معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان

در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان، با سرایداری آشنا می‌شوید که مثل باقی کارکنان این مدرسه شخصیت عجیب و غریبی دارد. او دوست دارد بچه‌ها مدام در مدرسه ریخت‌و‌پاش راه بیندازند تا شغلش را به بهترین نحو انجام دهد. این میان، ماجرای دستشویی رفتن «اِی جِی» و گرفتن فاضلاب دردسرساز می‌شود. باید دید خانم فابیان می‌تواند مشکل را حل کند یا آب فاضلاب تمام مدرسه را فرا می‌گیرد؟! این مجموعه کتاب پرطرفدار از دن گاتمن تاکنون بیش از سی میلیون نسخه فروش داشته است.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان

خانم فابیان یک سرایدار باحال است که دقت و مسئولیت‌پذیری زیادی در انجام وظایفش به خرج می‌دهد. در حقیقت او یک سوپرسرایدار حرفه‌ای‌ست که دوست دارد مشکلات بچه‌های مدرسه و خرابکاری‌هایشان را حل کند و از انجام وظایفش خسته نمی‌شود. در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان (Miss Lazar Is Bizarre)، نوشته‌ی دن گاتمن (Dan-Gutman) درباره‌ی سرایداری می‌خوانید که دائم منتظر است رنگ از دست کسی بریزد، کسی پلاک دندانش را توی سطل زباله گم ‌کند یا بچه‌ای بالا می‌آورد که با خوشحالی بگوید: «سوپرسرایدار این‌جاست تا همه‌چیز را روبه‌راه کند!»

بچه‌های مدرسه خانم فابیان را دوست دارند و از کارهای عجیب و غریبش خوششان می‌آید. البته روی دیگر ماجرا این است که او مدام همه‌جا را زیر نظر می‌گیرد و با جارویش این‌طرف و آن‌طرف ظاهر می‌شود. ضمناً او در زیرزمین مدرسه اتاقی مخفی دارد که لابد بچه‌های بدبخت را آن جا زندانی می‌کند؛ کسی چه می‌داند؟

باید دید این‌بار قرار است شاهد چه عجایبی از یکی دیگر از شخصیت‌های مدرسه باشیم؛ خصوصاً که فاضلاب راهروها را پر کرده و هر لحظه ممکن است سیل مدرسه را بردارد. مگر این‌که خانم فابیان در نقش یک سوپرمن بتواند موضوع را ختم به خیر کند. این کتاب ترجمه‌ی محبوبه نجف خانی که نشر افق آن را منتشر کرده.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی عجیب و غریب

مجموعه‌ی مدرسه عجیب‌وغریب نشر افق (My Weird School Series)، ماجرای مدرسه‌ای ابتدایی و دانش‌آموزان و معلّمان و کارمندان غیرعادی آن است. شخصیت اصلی داستان، اِی.‌جی پسربچه‌ای است که از مدرسه متنفر است. او دشمنی سرسخت به نام آندریا یانگ دارد، دختری درس‌خوان که عاشق مدرسه است و از هر چه که ای.‌جی نفرت دارد خوشش می‌آید. هر بار اتفاقات بامزه‌ای در مدرسه برای بچه‌ها پیش می‌آید.

کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به کودکان 7 تا 12 ساله‌ای که به کتاب‌های مصور طنز علاقه دارند، توصیه می‌شود.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دَن گاتمَن در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمد. در رشته‌ی روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد، اما به این رشته علاقه‌ای نداشت و پس از مدتی آن را رها کرد تا نویسنده شود. در دهه‌ی 1980 میلادی تلاش کرد برای نشریات مطالب طنز بنویسد که چندان نتیجه‌بخش نبود. در سال 1982 با رونق بازی‌های ویدئویی تصمیم گرفت مجله‌ای برای این بازی‌ها منتشر کند. موفقیت مجله به او انگیزه و اعتمادبه‌نفس داد تا نویسنده‌ای تمام‌وقت شود. اولین تلاش‌های او نوشتن در مورد ورزش بود، گرچه کتاب‌هایش پرفروش نشدند، اما تجربه‌ی خوبی به او دادند. دن گاتمن در دهه‌ی 1990 و با تولد پسرش، تصمیم می‌گیرد برای کودکان داستان بنویسد. موفقیت خیره‌کننده‌ی کتاب‌هایش باعث شد تا او نویسنده‌ی کودکان شود. او نامزد بیش از نود جایزه شده. مجموعه‌ی «پرونده‌های نابغه» دیگر اثر مطرح اوست.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان می‌خوانیم

روز بعد، توی سالن استفراغات، داشتیم ناهار می‌خوردیم. من ساندویچ تُن ماهی‌ام را به مایکل دادم و رایان هم شیرینی‌اش را به من داد. به رایان گفتم که اگر دلش می‌خواهد می‌تواند برای دِسر چندتا دستمال سفره بخورد، چون او خیلی دوست دارد کاغذ بخورد. او به من گفت که خفه شوم.

من و مایکل و رایان به هم قول دادیم در مورد لوله‌بازکن‌های خانم فابیان به کسی چیزی نگوییم. چون اگر او متوجه می‌شد که ما می‌دانیم، ‌آن‌وقت می‌فهمید که ما یواشکی وارد اتاق سرّی‌اش شده‌ایم.

نگاهی به میز کناری‌ انداختم که آندریا و دوست ضدحالش امیلی می‌نشستند. راستش خیلی وقت بود که سربه‌سر آندریا نگذاشته بودم و فکر کردم برای این‌که روی فُرم بمانم بد نیست کمی دستش بیندازم.

فقط مشکل این‌جا بود که قیافه‌ی آندریا نشان می‌داد که ناراحت است. آن‌قدر قیافه‌اش تو هم بود که دلم نمی‌خواست روکِش کاغذی نی به‌طرفش پرت کنم، یا حتی با قوطی خالی شیر بزنم توی کله‌اش. آندریا دید که نگاهش می‌کنم، با آن دوست ضدحالش، امیلی، به‌طرف میز ما آمد و گفت: «نگران آقای ناوال هستم.»

پرسیدم: «مگه چش شده؟»

آندریا گفت: «به‌نظر من او افسرده است. فکر کنم به خانم فابیان حسودی می‌کند.»
رایان گفت: «چی؟ خُل شدی؟»

فهرست مطالب کتاب

1: وضعیت اضطراری در توالت
2: خانم فابیان به کمک می‌آید
3: محشرترین فکر بکر کل تاریخ جهان
4: روی پشت‌بام
5: دیدار آقای ناوال
6: خانم فابیان، سرایدار قهرمان
7: ماهیت سرّی خانم فابیان
8: راز اتاق سرّی
9: آقای ناوال ناراحت و افسرده
10: قهرمان جدید
11: باز هم وضعیت اضطراری
12: به افتخار خانم فابیان هورا بکشید!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-964-369-793-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان

Abolfazl Jami
۱۴۰۲/۳/۳۰
به نظر من مجموعه کتاب‌های مدرسه عجیب و غریب خیلی قشنگه این کتاب راجع به یه سرایدار مدرسه است که بچه‌های مدرسه فر می‌کنن که او یه سوپر سرایدار و مدریر مدرسه به اون حسودی میکنهو اتفاقات دیگه‌ای که می‌تونین با خرید کتاب متوجه شون بشید
زهره فتحعلی‌پور
۱۴۰۲/۲/۲۸
بچه‌ها را با محیط مدرسه و کارکنان آن جا آشنا میکنه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 14: خانم فابیان سرایدار قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.