معرفی و دانلود کتاب مرد سلول شماره ۵

عکس جلد کتاب مرد سلول شماره ۵
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرد سلول شماره ۵ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرد سلول شماره ۵ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرد سلول شماره ۵

کتاب مرد سلول شماره ۵ اثر مصطفی رحیمی ششمین سری از مجموعه قهرمانان انقلاب است که اختصاص به دکتر علی شریعتی دارد، قهرمانان انقلاب مجموعه‌ای از 20 جلد کتاب درباره زندگی چهره‌های تاثیرگذار و شناخته شده انقلاب، ویژه گروه سنی نوجوان است.

داستان این کتاب در 16 فصل بازگویی می‌شود. شخصیت اول داستان، نوجوانی است که طی اتفاقی به زندگی دکتر شریعتی علاقه‌مند می‌شود و با کمک پدرش که زندان‌بان دکتر شریعتی در زندان ساواک بوده، تحقیقی در خصوص زندگی علی شریعتی می‌نویسد.

پدر وی دوران سربازی‌اش را در زندان ساواک گذرانده و با زندانی سلول شماره 5 که دکتر علی شریعتی بوده، هم کلام شده و به گفته خودش، درس‌های بسیاری را از دکتر فراگرفته است.

روایت‌های کتاب مرد سلول شماره ۵، صحنه‌های مستند از زندگی دکتر شریعتی است و از عناصری که بافت زندگی‌نامه داستانی را به هم نمی‌زند استفاده شده است. در برخی از روایت‌های این کتاب، از صحبت‌های همسر و هم‌رزمان دکتر شریعتی نیز استفاده شده است.

در بخشی از کتاب مرد سلول شماره ۵ می‌خوانید:

برای علی، فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی‌اش مهم‌تر از زندگی شخصی‌اش بود. همیشه وقت‌های مرده‌ش رو به من و بچه‌ها اختصاص می‌داد. وقتی به او اعتراض می‌کردم، می‌گفت: «پوران، من زندگی شخصی ندارم.» حق هم داشت؛ چون می‌دید جوون‌های مملکت و مخصوصا دانشجوها‌، تشنه‌ی مطلب و راهنمایی هستند. او هم همه‌ی وقتش را گذاشته بود برای نوشتن و حرف زدن. از کسانی که سر‌زده به خونه‌ی ما می‌اومدند، بیزار بود؛ چون مجبور می‌شد بشینه و وقتش رو با احوال‌پرسی بگذرونه. بعضی وقت‌ها برای فرار از این جور مهمون‌ها، دفتر و قلمش رو برمی‌داشت و می‌رفت خونه‌ی خواهرش. یک بار بهش گفتم: «فلانی آمده دم در، چی بهش بگم؟» با ناراحتی گفت: «مگه نمی‌بینی که نیستم؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرد سلول شماره ۵
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات135
زبانفارسی
شابک978-964-506-666-4
موضوع کتابکتاب مذهبی انقلاب دفاع مقدس نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرد سلول شماره ۵

ن ی
۱۳۹۹/۴/۵
با اینکه کتاب ساده‌ای درباره دکتر شریعتیه ولی زیباییش به همون سادگیشه، متن گیرا و جذابی داره، به شدت توصیه میشه
زهرا حمیدی سوها
۱۳۹۷/۱۱/۲۵
خوشحالم که سوره مهر از ایشون یاد کرده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مرد سلول شماره ۵

برای دریافت کتاب مرد سلول شماره ۵ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.