معرفی و دانلود کتاب معجزه‌ای بنام انسان

عکس جلد کتاب معجزه‌ای بنام انسان
قیمت:
5900 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معجزه‌ای بنام انسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معجزه‌ای بنام انسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معجزه‌ای بنام انسان

محمد کاظمی در کتاب معجزه‌ای بنام انسان، گام‌هایی کاملا عملی برای برنامه‌ریزی ذهن عنوان کرده، تا شما را برای رسیدن به خواسته‌هایتان یاری دهد.

بسیاری از ما انسان‌ها روزانه درگیر گرفتاری‌های کوچک و بزرگ زندگی می‌شویم. حتی خیلی از وقت‌ها نسبت به آن‌ها شاکی می‌شویم، اعتراض می‌کنیم، اشک می‌ریزیم و روزهای زیادی از عمرمان را با خشمی که نسبت به بدبیاری‌هایی که سرمان می‌آید می‌گذرانیم. غافل از اینکه اعتراضات و خشم‌ها مسئله ما را حل نمی‌کنند. متأسفانه بسیاری از ما حتی خودمان را تسلیم مشکلات کرده‌ایم. آن‌ها را به عنوان طبیعت زندگی پذیرفته‌ایم. حتی برای رفع آن‌ها هیچ تلاشی نمی‌کنیم. 

کتاب معجزه‌ای بنام انسان به شما می‌گوید که می‌توانید به کمک استفاده از توانایی‌های ذهنی‌تان، بسیاری از مشکلات‌تان را به راحتی حل کنید. قرار نیست گرفتاری‌ها و مشکلات فرمان زندگی ما را در دست بگیرند و آن‌ها ما را هدایت کنند. در واقع هنگامی که شما به مشکلات اجازه می‌دهید، کنترل ذهن‌تان را در دست بگیرند، جایگاه رفیعی به آن‌ها داده‌اید. در این هنگام الگوهای منفی ذهن‌تان، شما را هدایت می‌کنند. 

کتاب معجزه‌ای بنام انسان به افرادی که می‌خواهند از روزمرگی‌های زندگی خارج شوند و یک زندگی لذت‌بخش را تجربه کنند سمت و سویی می‌دهد، تا با قدم برداشتن در این مسیر بتوانند به خواسته‌هایی که می‌خواهند برسند. تمام مطالبی که در این کتاب می‌خوانید، برگرفته شده از تحقیقات علمی و تجربیات انسان‌های موفق دنیاست که به نگارش درآمده است. 

وجه تمایز کتاب معجزه‌ای بنام انسان با کتاب‌هایی که تاکنون خوانده‌اید، آن است که این کتاب به صورت دستور‌العمل اجرایی نوشته شده است. شما می‌توانید از همان ابتدا با خواندن و انجام اقدامک‌های داخل کتاب تغییرات خیلی خوبی را در زندگی خود ایجاد کنید. تغییراتی که شاید مدت‌ها خواهان آن‌ها در زندگی خود بوده‌اید. 

در این کتاب شما ابتدا با موانع تغییر آشنا می‌شوید. موانعی که همانند ترمزهای ذهنی شما را متوقف کرده‌اند. سپس در مورد ذهن انسان و روش‌های برنامه‌ریزی آن صحبت می‌کنیم. پس از مطالعه کتاب معجزه‌ای بنام انسان متوجه می‌شوید برای رسیدن به اهدافتان لازم نیست رنج و سختی زیادی را متحمل شوید. یک حرکت همراه با آرامش برای موفقیت شما کافی است. از طریق بکار انداختن قسمت‌های راکت مغز می‌توانید شاهد افزایش سلامت، آرامش، قدرت، ثروت و معنویت خود باشید. 

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
پیشگفتار نویسنده
فصل اول: چرا حرکت نمی‌کنی؟
فصل دوم: معمای ذهن
فصل سوم: برنامه‌ریزی ذهن
فصل چهارم: فیلترهای ذهنی
فصل پنجم: نگرش نسبت به خود
فصل ششم: الگوبرداری و انضباط شخصی
فصل هفتم: مدیریت موتور ذهن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معجزه‌ای بنام انسان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک978-600-455-550-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معجزه‌ای بنام انسان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب معجزه‌ای بنام انسان

برای دریافت کتاب معجزه‌ای بنام انسان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.