معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست!

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست!
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست!

فکر می‌کنید چه کسانی را می‌توان یک خانواده نامید؟ آیا خانواده‌ی هر کسی فقط کسانی‌اند که با آن‌ها در یک خانه زندگی می‌کنند؟ کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست! اثری آموزنده درباره‌ی خانواده و دوستی است. کودکان با خواندن این کتاب از شانون اولسن می‌آموزند که خانواده دقیقا شامل چه کسانی می‌شود و چطور می‌توانند در مدرسه احساس همبستگی و دوستی داشته باشند.

درباره‌‌ی کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست!

محیط مدرسه برای دانش‌آموزان تنها محدود به آموزش مباحث علمی نیست، بلکه خانه‌ای است که کودکان در آن احساس امنیت و شادی می‌کنند. کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست! (Our School is a Family) امنیت و عشقی را که در مدرسه وجود دارد به تصویر می‌کشد. زمانی که کودک مدرسه را همچون خانه‌ی دوم خود بداند و در آن احساس امنیت داشته باشد، به مقوله‌ی یادگیری نیز علاقه‌مند می‌شود. اعضای مدرسه در نگاه کودک خانواده‌ای خواهند بود که او می‌تواند در هر شرایطی به آنان تکیه کند. مدرسه همان‌جایی است که صمیمیت وجود دارد،‌ محل کسب تجربیات جدید است،‌ می‌توان در آنجا خودِ واقعی را به دیگران نشان داد و کسی از اشتباه کردن نمی‌ترسد!

شانون اولسن (Shannon Olsen) در کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست! تلاش کرده است تا ارزش‌های بسیاری را درباره‌ی محیط مدرسه و کلاس درس به کودکان آموزش دهد که این آموزش با زبان کودکانه، صمیمی و استفاده از تصاویر زیبا و چشم‌نواز همراه است و کودکان را به محیط مدرسه علاقه‌مند می‌کند. ارزش‌هایی از جمله احترام به تفاوت‌های کودکان، همکاری در فعالیت‌های مدرسه و ساخت روابط صمیمی و مثبت با دوستان و اعضای مدرسه در این کتاب آموزش داده می‌شوند.

کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست! نه تنها منبعی عالی برای والدین است تا برای کودکان خود بخوانند، بلکه برای آموزگارانی که در تلاش برای ساخت محیطی صمیمی میان دانش‌آموزان خود هستند، مفید خواهد بود. شانون السون در این کتاب کودکان را تشویق می‌کند تا روابط سازنده‌ای با اعضای مختلف مدرسه داشته باشند. کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست! پیام صمیمانه و تصویرگری‌های جالبی را درون خودش جای داده است که می‌توان آن را یکی از ارزشمند‌ترین کتاب‌های مصور کودکان دانست.

این کتاب توسط سیده سودابه احمدی ترجمه شده است و انتشارات مهرسا چاپ آن را بر عهده داشته است.

کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست! مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 8 ساله،‌ مخاطبان اصلی این کتاب هستند. همچنین این کتاب برای معلمان و دیگر اعضای مدرسه که در تلاش هستند تا به دانش‌آموزان خود احساس امنیت، تعلق، عشق و صمیمیت را هدیه دهند تا کودکان را به محیط مدرسه علاقه‌مند سازند، بسیار مناسب است. والدین نیز می‌توانند این کتاب را به کودکان خود که به مدرسه می‌روند، هدیه دهند تا آن‌جا را خانه‌ی دوم خود بدانند و از زمانی که در این محیط می‌گذرانند لذت ببرند.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست! می‌خوانیم

تا حالا فکر کرده‌اید که بیشتر وقتتان را کجا می گذرانید؟
بله، درست است! توی مدرسه، کنار بقیه‌ی بچه‌ها.
مدرسه جایی است که از صبح تا ظهر یا شاید هم تا عصر آنجا هستیم!
خب، پس وقتی هم هی روز توی مدرسه هستیم،
چرا یک کاری نکنیم که مدرسه هم شبیه خانه‌ی خودمان بشود؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست!
نویسنده
مترجمسیده سودابه احمدی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-7924-92-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست!

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی ما، خانه‌ی ماست! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.