معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی

یک نویسنده‌ی معروف کودکان وارد مدرسه‌ می‌شود! این خبری‌ست که در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی نوشته‌ی دن گاتمن درباره‌ی جزئیاتش می‌خوانید. البته طبق معمول او نیز مثل تمام افراد مدرسه اصلاً شبیه نویسنده‌هایی نیست که احتمالاً دیده‌اید یا تصور می‌کنید! باید دید نویسنده این‌بار با مخاطبان مشتاق داستان‌هایش از چه ماجراهای عجیب و غریبی سخن خواهد گفت. این مجموعه‌کتاب از پرطرفدار‌های آقای نویسنده است و تاکنون بیش از سی میلیون نسخه‌ی آن به فروش رسیده.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی

خانم بادی به «مدرسه‌ی عجیب و غریب» آمده است. او یک نویسنده‌ی معروف است که بعضی بچه‌ها آرزو دارند امضایش را به یادگار بگیرند. البته باید اعتراف کرد بیشتر پسرهای مدرسه علاقه‌ای به کتاب خواندن ندارند؛ خصوصاً اِی. جِی که به‌نظر می‌آید از کتاب خواندن بیزار است و اصلاً شاید علت اینکه از آندریا، هم‌کلاسی اعصاب‌خرد‌کنش، بدش می‌آید همین مسئله باشد! به‌هرحال این خواست خانم بادی بوده که به مدرسه‌ی آن‌ها بیاید و بقیه در رقم خوردنش نقشی نداشته‌اند. در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی، (My Weird School #17: Miss Suki Is Kooky!)، نوشته‌ی دن گاتمن (Dan Gutman) همه‌چیز را درباره‌ی این حضور هیجان‌انگیز و واکنش‌های خوب و بد بچه‌ها به آن خواهید خواند.

ماجرا وقتی پیچیده می‌شود که خانم بادی در ابتدای حضورش در مدرسه با صورت به زمین می‌خورد و بعد از آن هم اتفاقات ناخوشایند همچنان ادامه دارد. گویا این نویسنده خیلی مضطرب و بدشانس است و خودش هم نمی‌داند باید پس از وقوع اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی مدرسه چه‌ واکنشی از خود نشان دهد. البته او احتمالاً نمی‌داند همه‌ی این چیزها در مدرسه‌ی عجیب و غریب اتفاقاتی طبیعی به حساب می‌آید!

باید دید حضور خانم بادی در مدرسه چه اتفاقات عجیب و خنده‌داری را رقم می‌زند. آیا بچه‌ها با دیدن او به کتاب خواندن مشتاق خواهند شد؟ آیا آن‌ها به او روی خوش نشان می‌دهند یا درنهایت این اتفاق برایشان اهمیت چندانی ندارد؟ بهتر است جزئیات ماجرا را از زبان دن گاتمن بخوانید. کتاب حاضر ترجمه‌ی محبوبه نجف خانی است که نشر افق آن را منتشر کرده.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی عجیب و غریب

مجموعه‌ی مدرسه عجیب‌وغریب نشر افق (My Weird School Series)، ماجرای مدرسه‌ای ابتدایی و دانش‌آموزان و معلّمان و کارمندان غیرعادی آن است. شخصیت اصلی داستان، اِی.‌جی پسربچه‌ای است که از مدرسه متنفر است. او دشمنی سرسخت به نام آندریا یانگ دارد، دختری درس‌خوان که عاشق مدرسه است و از هر چه که ای.‌جی نفرت دارد خوشش می‌آید. هر بار اتفاقات بامزه‌ای در مدرسه برای بچه‌ها پیش می‌آید.

کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی مناسب چه کسانی است؟

این اثر مناسب کودکان 7 تا 12 سال است و خواندنش می‌تواند برای علاقمندان به مجموعه کتاب‌های مصور با درونمایه‌ی طنز ، جذاب باشد.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دَن گاتمَن در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمد. در رشته‌ی روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد، اما به این رشته علاقه‌ای نداشت و پس از مدتی آن را رها کرد تا نویسنده شود. در دهه‌ی 1980 میلادی تلاش کرد برای نشریات مطالب طنز بنویسد که چندان نتیجه‌بخش نبود. در سال 1982 با رونق بازی‌های ویدئویی تصمیم گرفت مجله‌ای برای این بازی‌ها منتشر کند. موفقیت مجله به او انگیزه و اعتمادبه‌نفس داد تا نویسنده‌ای تمام‌وقت شود. اولین تلاش‌های او نوشتن در مورد ورزش بود، گرچه کتاب‌هایش پرفروش نشدند، اما تجربه‌ی خوبی به او دادند. دن گاتمن در دهه‌ی 1990 و با تولد پسرش، تصمیم می‌گیرد برای کودکان داستان بنویسد. موفقیت خیره‌کننده‌ی کتاب‌هایش باعث شد تا او نویسنده‌ی کودکان شود. او نامزد بیش از نود جایزه شده. مجموعه‌ی «پرونده‌های نابغه» دیگر اثر مطرح اوست.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی می‌خوانیم

خانم بریج به ما گفت که عکس‌مان را ساعت آخر، یعنی بعد از دیدار با نویسنده، می‌گیریم. چون قرار بود برنامه‌های زیادی اجرا شود، درس ریاضی نداشتیم. آخ‌جون! من از ریاضی خیلی بدم می‌آید!

همه ‌پچ‌پچ کردند: «پس خانم بادی کجاست؟ هنوز نیامده این‌جا؟» صورت‌ها‌مان را به شیشه‌ی پنجره چسباندیم که وقتی خانم بادی از راه می‌رسد، ما اولین کسی باشیم که می‌بینیمش.

و بعد من دیدمش! داشتم از پشت پنجره‌یِ بین کلاس و راهرو نگاه می‌کردم که دیدم، خانمی دارد روی فرش کاغذی قرمزی که به زمین چسبانده بودیم، راه می‌رود. قیافه‌اش را از روی عکس نویسنده که توی کتابش بود، شناختم. خانم بادی یک چرخ‌دستی دنبال خود می‌کشید که جعبه‌ی بزرگی توی آن بود. او لاغر و ریزه‌میزه و تقریباً هم‌قد یک بچه بود. فوتش می‌کردی باد می‌بردش.

فریاد زدم: «خودش است! خانم بادی این‌جاست!»

همه مثل دیوانه‌ها دویدند توی راهرو. درست همان‌موقع عجیب‌ترین اتفاق کل تاریخ جهان افتاد. چرخ‌های چرخ‌دستی خانم بادی به فرش قرمز یا جایی گیر کرد و او سکندری خورد و با صورت پخش زمین شد.

همه به‌طرفش دویدیم تا کمکش کنیم.

فهرست مطالب کتاب

1: عجیب‌ترین چیز کل تاریخ جهان
2: کتاب‌های کودکان خسته‌کننده‌اند
3: از آندریا بدم می‌آید و او هم از من بدش می‌آید
4: نویسنده‌ی معروف به مدرسه‌ی ما می‌آید
5: بالاخره خانم بادی از راه می‌رسد
6: خانم بادی نی‌نی‌کوچولوست
7: رَپی پرنده‌ی شکاری باحالی است
8: سؤال‌های احمقانه
9: کلمه‌ی جادویی چیست؟
10: بگویید هلو!
11: فقط یک مشکل جزئی
12: دیدار با نویسنده‌ها کِیف دارد!
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-964-369-788-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی

زهره فتحعلی‌پور
۱۴۰۲/۲/۲۸
بسیار عالی بود. هم خنده دار بود و هم آموزنده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 9: خانم بادی، نویسنده‌ی غیرعادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.