معرفی و دانلود کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

عکس جلد کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن
قیمت:
22000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

یکی از مشهورترین کتاب‌های روانشناسی در سراسر جهان کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن نوشته استیو هاروی است که به زنان می‌آموزد چگونه بتوانند زندگی خود را تغییر دهند و در صورتی که با مردی وارد رابطه شده‌اند، او را بهتر بشناسند و بدانند نظر مردان درباره عشق و صمیمت در رابطه چیست. این کتاب برای مدت طولانی در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز قرار داشت.

درباره کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن:

این کتاب سه بخش اصلی دارد؛ در بخش اول کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن (Act Like a Lady, Think Like a Man) هر آنچه که لازم است درباره مردان و روابطشان بدانید، گفته شده است. بخش دوم به دلایل انجام هرکاری توسط مردان و نیت پشت انجام آن کار اختصاص دارد. بخش سوم هم به شما کمک می‌کند بعد از اینکه رابطه‌تان با مردی شکل گرفت، چه کارهایی انجام دهید.

استیو هاروی در مقدمه کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن بیان می‌کند:

این کنجکاوی در درون من هرگز متوقف نمی‌شود که چقدر مردم در مورد روابط صحبت می‌کنند، به آن‌ فکر می‌کنند، درباره آن‌ می‌خوانند، حتی بدون داشتن سرنخی که چگونه به جلو حرکت کنند درباره آن‌ها سؤال می‌پرسند. مطمئناً، اگر چیزی وجود داشته باشد که در طول سفر کشف کنم اینجا در زمین خداست: (الف) خیلی از خانم‌ها در مورد مردان ناآگاه هستند. (ب) مردان در بسیاری از موارد قسر در می‌روند زیرا زنان هرگز درک نمی‌کنند که مردان چگونه فکر می‌کنند. (ج) من اطلاعات ارزشمندی را برای تغییر همه این موارد به دست آورده‌ام.

آن‌ها ده‌ها نیاز و نگرانی در زندگی خود داشتند که سعی داشتند رفع و رجوعش کنند، قرار گذاشتن، تعهد، امنیت، توشه خانوادگی، امید به فردا، معنویت، داستان‌های مربوط به خانواده همسر، تصویر ذهنی از بدن، پیری، دوستی، فرزندداری و... کسی از من خواست تا این موضوع را نام‌گذاری کنم و عنوان لیست موضوعات، چیزی بود که زنان می‌خواستند از آن حرف بزنند و مردان باید آن را حدس می‌زدند. شنوندگان زن من واقعاً می‌خواستند جواب بدهند که چگونه می‌توان از رابطه‌ای که وارد آن می‌شویم خارج شد. در آن بخش "از استیو بپرسید" و بعد از آن، از طریق بخش "نامه‌های توت‌فرنگی" با توجه به تجسمی که از نمایش صبحگاهی استیو هاروی داشتم، زنان این موضوع را روشن کرده بودند که خواهان تبادلی برابر با مردان هستند: آن‌ها می‌خواهند عشق را همانطوریکه که ابراز می‌کنند به‌طور متقابل دریافت کنند. آن‌ها می‌خواهند زندگی عاشقانه‌شان را به همان اندازه برای همسرانشان ‌هم پرثمر و رضایت‌بخش رقم بزنند. آن‌ها می‌خواهند عواطفی که با اشتیاق کامل ابراز می‌کنند به همان شدت به‌سوی آن‌ها بازگردد. آن‌ها انتظار دارند رابطه‌ای که به آن متعهد شده‌اند به همان اندازه مورد ارزش و احترام قرار بگیرد. مشکل اکثر زنانی که با برنامه رادیویی تماس می‌گرفتند این بود که نمی‌توانستند پاسخی از مردان بگیرند و دست آخر، این زنان بودند که با احساس ناامیدی، یأس و سرخوردگی روبه‌رو می‌شدند.

وقتی که برنامه طنزم تمام می‌شد و میکروفون و چراغ‌های موجود در استودیو خاموش می‌شدند، در مورد آنچه زنان هر روز صبح در برنامه از من می‌پرسیدند به فکر فرو می‌رفتم و سردرگم می‌شدم، زیرا بسیاری از افرادی که تماس می‌گرفتند احتمالاً تجربه‌ی خاصی در رابطه با مردان داشته‌اند (خواه شوهر، پدران، برادران یا همکارانشان) این زنان هنوز هم واقعاً می‌خواهند بدانند چگونه عشقی که می‌خواهند، نیاز دارند و لیاقتش را دارند می‌توانند بدست آورند. من به این نتیجه رسیدم که حقایقی که آن‌ها به دنبالش هستند به‌هیچ‌وجه آنگونه که برای ما مردان آشکار است برای آن‌ها آشکار نیست. هر قدر هم که ما مردان تلاش کنیم، زنان متوجه آن نمی‌شوند.

با توجه به این موضوع، از پرداختن به شوخی در برنامه دست کشیدم و به شکل واقعی با مخاطبانم روبه‌رو شدم. از طریق پاسخ‌هایی که ارائه می‌دادم، شروع به ایجاد بصیرت در مورد مردان کردم، بصیرتی که با بیش از نیم قرن کار روی یک مفهوم بدست آمده است: چگونه مرد باشم. یک چیز در مورد همه ما صادق است: که ما افراد بسیار ساده‌ای هستیم و همه اساساً به روشی مشابهی فکر می‌کنیم.

نکوداشت‌های کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن:

- هاروی بینش جالبی از ذهنیت مردانه ارائه می‌دهد. او به زنان راهکارهایی را برای رام کردن مردان می‌دهد. (Philadelphia Inquirer)

- یک راهنمای کامل و طنز برای انسان‌های مدرن. کسانی که نیاز به توصیه‌های عاشقانه محکمی دارند باید این کتاب را بخوانند. (Publishers Weekly)

- زنان هنگامی که صحبت از اینکه یک مرد خوب چگونه است، می‌شود؛ باید به استیو هاروی مراجعه کنند. او اطلاعات بسیار زیادی درباره مردان دارد. (Aretha Franklin)

- هاروی احتمالا کلید باز کردن قفل ذهن مردان و درک بازی‌های آن‌ها را دارد. (Los Angeles Sentinel)

مطالعه کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب مخصوص کسانی است که می‌خواهند زندگی خود را دگرگون کنند و درهای جدیدی را به روی خود بگشایند. زنانی هم که در آستانه ازدواج هستند و قصد دارند یک زندگی عاشقانه و متداوم در کنار همسر خود بسازند از این کتاب به خوبی می‌توانند استفاده کنند.

استیو هاروی را بیشتر بشناسیم:

مجری و کمدین برجسته، بازیگر و برنامه‌سازی درخشان و نویسنده‌ای نامدار، استیو هاروی در سال 1957 چشم به جهان گشود. او 20 سال است که رسالت خنداندن مردم را به عهده گرفته و در برنامه‌های مختلفی به عنوان کمدین اجرا داشته و در این زمینه نیز استعداد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. او سختی‌های بسیاری را در زندگی تحمل کرده و سال‌ها در بیمه به عنوان فروشنده کار کرده است تا اینکه روزی در یک نمایش کمدی شرکت می‌کند، دیده می‌شود و درآمد خوبی هم از آن نمایش به دست می‌آورد. این درآمد بالا به او انگیزه داد تا این کار را ادامه دهد، اما خانواده‌اش با این موضوع مخالف کردند و او را از خانه بیرون انداختند. استیو تا مدت‌ها در فقر و سختی زندگی خود را سپری کرد تا در نهایت به یکی از ستارگان طنز در جهان تبدیل شد. هاروی از سال 2007 تا 2014 نامزد جوایز گوناگون بین‌المللی مانند امی (emmy awards) شده است.

جملات برگزیده کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن:

- گر مردان رؤیاهای خود را دنبال نکنند، اگر ما به این نپردازیم که "چه کسی هستیم"، "چه می‌کنیم" و "چقدر پول درمی‌آوریم"، محکوم به فنا هستیم؛ اما لحظه‌ای که متوجه این موضوع می‌شویم، احساس می‌کنیم رؤیاهای ما شکل می‌گیرد و زندگی جدیدی درون ما آغاز می‌شود.

- هیچ چیز در این دنیا با عشق یک زن قابل قیاس نیست، زیرا پر از مهربانی و دلسوزی، صبوری و محبت و سخاوتمندی است؛ درحالی‌که شیرین، بی‌قیدوشرط و خالص هم می‌باشد.

- محافظت فقط به معنای استفاده از نیروی فیزیکی و خشونت در برابر کسی نیست، زیرا مردی که واقعاً به شما اهمیت می‌دهد یا شما را دوست می‌دارد، می‌تواند به روش‌های دیگر هم از شما محافظت کند، خواه با مشاوره دادن باشد، خواه انجام کاری که فکر می‌کند انجامش برای شما خیلی خطرناک است.

- این نوع عشق ما، وفاداری است. ازنظر مردان، همه‌ی عشق‌ها یکی هستند. عشقی که شما از ما می‌خواهید زیباست، اما عشق ما همانند عشق شما نیست. متفاوت است، اگرچه هنوز هم عشق است. عشق یک مرد بسیار قدرتمند و شگفت‌انگیز است. اگر وفاداری شما واقعی و حقیقی باشد، آن مرد برای شما هر کاری می‌کند.

- مردی که واقعاً آینده‌نگر باشد برای خودش در ده سال آینده جایگاهی مشخص می‌کند، اهدافش را جدی می‌گیرد و برای رسیدن به آن هر کاری می‌کند. این به این معنی است که او بصیرت دارد و اهدافی برای آینده‌اش ترسیم کرده.

در بخشی از کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن می‌خوانیم:

حتی امروز، هرچقدر هم که خسته باشم، هر اتفاقی هم که در زندگی‌ام رخ دهد، هرگز برای کارم تعلل نمی‌کنم و کوچک‌ترین فرصت‌ها را هم از دست نمی‌دهم. چرا؟ چون وقتی از خواب بیدار می‌شوم رؤیایم این است که هر روز زندگی را به رنگ خودش زندگی کنم، چه در برنامه رادیویی صبحگاهی استیو هاروی باشد، چه در تلویزیون یا پروژه‌های مختلف و چه بر روی صحنه در طول نمایش‌های زنده استیو هاروی. به چیزی که یقین دارم، این است که من استیو هاروی هستم. کاری که من انجام می‌دهم مشخص است: کمدی؛ و اینکه چقدر پول درمی‌آورم، درست به همان میزان است که همیشه برای خودم و خانواده‌ام می‌خواستم.

اکنون می‌توانم به خانواده‌ام توجه کنم. می‌توانم عیب‌های خانه‌ام را تعمیر کنم، هزینه سقف‌های فلزی، صندلی‌های چرمی، سگ‌های بیرون، اتومبیل‌های موجود در حیاط و شهریه کالج فرزندانم را پرداخت کنم تا همه راضی باشند. من می‌توانم زندگی که همیشه برای آن‌ها می‌خواستم فراهم کنم، می‌توانم به‌گونه‌ای از آن‌ها محافظت کنم که خودم آن‌گونه بزرگ‌شده‌ام و این‌گونه به چشم خانواده‌ام، بی‌تردید یک مرد هستم و این بدان معناست که شب می‌توانم با خیال آسوده بخوابم.

این روشی است که هر مردی پی می‌گیرد، چه بهترین بازیکن بسکتبال ان‌بی‌ای باشد چه بهترین مربی فوتبال در حومه مینه سوتا؛ چه رئیس یک شرکت از پانصد شرکت برتر، چه صاحب یک نانوایی محلی؛ چه یک شخص مهم در یک شرکت سازمان‌یافته بزرگ، چه یک فرد معمولی که به خرید و فروش علاقه‌مند است. از مطالعه روی مردان چنین برداشت می‌شود که ما تأمین‌کننده و محافظ خانواده هستیم و هر کاری که انجام می‌دهیم در جهت اطمینان از این است که ما می‌توانیم آن کار را انجام دهیم. اگر مردی بتواند محلی برای ماندن پیدا کند، می‌تواند از خانواده خود محافظت کند؛ اگر بتواند یک جفت کفش برای فرزندش بخرد، می‌تواند با اعتمادبه‌نفس کافی دختر یا پسرش را به مدرسه بفرستد و احساس امنیت و نشاط داشته باشد. اگر او قادر به خریدن گوشت از فروشگاه مواد غذایی باشد، با احساس اطمینان می‌تواند معاش خانواده‌اش را تأمین کند. این چیزی است که هر مردی می‌خواهد؛ اگر جز این باشد او احساس مرد بودن نمی‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش یک: هر چیزی که لازم است در مورد مردان و روابطشان بدانید در اینجا ذکر شده است
فصل 1: چه چیزی مردان را به حرکت وا‌ می‌دارد
فصل 2: عشق ما همانند عشق شما نیسنت
فصل 3: سه چیزی که هر مردی به آن احتیاج دارد
فصل 4: "ما باید صحبت کنیم" و حرف‌هایی که پناه مردان است
بخش دوم: چرا مردان کاری را انجام می‌دهند و چه کاری انجام می‌دهند
فصل 5: مهم‌ترین چیزها را در اولویت قرار دهید
فصل 6: زنانی که مایه سرگرمی مردان هستند در مقابل زنانی که ماندگارند.
فصل 7: مردان بیش‌ازحد وابسته مادر
فصل 8: چرا مردان فریبکارند؟
بخش سوم: دفترچه – چگونه بازی را برنده شویم
فصل 9: مردان به بعضی استانداردها احترام می‌گذارند
فصل 10: پنج سوالی که زنان قبل از ازدواج باید بپرسند
فصل 11: قانون نوزده روزه دریافت احترامی که شایسته‌اش هستید
فصل 12: اگر از ازدواج قبلی دارای بچه هستید، چه؟
فصل 13: زنان محکم، مستقل و تنها
فصل 14: چگونه زودتر تاریخ عروسی را تعیین کنید
فصل 15: پاسخ‌هایی سریع به سؤالاتی که همیشه می‌خواستید بپرسید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن
نویسنده
مترجمشقایق رضازاده
ناشر چاپیانتشارات نیک ورزان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-6532-38-9
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
22000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

ونوس س
۱۴۰۰/۳/۵
جالبه، به شما نقطه نظرات جدیدی میده و طبق تجربه میتونم بگم فرمایشات نویسنده صحیحه به نظرم به بهبود روابط کمک میکنه و البته برای ساختن روابط در زندگی هم مفیده به شما دستور العمل و چگونگیِ به دست آوردن و ساختن یک رابطه رو میگه خوندن و دونستن محتوای کتاب میتونه مفید و مثمر ثمر باشه پس خوندنشو توصیه میکنم واقعا.
احسان علیوردی
۱۴۰۱/۳/۲۳
من فکر می‌کردم واقعا راه کار ولی تجربیات خود استیو هاروی من زیاد علاقه ندارم ممکن اصلا به درد ما نخورد بیشتر شبیه داستان تا اینکه یک کتاب روانشناسی باشه تا از واقعیت‌های اخلاقی زنان و مردان آگاهی دهد البته کامل نخواندم چون باتصور من تطابق نداشت انتظارم برآورده نشد
Nana .
۱۴۰۰/۳/۳۰
این کتاب می‌تونه بهتون تو ارتباطات کمک کنه همچنین درک بهتری پیدا میکنید نسبت به شریک زندگیتون
واقعا پیشنهاد میکنم خوندنشو
وقتی که بخونید کتابو کاملا بهتر از قبل میتونید رفتار کنید خانومای محترم
همچنین به نظر من هنگام خوندنش نکته برداری کنید
A Am
۱۴۰۲/۳/۹
استیو هاروی فوق العاده س
توصیه‌هایی که در این کتاب به خانم‌ها کرده بسیار عالیه
حتما خانم‌ها بخونند
میترا عابدی
۱۴۰۲/۲/۱۹
مطالب جالب و قابل توجهی داشت که البته آقایون باید تایید یا ردشون کنن، کتاب حاوی غلط تایپی زیادی هستش
الی اهرابی
۱۴۰۱/۱/۴
کتاب خیلی مفید وکاربردی برای کسانی که رابطشون تنش پیدا کرده ونمی دونن راه حلش چیه حتمااین کتاب رو بخونن
حوری سادات
۱۴۰۰/۱۱/۲
دید و نگاه منطقی نسبت به روابط به خانوم‌ها می‌ده، به خانومها دید دقیق تر و تا حدودی صحیح تر رو نسبت به آقایون میده
Dokhtare Darya
۱۴۰۰/۳/۱۳
جالب بود کتابش استیو هاروی حرفاش قشنگه و مث یه پدر فهمیده و نگران خانمارو راهنمایی میکنه
پریا پیروزی
۱۴۰۲/۵/۹
بسیار آموزنده بود بعد از خوندن این کتاب متوجه میشی وقتتو برای چه مرد‌هایی هدر ندی
Arad Hashemi
۱۴۰۱/۲/۱۵
بسیار کتاب خوبی هست و خیلی روان و قابل درک توضیح داده، به خانم‌ها توصیه میکنم بخوانند.
نگار حسینی
۱۴۰۰/۷/۱۴
خوب بود. به کسایی که وارد یک رابطه شدن یا قراره وارد بشن، توصیه میکنم این کتاب رو بخونن
سمیه پورعلی حیدرآبادی
۱۴۰۰/۴/۲۴
این کتاب ازنظرمن فوق العادس نکاتی که وجود دارن ولی کمتر کسی توجه میکنه بهشون آورده شده
مهندس پرواری
۱۴۰۱/۴/۲۲
سلام
وقتتون بخیر
خانوم‌ها حتما این کتابو بخونید که خیلی مفید هست
مهسا ب
۱۴۰۱/۳/۲۱
کتاب خیلی عالی هستش به من وسعت دید جدیدی بخشید و بشدت کمکم کرد
فهیمه ملکشاهی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
کتاب بسیار خوبی هست و بسیار کمک می‌کنه روابط بین زن و شوهر خوب بشه
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

برای دریافت کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.