معرفی و دانلود کتاب تمرکز فرازمینی

عکس جلد کتاب تمرکز فرازمینی
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمرکز فرازمینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرکز فرازمینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرکز فرازمینی

کتاب تمرکز فرازمینی، نوشته‌ی ترون کیو دومونت به شما می‌آموزد تا سررشته‌ی ذهن خود را به‌دست بگیرید و آن را با روش تمرکز ذره‌بینی برای موفقیت در زندگی و حرفه‌ی خود به‌کار ببندید. این کتاب تا کنون به صدها هزار نفر در جهان کمک کرده تا با یادگیری روش‌های مهار ذهن خود بتوانند بر ناممکن‌ها چیره شوند.

درباره‌ی کتاب تمرکز فرازمینی

انسان به عنوان موجودی پیچیده و شگفت‌انگیز می‌تواند دست به کارهای بزرگی بزند، به شرط آنکه برای انجام کارهای بزرگ تمرین کند و برای آن‌ها تربیت شود؛ بسیاری از انسان‌های بزرگ و موفق توانسته‌اند از این ویژگی به بهترین شکل استفاده کنند و نتیجه‌ی مورد نظر خود را بگیرند چرا که در گام اول نقشه‌ی ذهنی خود را با تمرکز تغییر داده‌اند.

ذهن متمرکز کلید به انجام رساندن موفق هر کاری است و وقتی بتوانید ذهن خود را روی کاری که می‌کنید متمرکز کنید به طور قطع آن کار به بهترین نحو پیش خواهد رفت و به سرانجام خواهد رسید. کتاب تمرکز فرازمینی (The Power of Concentration)، نوشته‌ی ترون کیو دومونت (Theron Q. Dumont) گامی علمی در جهت آموختن شیوه‌های تمرکز ذهنی است و به شما کمک می‌کند بتوانید ذهنی قدرتمندتر داشته باشید.

این کتاب در درجه‌ی اول نشان می‌دهد که اهمیت یک ذهن متمرکز در انجام کارها تا چه حد است و سپس با ارائه‌ی راهکارهایی مطمئن راهنمایی خواهد بود تا با انجام یکسری تمرینات علمی بتوانیم به ذهنی متمرکز دست یابیم و آن را در امور روزمره‌ی خود به کار بگیریم.

کتاب تمرکز فرازمینی شامل دستورالعمل‌هایی است که مخاطب را با قانون‌های موفقیت آشنا می‌کند و برای رسیدن به آن، تمرین‌هایی را ارائه می‌کند؛ البته از آنجا که جامعه‌ی انسانی از شخصیت‌ها و افکار متنوع تشکیل شده است، ارائه یک دستورالعمل واحد برای همه امکان‌پذیر نیست پس نویسنده‌ی کتاب در ارائه درس‌ها تلاش کرده است تا روح موفقیت از راه تمرکز را در وجود مخاطبانش بیدار کند.

برای استفاده بهتر از کتاب، شیوه‌های جالبی پیشنهاد می‌شود؛ از جمله آنکه بعد از مطالعه‌ی هر صفحه، کتاب را ببندید و با تفکر عمیق، ایده‌های ارائه شده در آن صفحه را مرور کنید؛ با این روش پس از مدتی خواهید توانست یک عادت ذهنی را در خود پرورش داده و تثبیت کنید و پس از آن امکان این را خواهید داشت که با روخوانی معمولی متن‌ها، آنچه را می‌خواهید به ذهن بسپارید.

یکی دیگر از ویژگی‌های کتاب تمرکز فرازمینی، نوشته‌ی ترون کیو دومونت، ترجمه‌ی فاطمه صیفی این است که درس‌های ارائه شده در آن بسیار کاربردی و در زندگی رومزه قابل لمس هستند؛ به نحوی که اگر آنها را به صورت مستمر انجام دهید، پرورش تمرکز خود را حس کرده و نتایجش را در زندگی خواهید دید.

نکوداشت‌های کتاب تمرکز فرازمینی

  • این کتاب را باید چندین بار بخوانیم تا با آنچه نویسنده می‌خواهد هماهنگ شویم. (آمازون)
  • کتابی که مانند یک چراغ قوه برای روشن کردن راهمان به کار می‌آید؛ بدون آنکه به شارژ کردنش نیاز داشته باشیم. (آمازون)

کتاب تفکر فرازمینی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به دانستن رمز و راز موفقیت و آن‌ها که در جست‌وجوی رؤیاهای خود هستند، مخاطب اصلی این کتابند؛ همچنین دانشجویان، دانش‌آموزان و همه‌ی افرادی که قصد دارند در مطالعه و انجام کارهای روزمره‌ی خود تمرکز بیشتری داشته باشند نیز از این کتاب بهره‌ی بسیاری می‌برند.

با ترون کیو دومونت بیشتر آشنا شوید

ویلیام واکر آتکینسون، که با نام ترون کیو دومونت شناخته می‌شود، در ۱۸۶۲ متولد شد و در سال ۱۹۳۲ از دنیا رفت. او وکیل، تاجر، نویسنده و ریاضی‌دان آمریکایی بود که در دوران حیاتش بیش از 100 کتاب نوشت و بیشتر کتاب‌هایش در 30 سال آخر زندگی‌اش به چاپ رسید.

او در کتاب‌هایش به غیر از نام ترون کیو دومونت از نام مستعار یوگی راماچاراکا نیز استفاده می‌کرد و در ارائه مباحث پیچیده آنقدر تبحر داشت که در برخی گزارش‌ها از او به‌عنوان یک غیب‌گو نیز نام برده شده است.

او از سنین نوجوانی فروشندگی را آغاز کرد و خیلی زود، در پانزده سالگی به یک تاجر تبدیل شد اما در جوانی و سی سالگی وکیل شد و در ایالت پنسیلوانیا این حرفه را پی گرفت. ترون کیو دومونت اگرچه در حرفه‌ی وکالت بسیار پیشرفت کرد اما پس از مدتی دچار فشارهای روانی بسیاری شد و پس از آن تصمیم گرفت با آزمودن شیوه‌های جدید تفکر، سلامتی خود را بازیابد. او این راهکارها را در نوشته‌های خود منعکس کرده است.

در بخشی از کتاب تمرکز فرازمینی می‌خوانیم

یک کسب‌وکار موفق معمولاً نتیجه شانس نیست. شکست هم نتیجه بد‌شانسی نیست. اگر اصول کار توسط افراد بنیان گذار مورد بررسی قرار گیرد، می‌توان اکثر شکست‌ها را از قبل پیش‌بینی کرد. همیشه نمی‌توان در ابتدا یک کسب‌وکار پولساز راه‌اندازی کرد. معمولاً باید تعدادی تغییر ایجاد کرد. گاهی برنامه‌ها آن‌طور که سازندگان فکر می‌کردند؛ به خوبی پیش نمی‌روند. آن‌ها ممکن است به کمی تغییر نیاز داشته باشند تا به نتیجه برسند. همان‌طورکه‌ کسب‌وکار خود را گسترش می‌دهید، می‌توانید قدرت رسیدن به موفقیت خود را افزایش دهید. بدین ترتیب تمایل شما برای رسیدن به موفقیت بیشتر و پایدارتر می‌شود.

زمانی که کسب‌وکاری را راه اندازی می‌کنید، ممکن است تصوری مبهم از نحوه انجام آن داشته باشید. در طول مسیر انجام کار باید کوچکترین نکات رو هم در نظر بگیرید و روی تمام جزئیات کار تمرکز کنید. همانطور که هر کدام از کارها را یکی پس از دیگری پیش می‌برید، به دیگر موارد موجود در مسیر هدف هم باید توجه لازم داشته باشید. به این ترتیب، وقتی شما تمام ابعاد موجود از اولین تلاش خود را پوشش دادید، فرصت‌های جدیدی برای شما ایجاد می‌شود.

وقتی به یک خواسته پی بردید، خواسته دیگری به سراغ شما می‌آید. اما اگر خواسته اول را برآورده نکنید، دومی را انجام نخواهید داد. کسی که خواسته‌های خود را عملی نمی‌کند؛ فرد خیال‌پردازی بیش نیست. هر خواسته‌ای، یک نیروی محرکه است، به شرط اینکه هدف آن خالص، شدید و پایدار باشد. این خواسته‌های شما هستند که مدام شما را به عمل برمی‌انگیزند و اگر آن‌ها را تحقق بخشید، باعث تقویت و رشد شما می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه    
فصل 1- قدرت اراده    
فصل 2- تسلط بر خود: قدرت تمرکز بر خود    
فصل 3- چگونه می‌‌توانید آنچه می‌‌خواهید را از طریق تمرکز بدست آورید؟    
فصل 4- تمرکز، نیروی خاموشی که نتایج آن در تمام کارها نمود پیدا می‌‌کند.    
فصل 5- تفکر متمرکز چگونه تمام بشریت را با هم پیوند می‌‌‌دهد.    
فصل 6- آموزش اراده    
فصل 7- تقاضای ذهنی متمرکز    
فصل 8- تمرکز باعث آرامش ذهنی می‌‌‌شود    
فصل 9- تمرکز می‌‌‌تواند بر عادات بد غلبه کند    
فصل 10- نتایج کسب‌وکار از طریق تمرکز    
فصل 11- روی شجاعت تمرکز کنید    
فصل 12- روی ثروت تمرکز کنید    
فصل 13- شما می‌‌‌توانید تمرکز کنید، اما آیا واقعاً می‌‌‌توانید؟    
فصل 14- هنر تمرکز با انجام تمرین‌های ورزشی    
فصل 15- تمرکز کنید تا فراموش نکنید    
فصل 16- چگونه تمرکز می‌‌‌تواند خواسته شما را برآورده کند؟    
فصل 17- آرمان‌‌ها با قدرت تمرکز رشد می‌‌‌کنند    
فصل 18- کنترل ذهنی از طریق ایجاد کردن    
فصل 19- افزایش اراده متمرکز    
فصل 20- بازبینی قدرت تمرکز    

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرکز فرازمینی
نویسنده
مترجمفاطمه صیفی
ناشر چاپیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات95
زبانفارسی
شابک978-622-5767-32-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمرکز فرازمینی

حامد صفری
۱۴۰۳/۱/۱۰
تمرکز یه مهارته که به تمرین و ممارست نیاز داره. پس توقع نداشته باش که با خوندن این کتاب یه شبه تمرکزت مثل یه ابرقهرمان بشه! اما اگه دنبال یه راهنمای باحالی هستی که بهت کمک کنه توی این دنیای شلوغ تمرکزت رو حفظ کنی، خوندن این کتاب می‌تونه مفید باشه. نکات مثبت:  پر از ترفندهای عملی و کاربردی برای و از افزایش تمرکز دوری حواس پرتیه. تمرین‌های ساده:  یه عالمه تمرین کوتاه و آسون داره که می‌تونی توی روزمره ات انجامشون بدی و کم کم تمرکزت رو قوی تر کنی. زبان آدمیزاد:  نویسنده با یه زبان ساده و قابل فهم حرف می‌زنه و از اصطلاحات پیچیده که فقط یه عده خاص می‌فهمن، خبری نیست. مناسب برای همه:  چه دانشجو باشی، چه شاغل، چه یه آدم پرمشغله، این کتاب به دردت می‌خوره تا تمرکزت رو توی کار، درس و زندگی ات بالا ببری. نکات منفی: تئوری کم:  کتاب بیشتر به ترفندهای عملی می‌پردازه و خیلی به "چرا"ها و فلسفه تمرکز کار نداره. مدیتیشن زیاد:  نویسنده یه ذره زیادی روی مدیتیشن به عنوان یه راهکار برای افزایش تمرکز تاکید می‌کنه. مثال کم:  کاش نویسنده از مثال‌های واقعی بیشتری برای تبیین ایده هاش استفاده می‌کرد. در مجموع کتاب "تمرکز فرازمینی" یه منبع مفید و کاربردی برای کساییه که می‌خوان تمرکزشون رو قوی تر کنن. نویسنده با یه زبان عامیانه و دوستانه یه عالمه ترفند و تمرین بهت یاد می‌ده که می‌تونی توی زندگی روزمره ات انجامشون بدی
مونا ابرهیم زاده
۱۴۰۲/۴/۲۰
کتاب تمرکز فرازمینی به ما یاد میده که چگونه با تقویت مهارت‌های ذهنی به موفقیت دست پیدا کنیم.
خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنم.
این کتاب یاد میده فردی توانایی تمرکز دارد، چون بدون آن نمی‌توانیم حرفی بزنیم یا کاری را انجام بدیم. هر فردی در قدرت تمرکز با هم تفاوت دارند، و
با این کتاب می‌تونیم قدرت تمرکز بالا ببریم و کار. هامونو پیش ببریم تمرین‌های خوبی هم در. فصل ۱۳ هست..
اگر خودتان را بادقت بررسی کنید، باید شناخت خوبی از خود پیدا کرده باشید تا بتوانید دوباره تغییرات مناسبی را در خود ایجاد کنید. اول، آخر و همیشه به یاد داشته باشید که درست فکر کردن و درست زیستن نتیجه‌ای جز خوشبختی را به همراه نخواهد داشت.
پس، توجه داشته باشید که این به خود شما بستگی دارد که از این قدرتی که در درونِ شماست، استفاده کنید تا به خوشبختی برسید. بنابراین، هرکس که خوشحال نیست، مقصر خود اوست و نباید هیچ ادعای حقی در این زمینه داشته باشد.»
محمدرضا طرقی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
این کتاب کتاب به ما یاد می‌دهد که چگونه تمر کز خود را به یک کار جمع کنیم و چگونه دارای تمرکز‌های منفی را از خود دور کنیم و افکار مثبت را به خود جذب کنیم. این کتاب کتابی برای آمو زش ومعنی واقعی تمرکز را به شما می‌رساند. اگر می‌خواهید آدم ثرروتمندی شوید و در این زندگی پر رمز و راز را آدم موفقی شوید و این کتاب را بخوانید تا به تمر کز مثبت برسید این کتاب را بخوانید از آن لذت تمام را ببرید و آدم موفقی شوید
محمد اساره
۱۴۰۲/۵/۷
سلام؛ مثل همیشه عالی و مفید.با خواندنش یه جورایی ادم و به سمت اراده قوی و موفقیت تشویق میکنه و از یآس و ناامیدی و شکست دور میکنه باعث میشه تا خودتو پیدا کنی و به زمان و عمرت بیشتر اهمیت بدی البته تنها خواندن مفید نیست باید مطالب و اجرا و در زندگیت پیاده کنی تا نتیجه داشته باشه. یه باوری هم انگار از درونت بهت میگه که حتماً موفق میشی و به خاسته هات میرسی ممنون از شما عوامل خوب کتابراه🙏🏻
rahim zarin
۱۴۰۱/۱۰/۸
باسلام. کتاب واقعا تاثیرگذاری برای من بود مسئله تمرکز تو رسیدن به خواسته‌ها واقعا خیلی مهم هست. وقتی این کتاب رو خوندم درک کردم که چطور میشه تمرکز کرد. و تمرکز طولانی چقدر برای رسیدن به خواسته هامون مهم و حیاتی هست. و تمرینات خیلی خوبی برای تمرکز ارائه دادند. در کل کتاب خیلی ارزشمندی هست. برای همه دوستان توصیه میکنم حتما بخونند ممنون.
علی بیات
۱۴۰۳/۱/۴
کتاب تمرکز فرازمینی بسیار عالی و سرشار از راهکارهای قوی و بروز ایجاد تمرکز لازم جهت دستیابی و نیل به اهداف مورد نظر است. تویسنده در این کتاب ارزشمند با استفاده ار اصول و روش‌های کاربردی نحوه مدیریت افکار و دستیابی به خواسته‌ها با تمرکز به آنهامطالب ارزشمندی را عنوان نموده است. مطالعه این اثر فوق العاده را به همه عزیزان کتابراهی توصیه می‌کنم.
آرمین
۱۴۰۲/۷/۲۹
متاسفانه به نظر بنده کتاب خیلی ضعیفی بود، در محتوا هیچ انسجامی دیده نمیشد صرفا یک سری تعاریف پراکنده مثل تصویر سازی و اینکه تاثیر احساسات بر تمرکز و انرژی انسان و... بدون هیچگونه تمرین و راهکار مناسب یا مطلبی جدید، اگر به این زمینه علاقه‌مند هستید کتاب‌های بریان تریسی را پیشنهاد میکنم.
امیرحسین وحدانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتاب فوق العاده‌ای هستش به زبان خیلی ساده‌ای توضیح داده مطالب. چون نویسنده کتاب نمیشناختم نمیخواستم کتاب بخرم ولی وقتی نمونه کتاب خوندم دیدم واقعا کتاب مفیدی هستش و موضوعات جدیدی برای موفقیت در هر زمینه‌ای رو بیان میکنه. توصیه میشه اگر در زمینه موفقیت مطالعه دارید این کتاب هم حتما بخونید
Mo30alma30
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
دوستان عزیز هرکتاب رو حداقل ۲بار بخونید میفهمید، معجزه‌ی سپاسگزاری رو ۲، ۳بار بخونید واقعا کتاب کارآمد و شگفت انگیزیه، خداییش در روند زندگیتون خیلی اثرگذاره، ممنون از زحمات شما، خیلی عالی
نجما
۱۴۰۳/۱/۱۶
کتاب خیلی خوبی هست منتها در نوشتار متن خیلی دقت نشده گاهی کلمات اضافی تایپ شدند جایی نوشته بود من به راحتی میتوانم یک کتاب را (با) پر کنم از نمونه افرادی... اما در کل کتاب خوبی هست و کاربردی
مهسا صابری
۱۴۰۲/۶/۶
خیلی دوست داشتم این کتاب را تا آخر خوندم و لذت بردم درمورد قدرت ذهن و تمرین‌هایی جالب برای بالا بردن توانایی‌های ذهنمون ورزش کردن مخصوص ذهن هست و باعث میشه مغزتون تغییر کنه و قوی تر بشه
غلامرضا فتحی زاده
۱۴۰۲/۴/۱۳
بسیار کتاب جالبی است به شرط آنکه انسان قبل از خواندن این کتاب هدفی غیرقابل تصور و بزرگ درذهن خود ایجاد کند و این کتاب را سرمشق قرار دهد قطعا یک زندگی رویایی خواهد داشت و به امتحانش میارزد
مرد تنها
۱۴۰۲/۱/۳
این کتاب به افزایش تمرکز با بیست روش و مرحله به صورت پله پله کمک میکند و از این طریق اینقدر ذهن انسان قوی میشه که ناممکنی برای آن وجود نخواهد داشت. متشکرم از عوامل کتابراه.
اسماعیل رنجبر
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
با سلام خدمت دوستان من هنوز این کتاب رو به پایان نرسوندم ولی با توجه به سر فصل‌ها و چهار فصلی که خوندم کتاب خوب و مفیدی به نظر میرسه امیدوارم از خوندنش لذت ببرید
Arezoo seifi
۱۴۰۱/۱۰/۸
سلام 🥰کتاب بسیار عالی و بینظیر هستش من با خوندنش بسیار آرامش ذهنی می‌گیرم پیشنهاد میدم به دوستان که حتما مطالعه کنن بسیار پر کاربرد و عالی 🥰
مشاهده همه نظرات 39

راهنمای مطالعه کتاب تمرکز فرازمینی

برای دریافت کتاب تمرکز فرازمینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.