معرفی و دانلود کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات

برای دانلود قانونی کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات

فعالیت به‌عنوان منشی و مشاور مراکز املاک امروزه به یکی از پرطرفدارترین مشاغل تبدیل شده است. کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات اثر محمدابراهیم حسینی‌زاده، ابراهیم شکوری و یاسین غضنفری شما را با اصول کار به‌عنوان مشاور و منشی املاک و کسب مهارت و یادگیری روش‌های کارگشا در این حوزه آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات

گمان بسیاری از کسانی که وارد پیشه‌ی مشاوره‌ی املاک می‌شوند در مورد حوزه‌ی کاریشان صرفاً تنظیم قرارداد و دریافت درصد مشارکت است؛ درصورتی‌که راه‌های فراوانی برای گسترش دامنه‌ی کاری وجود دارد تا به‌تبع آن میزان موفقیت فرد نیز افزایش یابد. کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات نوشته‌ی محمدابراهیم حسینی‌زاده، ابراهیم شکوری و یاسین غضنفری در راستای پاسخ دادن به پرسش‌های خوانندگانی که در این پیشه فعالند یا قصد ورود به آن را دارند، منتشر شده است.

در نخستین بخش از ساختار دو فصلی این کتاب، موضوع آشنایی با مقدمات کار در املاک مطرح شده است. از آن‌جایی که در این شغل، دانستن جزئیات می‌تواند برگ برنده‌ی شما در مواجهه با مشتری باشد، اهمیت مقدمات و اصول پایه‌ای را نباید نادیده گرفت.

در این فصل یک تعریف جامع از مشاور املاک ارائه می‌شود و نویسنده ویژگی‌های یک منشی املاک حرفه‌ای را برمی‌شمرد. در کنار آن می‌توانید با سبک‌های کاربردی مشاوره و کار در املاک و ارکان مشاوره‌ی املاک آشنا شوید. از آنجایی که شاید لازم باشد در این مسیر در روزنامه یا رسانه‌های مشابه آگهی‌هایی را منتشر کنید، دانستن نکاتی که در این فصل برای درج آگهی ملک در روزنامه ذکر شده برای شما مفید خواهد بود. علاوه بر آن فوت‌وفن‌های دیگری در این زمینه نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد، نظیر آشنایی با تکنیک‌های پاسخگویی به آگهی و سؤالات ملکی، هفت فن تأثیرگذار مذاکره، نکات کاربردی که باعث ارتقای ارتباط با مشتری در صنف املاک می‌شود، قواعد کلی در زمینه‌ی املاک و مستغلات، نحوه‌ی فعالیت بنگاه‌های مشاور املاک، نکاتی چند در خصوص مشکلات موجود در معاملات در آژانس‌های املاک و ... .

آشنایی با حقوق مالک و موجر در املاک و مستغلات یکی دیگر از موارد ضروری برای هر مشاور یا منشی املاک است که گروه نویسندگان در کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات به بیان آن پرداخته‌اند. در ادامه‌ی همین موضوع‌ها، مباحثی مثل سرقفلی، فسخ قرارداد، تقاضای مهلت برای تخلیه‌ی ملک، نحوه‌ی محاسبه‌ی حق کمیسیون مشاوران املاک، کد رهگیری املاک و قانون و هزینه‌ی آن نیز مطرح می‌شود. با توجه به اهمیت امکانات الکترونیکی در بحث امضای دیجیتال، نویسندگان از تهیه سخت‌افزار امضای دیجیتال و صدور و تمدید گواهی امضای دیجیتال، تنظیمات مرورگر Internet Explorer، نصب درایور و کامپوننت و فعال کردن امضای دیجیتال سخن گفته‌اند.

فصل دوم کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات به توضیحاتی در زمینه‌ی برقراری ارتباطات مؤثر در محیط دفتر املاک و مستغلات پرداخته است. ارتباط درست شاه‌کلید این شغل است و نویسندگان این کتاب هفت گام برای بهبود ارتباطات پیشنهاد داده‌اند: گوش دادن، صریح و صادق بودن، همدلی و هم‌دردی، حفظ آرامش و احترام به طرف مقابل، مخالفت کردن به شیوه‌ی مناسب، خودشناسی، افزایش آگاهی و شناسایی افکار تحریف‌شده. در ادامه نیز مباحثی در مورد اهمیت تبادل نظر با دیگران، شناختن ویژگی‌های خود، برقراری ارتباط مستقیم و دیگر مفاهیم مرتبط بیان کرده‌اند.

کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ و منتشر شده است.

کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌عنوان منشی یا مشاور املاک و مستغلات مشغول به کار شده‌اید و آینده‌ی شغلی‌تان برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، این کتاب روش‌های مؤثری برای گسترش دامنه‌ی تأثیر و موفقیت شما پیشنهاد داده است. چنانچه مایلید در مورد این شغل و تکنیک‌های کارآمد موجود در آن بیشتر بدانید و سپس قدم به این حوزه بگذارید، کتاب حاضر مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات می‌خوانیم

عقد قرارداد یا معامله عبارت است از اینکه یک یا چند مورد در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد به امری کنند که مورد توافق آن‌ها باشد. یکی از ‌شایع‌ترین عقود معمول جامعه عقد بیع است.

بعد از توافق فروشنده و خریدار در ثمن (قیمت) و مبیع (مالی که قصد فروش آن را دارند) به‌محض اینکه فروشنده بگوید «فروختم» و خریداری بگوید «خریدم» عقد ایجاد می‌شود و آثار خود را که انتقال مالکیت است، ایجاد می‌کند. بنابراین اگر بعد از عقد، قیمت مال کم یا زیاد شود، این تغییر قیمت در مال انتقال‌گیرنده (خریدار) ایجاد می‌شود. نظر به اینکه نقل و انتقال اموال غیرمنقول از نظر قوانین ثبتی تابع تشریفات خاصی است، شخصی مالک شناخته می‌شود که سند رسمی به نام او صادر شده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با مقدمات کار در املاک
مشاور املاک کیست؟
یک منشی املاک حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد
سبک‌های کاربردی مشاوره و کار در املاک
ارکان مشاوره املاک
مهمترین نکات برای درج آگهی ملک در روزنامه
تکنیک‌های پاسخگویی به آگهی و سؤالات ملکی
هفت فن تأثیرگذار مذاکره
نکات کاربردی که باعث ارتقای ارتباط با مشتری در صنف املاک می‌شود
قواعد کلی در زمینه املاک و مستغلات
نحوه فعالیت بنگاه‌های مشاور املاک
نکاتی چند در خصوص مشکلات موجود در معاملات در آژانس‌های املاک
آشنایی با حقوق مالک و موجر در املاک و مستغلات
سرقفلی چیست؟
فسخ قرارداد
تقاضای مهلت برای تخلیه ملک
آیا می‌دانید حق کمیسیون مشاوران املاک چگونه محاسبه می‌شود؟
کد رهگیری املاک چیست؟
قانون کد رهگیری املاک
هزینه کد رهگیری املاک
چگونه کد رهگیری املاک بگیریم؟
تهیه سخت‌افزار امضای دیجیتال و صدور و تمدید گواهی امضای دیجیتال
تنظیمات مرورگر INTERNET EXPLORER
نصب درایور و کامپوننت
فعال کردن امضای دیجیتال
فصل دوم: برقراری ارتباطات مؤثر در محیط دفتر املاک و مستغلات
گام اول: گوش دادن
گام دوم: صریح و صادق بودن
گام سوم: همدلی و همدردی
گام چهارم: حفظ آرامش و احترام به طرف مقابل
گام پنجم: مخالفت کردن به شیوه مناسب
گام ششم: خودشناسی و افزایش آگاهی
گام هفتم: شناسایی افکار تحریف شده
با دیگران تبادل نظر کنید
ویژگی‌های خود را بشناسید
ارتباط مستقیم برقرار کنید
هیچگاه مأیوس نشوید
ارتباطات و مدیریت
ارتباطات چگونه سازمان را فعال می‌کنند؟
منظور از فرایند ارتباطات چیست؟
روش‌های ارتباطات
ارتباطات گفتاری
ارتباطات نوشتاری
ارتباطات دیداری
ارتباطات غیر‌کلامی
زبان اندام چه مفهومی دارد؟
هفت مرحله برای کنار آمدن با افراد مشکل‌ساز
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات111
زبانفارسی
شابک978-600-124-999-0
موضوع کتابکتاب‌های عمومی، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۰۰۰ ۲۸,۸۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات

برای دریافت کتاب آموزش منشی و مشاور مراکز املاک و مستغلات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.