معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ
قیمت:
۳۹,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ

شرورترین دانش‌آموزان مدرسه‌ی خود را به یاد بیاورید. آن‌ها بدون شک در مقابل شخصیت‌های کتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ نوشته‌ی مارک والدن افرادی سربه‌زیر به حساب می‌آیند! در این قسمت از مجموعه‌ی مدرسه‌ی عالی شرارت ماجرای نوجوانان شروری را می‌خوانید که برای محافظت از دوستان خود به کارهای عجیبی دست می‌زنند.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ

در قسمت نخست مجموعه‌ی مدرسه عالی شرارت با عنوان «فرار آلفا» ماجرای ورود دو دانش‌آموز جدید به نام‌های اوتو ملپنس و وینگ فانچوئه را به این مدرسه‌ی عجیب‌وغریب خواندید. اتو و دوستانش فکر می‌کردند که اولین سال تحصیلی‌شان در مدرسه‌ی عالی شرارت قرار است پرماجراترین و هیجان‌انگیزترین سال عمرشان باشد. غافل از این که در قسمت دوم از این مجموعه‌ی خواندنی با عنوان پروتکل حاکم بزرگ (The Overlord Protocol) خواهید دید که آن‌ها سخت در اشتباه بوده‌اند.

در قسمت قبل دیدیم که مدرسه‌ی عالی شرارت جایی است که شرورترین و خلافکارترین افراد جامعه را پرورش می‌دهد و خانواده‌های بسیاری با رضایت کامل فرزندان خود را به چنین جایی می‌فرستند تا پس از اتمام تحصیلات، مجرمان کارکشته‌ای را تحویل بگیرند. این مدرسه از قواعد و قانون‌های بسیار سرسختانه‌ای برخوردار است. دانش‌آموزان در طول دوران تحصیل‌شان، مگر در شرایط اضطراری، نمی‌توانند از مدرسه خارج شوند. در کتاب مدرسه عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ با درگذشت پدر وینگ، او و اتو اجازه پیدا می‌کنند از مدرسه خارج شوند تا در مراسم تشییع‌جنازه شرکت کنند. اما آن‌ها نمی‌دانند که این ماجرا در حقیقت تله‌ای بیش نیست.

همه‌چیز زیر سر سایفر، بی‌رحم‌ترین شرور مدرسه است. او نقشه‌ای مرگبار ریخته و قصد دارد از این طریق تمام جهان را از آن خود کند و انسان‌ها را تحت سلطه‌ی خود درآورد. اما در ادامه‌ی داستان، ماجرا آن‌گونه که دلخواه سایفر است، پیش نمی‌رود. در قسمت دوم این مجموعه‌ی هیجان‌انگیز، قدرت جدیدی در حال ظهور است که قصد دارد اقتدار مدعیان بسیاری را به چالش بکشد. اکنون اتو باید با کمک لورا، شلبی، ریون و دشمن سابقش دکتر نرو، راهی برای شکست دادن دشمنی پیدا کند که برخی از بدنام‌ترین شروران سیاره را مغلوب خود کرده است. او در این راه چاره‌ای جز پیروزی ندارد؛ زیرا اگر این کار را نکند، جهان برای همیشه دستخوش تغییراتی هولناک خواهد شد…

در کتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ، مارک والدن از اثر پیشین خود نیز موفق‌تر ظاهر می‌شود و یک ماجراجویی سرشار از تعلیق را به نمایش می‌گذارد و چاره‌ای جز خواندن یک‌نفس کتاب برای شما باقی نمی‌گذارد. در سراسر کتاب، از تنش و شگفتی و هیجان وقایعی که برای دانش‌آموزان مدرسه‌ی عالی شرارت رخ می‌دهد، در امان نخواهید بود.

کتاب مدرسه عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ نوشته‌ی مارک والدن، نوزده فصل هیجان‌انگیز و پرفرازونشیب را در برمی‌گیرد. انتشارات پرتقال ترجمه‌ی مهسا ملک‌مرزبان را از این اثر برگزیده و منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب مدرسه عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ

  • یک قسمت هیجان‌انگیز دیگر از نویسنده‌ی یکی از بهترین کتاب های علمی-فانتزی. (مجله‌ی Flipside)

  • سریع، خنده‌دار و پر از شگفتی. این کتاب باید بخوانید! (اولین خبر)

کتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان و علاقه‌مندان داستان‌های دنباله‌دار، اکشن و هیجان‌انگیز را به خواندن این کتاب و دیگر قسمت‌های مجموعه‌ی مدرسه عالی شرارت دعوت می‌کنیم.

با مارک والدن بیشتر آشنا شویم

مارک والدن (Mark Walden) در سال 1972 در انگلستان چشم به جهان گشود. او پیش از آن که نویسندگی را به‌عنوان شغلی تمام‌وقت برای خود انتخاب کند، به مدت ده سال در حوزه‌ی طراحی و تهیه‌کنندگی بازی‌های ویدیویی مشغول فعالیت بود. ازجمله نقاط درخشان کارنامه‌ی حرفه‌ای مارک والدن می‌توان به سِمَت توسعه‌ی بازی‌های پلی‌استیشن در شرکت شناخته‌شده‌ی سونی اشاره کرد. او تحصیلات خود را در رشته‌ی ادبیات انگلیسی تکمیل کرده و علاوه بر مجموعه‌ی مدرسه‌ی عالی شرارت که اکنون قسمت دوم آن رویاروی شما قرار دارد، سه‌گانه‌ی «Earthfall» را نیز نوشته و منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ می‌خوانیم

نگهبان امنیتی اچ.آی.وی.ای. وارد محوطه‌ی بازداشتگاه شد و نفسش بند آمد. نگهبان دراز‌به‌دراز در بازداشتگاه افتاده بود، هنوز نفس می‌کشید، اما بیهوش بود. بی‌معطلی به‌سمت همکارش رفت و شانه‌اش را تکان داد. نگهبان بیهوش واکنشی نشان نداد. آن‌قدر اثرات گلوله‌های تفنگ اسلیپر را دیده بود که درجا فهمید. به‌سرعت به‌طرف سلول‌ها رفت و از دیدن سلول‌های خالی وحشت کرد. جعبه‌سیاه را از کمرش باز کرد و فوراً گفت: «من نگهبان جکسون هستم، از بازداشتگاه صحبت می‌کنم. یک هشدار امنیتی کلاس یک داریم. کلنل فرانسیسکو فرار کرده.»

شلبی با تکانی به هوش آمد. دوباره داشت خواب وینگ را می‌دید. داخل قایق پارویی کوچکی وسط اقیانوس بودند و وینگ یک‌وری شد و افتاد توی آب. شلبی دنبالش توی آب شیرجه زد، اما نتوانست پیدایش کند. وقتی روی آب آمد دید قایق رفته و او وسط اقیانوس سرد و تاریک تنهای تنها مانده است. از یادآوری آن حس تنهایی خوفناک، وسط آن‌همه آب سرد سیاه به خود لرزید. چشمانش را که مالید متوجه بوق ضعیفی شد که از جعبه‌سیاهش می‌آمد و احتمالاً همین صدا باعث شده بود بیدار شود. آن را برداشت، صفحه‌اش را لمس کرد و تماس را جواب داد.

مغز اچ.آی.وی.ای. با لحنی خالی از احساس که متأسفانه دیگر عادی شده بود گفت: «صبح به‌خیر دانش‌آموز ترینیتی. هشدار امنیتی اعلام شده و دکتر نرو شما و دانش‌آموز برند رو بلافاصله به اتاق بحران سه احضار کردن.» شلبی گفت: «اوهوم... باشه... اتاق بحران سه.» هنوز خواب و بیدار بود. جعبه‌سیاه قطع شد و شلبی به‌سمت تخت لورا رفت. آرام شانه‌ی دوستش را تکان داد تا لورا ناله‌ی خفیفی کرد و بیدار شد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ
نویسنده
مترجممهسا ملک مرزبان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-622-274-156-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ

محمد رهام قریشی زاده
۱۴۰۲/۶/۲۰
این کتاب عالیه حرف نداره اگر رمان‌های جاسوسی و تعقیب و گریزی و هیجان انگیز دوست دارید صد در صد پیشنهاد میکنم نسخه‌ی اولشم هست که من اونرو خوندم جذابه و حرف نداره
S
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
کتاب فوق‌العاده‌ای هست خیلی هیجان داره غافلگیری خیلی زیادی داره به طوری که به هیچی نمیشه مطمئن بود و اتفاقات غیر منتظره خیلی زیادی داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عالی شرارت 2: پروتکل حاکم بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.