم. تیرم به‌ندرت، خطا می‌رفت. امتیازم مرتب بیشتر و بیشتر می‌شد و جان اضافی می‌گرفتم.

آن‌قدر خوشحال بودم که یک بار هم شده می‌توانم در بازی‌ای مایک را شکست دهم که متوجه جمعیتی که دورمان حلقه زده بود، نشدم. ظاهراً خبرش پخش شده بود که امتیازم حسابی بالا رفته و بچه‌ها از سراسر آرکِید برای تماشا آمده بودند. مایک دست از بازی کشید تا خودش هم بتواند تماشایم کند. از آن جا که سروصدای زامبی‌ها بلند بود فریاد زد: «ببینم، توی اون مدرسه‌ی علوم درس هم می‌خونی یا فقط بازی ویدیویی می‌کنی؟»

فهرست مطالب کتاب

1- تماس
2- همکاری
3- انتقال
4- ابراز وجود
5- آشنایی با محیط
6- محافظت
7- تربیت بدنی
8- بقا در طبیعت وحشی
9- تخلیه
10- ایمنی در آب
11- حیوانات بزرگ و خطرناک
12- مذاکرات
13- انتقال
14- بازجویی
15- اصلاح و تربیت
16- رویارویی
17- تجدید دیدار
18- شبیه سازی
19- نبرد
20- گزارش دهی
21- زمین شناسی قضایی
22- شناسایی
23- نفوذ
24- انفجار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ
نویسنده
مترجممریم رفیعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-600-462-154-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ

Parham Morovati
۱۴۰۲/۵/۱۶
من داستان رو تا جلد پنجم خوندم و نظرم به این شکله: داستان پردازی و فضا سازی واقعا خوبه! همچنین شخصیت پردازی به گونه‌ای انجام شده که تعامل خوب صورت میگیره. اما در کنار نکات مثبت، چند نکته منفی بارزه. بزرگترینش سانسوره که واقعا خراب می‌کنه داستان رو. مورد دیگه اینه که نویسنده دائما در تلاشه نشون بده داستانش کلیشه‌های داستان‌های جاسوسی مثل جیمز باند رو نداره اما در نهایت به همون کلیشه‌ها بر می‌گرده. مورد سوم اینه، "بن و اریکا همیشه همه چیز را حل می‌کنند" و این یه مقدار تو ذوق می‌زنه. مورد بعدی، شخصیت‌ها هیچ وقت واقعا در خطر قرار نمیگیرن و این از جذابیت رویارویی شخصیت‌های داستان با خطر کم می‌کنه. و در نهایت داستان همیشه با توضیحات بن، اریکا یا شخصیت‌های منفی درباره نقشه‌های شرورانه به پایان میرسه و اصلا مخاطب رو به فکر کردن وادار نمیکنه. شاید این ایرادات رو بذارید پای رده سنی کتاب اما باید بگم کتاب‌هایی هستن که با در نظر گرفتن مخاطب همین رنج سنی داستان واقعا خوبی ارائه میدن. اما در نهایت هیچ کتابی خالی از ایراد نیست و این کتاب هم یکی از داستان‌های فوق العاده ایه که باید خونده بشه.
بهراد خیاط زاده
۱۴۰۲/۴/۷
کتاب بسیار خوبی است. با موضوعی بسیار جذاب بهتون پیشنهاد میکنم حتما بخوانینش. به نظر من بهترین کتابی است که تاحالا خواندمش.
محمدحسین متقی زاده
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
عالیه به نظر من خیلی خوبه حتی خیلی متعجب کننده بود که بن رو گول زدن و درواقع دنبال سایرس و اریکا هیل بودن
سینا ظریف
۱۴۰۲/۳/۲۳
داستانش خوب بود اکشنش عالی بود و این خیلی عجیب بود که چجوری رو موج سیا اسپایدر بود
سیدحسین حسینی
۱۴۰۱/۶/۱
خیلی کتاب خوبی هست حتما بخونید پشیمون نمی‌شید
k
۱۴۰۱/۱/۱۶
جالب و سرگرم کننده
پیشنهاد میکنم بخونیدش👌🏼
مریم
۱۴۰۱/۳/۱۱
بسیار عالی، ماجراجویانه و هیجان انگیز
hossein binkhani
۱۴۰۱/۱/۱۷
داستان کتاب محشره لذت بردم ممنونم ازکتابراه
Faezeh
۱۴۰۲/۱۱/۹
برای نوجوان‌ها خوبه و سرگرم کنندس
پیمان فقیه
۱۴۰۱/۹/۲
داستان جذاب مناسب نوجوانها
محمد رهام قریشی زاده
۱۴۰۱/۷/۲۶
عالی بود حرف نداشت داستان جذاب
مهیار حمیدی
۱۴۰۱/۶/۳
خیلی کتاب جالب و مفیدی است
سارا کرمی
۱۴۰۰/۹/۱۹
خیلی جالب بود💝
علی ظاهری
۱۴۰۱/۲/۲۲
بهترین کتاب کتاب ها
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ

برای دریافت کتاب مدرسه جاسوسی 2: اردوی مرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.