معرفی و دانلود کتاب مشت زنی در جاذبه صفر

عکس جلد کتاب مشت زنی در جاذبه صفر
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مشت زنی در جاذبه صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مشت زنی در جاذبه صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مشت زنی در جاذبه صفر

یک مسابقه هیجان‌انگیز که شما را تا مدت‌ها مشغول خود خواهد کرد. کتاب مشت زنی در جاذبه صفر رمانی مهیج در ژانر علمی تخیلی‌ست که فاندا لی آن را به نگارش در آورده است. لوکا یک ستاره‌ی نوظهور در ورزش‌های رزمی‌ست که آرزوی کسب عنوان قهرمانی را در سر می‌پروراند. اما نه مسابقه‌ی او شبیه دیگر مسابقه‌هاست،‌ نه حریفان او انسان‌هایی معمولی هستند. مشت‌زنانی که آرامش منظومه‌ی شمسی را به خطر می‌اندازند!

درباره کتاب مشت زنی در جاذبه صفر:

کار لوکا استعداد عجیبی در مشت‌زنی دارد. او می‌خواهد تا توسط دیگران شناخته و به قهرمانی نام‌آشنا در این زمینه تبدیل شود. او به جای رینگ، در مکعبی با جاذبه‌ی صفر مسابقه می‌دهد. رقیبان لوکا افرادی معمولی نیستند. بلکه آن‌ها انسان‌هایی هستند از نژاد برتر که از پس آزمون‌های سخت ژنتیکی برآمده‌ و از زمین مهاجرت کرده‌اند. آن‌ها حالا در جایی بهتر از این کره‌ی خاکی زندگی می‌کنند.

لوکا از طریق انجمن مشت‌زنی با ریشا آشنا می‌شود؛ مشاور جوانی که می‌خواهد از پسر قصه‌ی ما یک ستاره‌ی به‌یادماندنی بسازد. کسی که آنقدر مشهور شود که تا ابد در یادها بماند. اما ماجرا بسیار پیچیده‌تر از این حرف‌هاست و لوکا در پیچ و خم شهرت، به اسراری پی می‌برد که نه تنها می‌توانند زندگی خودش را تحت تاثیر قرار ‌دهند، بلکه صلح کره زمین و حتی منظومه‌ شمسی به آن‌ها بستگی دارد.

کتاب مشت زنی در جاذبه صفر (Zeroboxer) اولین بار در سال 2015 منتشر شد و توجه مخاطبان و منتقدان بسیاری را به خود جلب کرد. دنیای این اثر،‌ شگفت‌انگیز است. ریتم داستان سریع و روان پیش می‌رود. به گونه‌ای که احساس می‌کنید در حال تماشای فیلمی جذاب بر پرده‌ی سینما هستید. فوندا لی (Fonda Lee) مهارت فراوانی در غافلگیر کردن مخاطبان خود دارد و مشت زنی در جاذبه‌ی صفر در کنار همه‌ی هیجان‌هایی که به شما می‌دهد، از عمق احساسی فراوانی برخوردار است.

جوایز و افتخارات کتاب مشت زنی در جاذبه صفر:

- بهترین کتاب سال kirkus
- نامزد دریافت عنوان بهترین کتاب علمی تخیلی آمریکا (آندره نورتون)
- کتاب برگزیده‌ی سال از میان کتاب‌های داستانی نوجوان
- نامزد جایزه‌ی لینکلن
- نامزد جایزه‌ی Missouri Gateway

نکوداشت‌های کتاب مشت زنی در جاذبه صفر:

- اثری که شما را به فکر فرو می‌برد. (Booklist)
- این اولین اثر قدرتمند لی است که صحنه‌های ورزشی خشن را با اکشن علمی - تخیلی ترکیب می‌کند. (Publishers Weekly)
- این رمان علمی - تخیلی باعث می‌شود نوجوانان برای نگارش ادامه‌ی آن فریاد بزنند. (School Library Journal)
- هوشمند و پر از اکشن. (VOYA)
- اثر علمی - تخیلی برتر. (Kirkus Reviews)

کتاب مشت زنی در جاذبه صفر مناسب چه کسانی است؟

نوجوانانی که به رمان‌ها و داستان‌های علمی – تخیلی علاقه‌‌مند هستند، از مطالعه‌ی کتاب مشت زنی در جاذبه صفر لذت فراوانی خواهند برد.

با فاندا لی بیشتر آشنا شویم:

او یکی از پرافتخارترین نویسندگان داستان‌های علمی تخیلی است. فاندا لی موفق شده جوایز متعددی از جمله جایزه‌ی World Fantasy را کسب کند. نام او در لیست نامزدهای نهایی جوایز Nebula و Locus Awards قرار گرفته و تاکنون سه بار جایزه‌ی Aurora به فاندا لی اهدا شده است. او به فیلم‌های اکشن علاقه‌ی فراوانی دارد،‌ کمیک‌هایی برای مارول نوشته و یکی از تحسین‌شده‌ترین نویسندگان نوجوان به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب مشت زنی در جاذبه صفر می‌خوانیم:

کار لوکا، سه ساعت قبل از مبارزه، از خواب بیدار شد. او دو تخم‌مرغ آب پز، یک مشت بادام خام و یک کلوچه سبوس‌دار خورد و یک بطری آب نوشید؛ سپس، به مدت 20 دقیقه، به نرمش و انجام حرکات کششی پرداخت. وی در یک آپارتمان تک خواب، واقع در حلقه داخلی ایستگاه فضایی والتگو، زندگی می‌کرد.

گوشه سمت راست و بالای دیوار اتاقش، سمت تاریک و حفره‌حفره ماه نمایان بود. در پس آن، سیاره سفید و آبیِ زمین که با نور خورشید روشن شده بود، در تاریکی بی‌کران فضا دیده می‌شد؛ با این وجود، این منظره واقعی نبود؛ حتی تصویر زنده هم نبود. این تصویر، مربوط به یک تصویر ضبط شده قدیمی بود. منظره‌های واقعی، به اتاق‌های کلاس بالا و گران قیمتی تعلق داشتند که مخصوص کارشناسان مسابقات والتگو بودند. دیروز آن‌ها نتیجه مبارزه را 3 بر 1 علیه او پیش‌بینی کرده بودند.

او معمولاً این پیش‌بینی‌ها را دنبال نمی‌کرد، اما عمو پالی این امر را در لفافه به او گوش‌زد کرده بود تا کارش را بهتر به فرجام برساند و به همه نشان دهد که در مورد او اشتباه می‌کنند. این حقه به خوبی جواب داده بود، البته دلیلش این نبود که نظر کارشناسان ورزشی برایش اهمیت داشت، بلکه می‌ترسید پس از آخرین مبارزه فاجعه بارش، عمو پالی نیز پنهانی با آن‌ها هم‌عقیده باشد؛ مبارزان جوان و نویدبخش دیگری نیز بخاطر شکست زودهنگام، از میدان خارج شده بودند و مسلماً اوّلین آن‌ها نخواهد بود.

کار از جایش بلند شد، خودش را تکانی داد و به سمت لباس‌های ورزشی‌اش رفت. او به خوبی می‌دانست که شرایط چقدر حساس است، او حدود یک و نیم سال در شهر ایستگاه فضایی، اقامت داشت. این ششمین و آخرین مبارزه قرارداد وی بود و پس از آن مشخص می‌شد که آیا یک قرار داد جدید به او پیشنهاد می‌شود و یا با پرواز بعدی به زمین برمی‌گردد تا دوباره در رینگ‌های مختلف به مبارزه بپردازد که در مدار دور زمین می‌چرخند و بوی گند می‌دهند؛ جایی که لوله‌کشی موجود در خلأ، مرتب در آن‌جا تخلیه می‌شود و دستشویی‌ها پر از حباب‌های شناور است. قیافه‌ای به خود گرفت که نشان از این داشت که قرار نیست چنین اتفاقی بیافتد؛ در واقع، او یک موش زمینی نبود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مشت زنی در جاذبه صفر
نویسنده
مترجمامیرمحمد مریخی
ناشر چاپیانتشارات پیام آزادی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات318
زبانفارسی
شابک978-600-414112-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مشت زنی در جاذبه صفر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مشت زنی در جاذبه صفر

برای دریافت کتاب مشت زنی در جاذبه صفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.