معرفی و دانلود کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟

عکس جلد کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟

کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی نوشته‌ی جان گری، یکی از مطرح‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های روان‌شناسی برای ترمیم روابط زناشویی و عاطفی میان زنان و مردان است. این کتاب با ارائه‌ی شیوه‌هایی به‌روز، علمی و درعین‌حال، ساده و روان کمک می‌کند تا زوجین به درک بهتری از یکدیگر برسند و روابط عاطفی‌شان را بهبود ببخشند.

درباره‌ی کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی

کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی با نگاه روان‌شناسانه خود، از تفاوت‌های ذاتی میان زنان و مردان می‌گوید و به خوانندگان خود می‌آموزاند که این تفاوت‌ها را بپذیرند و از آن‌ها برای تحکیم روابط عاشقانه و صمیمی‌تر بهره ببرند. شیوه‌ی آموزشی این کتاب بسیار نوین و خلاقانه بوده و کمک می‌کند تا تنش‌های رایجی که بین زوجین وجود دارد، کمتر شود. این کتاب، از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بوده است.

جان گری، در کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی (Men are From Mars Women are From Venus)، تمام نکات مهم در روابط زناشویی را به‌صورت جامع و چکیده بیان می‌کند تا دید روشن‌تری به خواننده ارائه بدهد. این کتاب سرشار از مثال‌هایی ساده از تعارضات واقعی میان زوجین است و به وسیله آن‌ها مفاهیم آموزشی خود را به خوانندگان ارائه می‌دهد تا با کسب اطلاعات درست از نحوه مکالمه سالم، سوءتفاهم‌ها و اختلافات زناشویی خود را کاهش دهند.

کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی خوانندگانش را دعوت می‌کند تا به جای بحث و دعوا برای رسیدن به یک تفکر و احساس یگانه، بپذیرند که با هم تفاوت دارند و از همین تفاوت‌ها لذت ببرند و به تحکیم عشق و رابطه صمیمانه‌شان کمک کنند. نویسنده با توضیح تفاوت‌های ذاتی در احساسات و تفکرات دو جنس زن و مرد، باعث کاهش چشمگیر سوءتفاهم زوجین می‌شود.

کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی که یکی از کامل‌ترین راهنماهای روابط زناشویی در قرن 21 است، توسط سروناز پاک‌نیا به فارسی برگردانده و در انتشارات اختر به چاپ رسیده است.

جوایز و افتخارات کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی

  • از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های غیرداستانی در دهه‌ی 1990
  • در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون می‌کنند

نکوداشت‌های کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی

  • مشهورترین، جاودانه‌ترین و اثبات‌شده‌ترین راهنمای روابط زناشویی. (بارنز اند نوبل)
  • ترجمه‌ای روان و دقیق از زبان بیگانه‌ای که شریک‌ زندگی‌مان به آن صحبت می‌کند. (یو‌اس‌ای تودی)
  • کتابی بسیار ارزشمند که درک بهتری از روابط زوج‌ها ارائه می‌دهد. (هارویل هندریکس، نویسنده‌ی کتاب بازگشت به عشق)

کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی مناسب چه کسانی است؟

کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی به همه کسانی که به دنبال پیشرفت و بهبود روابط عاشقانه خود هستند، پیشنهاد می‌شود.

با جان گری آشنا شویم

دکتر جان گری (متولد سال 1951) در تگزاس آمریکا به دنیا آمده است. او یکی از متخصصین برجسته‌ی بین‌المللی در زمینه‌ی ارتباطات و روابط است. تمرکز و مطالعه‌ی دقیق او در شاخه‌ی رفتارشناسی در زنان و مردان، منجر به تسلطش در درک متقابل زوجین و بروز احترام و قدردانی بیشتر نسبت به تفاوت‌های فردی و جنسی می‌شود. او از همین توانایی در نگارش بیست کتاب خود استفاده کرده و به این ترتیب توانسته یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان کتب زناشویی شود. مجموع آثار جان گری به بیش از پنجاه زبان و در پنجاه میلیون نسخه به چاپ رسیده‌اند.

جان گری در ظرف زمانی بیش از سی‌وپنج سال، سمینارهای عمومی و خصوصی زیادی را برای بهبود، توسعه و تحکیم روابط زناشویی برگزار کرده است. او مخاطبینش را با استفاده از تکنیک‌های ارتباطات عملی سرگرم و آموزش می‌دهد. هدف کلی وی ایجاد درک، احترام و قدردانی متقابل میان زنان و مردان است.

دکتر جان گری سخنرانی محبوب در سخنرانی‌های ملی و بین‌المللی است که در اغلب برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی حضور داشته و به مشاوره‌ی روابط زناشویی می‌پردازد. او همچنین در برنامه‌هایی مانند اپرا، نمایش دکتر اوز، صبح‌به‌خیر آمریکا، نمایش امروز، برنامه صبحگاهی فاکس و دوستان، سی‌ان‌ان، برنامه زنده لری کینگ، سی‌بی‌اس و... نیز شرکت کرده است.

در بخشی از کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی می‌خوانیم

فرض کنید که مردان از مریخ و زنان از ونوس آمده‌اند. سالها پیش، روزی از روزها، مریخیها که با تلسکوپ خود سیر آفاق و انفس می‌کردند، متوجه وجود ونوسیها شدند. در همان دیدار اول ونوسیها موجب برانگیختن احساساتی در آنها شد که قبلاً تجربه نکرده بودند. عاشق شدند، با سرعت هرچه تمامتر یک سفینه فضایی ساختند و به سمت ونوس به پرواز درآمدند.

ونوسیها با آغوش باز از مریخیها استقبال نمودند. گویی بر حسب غریزه می‌دانستند که چنین روزی هم خواهد آمد. قلبهایشان به روی عشقی گشوده شد که قبلاً هرگز حس نکرده بودند. عشق فیمابین مریخیها و ونوسیها ماهیتی جادویی داشت. از اینکه در کنار یکدیگر باشند، کارهایی را با هم انجام بدهند و در مواردی مشارکت کنند، لذت می‌بردند. با توجه به اینکه به دنیاهای متفاوتی تعلق داشتند، تفاوتهایی را از خود بروز می‌دادند. ماههای متمادی را صرف یادگیری مسائلی در مورد یکدیگر، کشف و درک نیازها و الگوهای رفتاری متفاوت یکدیگر می‌کردند. سالهای سال به همین ترتیب با عشق و هماهنگی در کنار یکدیگر زندگی کردند.

سپس تصمیم گرفتند که به سیاره زمین پرواز کنند. در آغاز همه چیز شگفت انگیز و زیبا بود. ولی اتمسفر سیاره زمین اثر خود را آشکار نمود و یک روز صبح همه کس با فراموشی غریبی از خواب بیدار شدند: فراموشی انتخابی! مریخیها و ونوسیها فراموش کردند که از سیاره‌های متفاوتی آمده‌اند و قرار است که متفاوت باشند. یک روز صبح همه‌ی چیزهایی که در مورد تفاوتهایشان آموخته بودند، از حافظه‌شان پاک گردید و به همین دلیل هم از آن روز به بعد مردان و زنان در تضاد بسر می‌برند.

فهرست مطالب کتاب

پیش گفتار
فصل اول: مردان مریخی، زنان ونوسی
فصل دوم: آقای اصلاحگر وکمیته بهبود امور خانواده
فصل سوم: مردان به غارشان می‌روند و زنان حرف می‌زنند
فصل چهارم: چگونه در جنس مخالف خود انگیزه ایجاد کنیم
فصل پنجم: صحبت کردن به زبانهای مختلف
فصل ششم: مردان مانند کش لاستیکی عمل می‌کنند
فصل هفتم: زنان مانند موج عمل می‌کنند
فصل هشتم: نیازهای احساسی متفاوتمان را کشف کنیم
فصل نهم: چگونه از جروبحث پرهیز کنیم
فصل دهم: جنس مخالف
فصل یازدهم: چطور وقتی که اسیر احساسات ناراحت کننده هستیم، ارتباط برقرار کنیم
فصل دوازدهم: چگونه طلب حمایت کنیم و آنرا دریافت نماییم
فصل سیزدهم: راز زنده نگهداشتن جادوی عشق

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مردان مریخی، زنان ونوسی: چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟
نویسنده
مترجمسروناز پاک نیا
ناشر چاپیانتشارات اختر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات360
زبانفارسی
شابک978-964-517-289-1
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی

Narges Goudarzi
۱۴۰۲/۳/۹
کتاب واقعا جالب و مفیدی بود. اگرچه برای بررسی موضوعات اینچنینی، خوندن فقط یک کتاب کافی نیست و نظرات مختلف قابلیت بررسی دارن. برای مثال قسمتی از مطالب همین کتاب، در کتاب دیگه‌ای توسط نویسنده نقد شده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی

برای دریافت کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.