معرفی و دانلود کتاب مغز شگفت انگیز من، شب بخیر!

عکس جلد کتاب مغز شگفت انگیز من، شب بخیر!
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مغز شگفت انگیز من، شب بخیر! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مغز شگفت انگیز من، شب بخیر! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مغز شگفت انگیز من، شب بخیر!

کتاب مغز شگفت انگیز من، شب بخیر! نوشته‌ی جوآن دیک و ترنسی دیک، دو متخصص مغز و اعصاب است که این اثر را با هدف مشتاق کردن کودکان به خواب، آشنایی با سازوکار مغز و البته یک استراحت خوب تألیف کرده‌اند. این کتاب با نکات علمیِ جالب و سرگرم‌کننده‌اش، وسیله‌ای عالی برای آشنا کردن کودکان با عملکرد مغز و تأثیر خواب کافی در رشد است. گفتنی‌ست این اثر ذیل مجموعه‌ی «باشگاه مغز کودکان» منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب مغز شگفت‌انگیز من، شب بخیر!

کتاب مغز شگفت‌انگیز من، شب بخیر! (Good Night to Your Fantastic Elastic Brain)، اثری برای کودکان است که جوآن دیک (Joann Deak) و ترنسی دیک (Terrence Deak) آن را نوشته‌اند و با تصویرسازی‌های دیدنی و شگفت‌انگیز نیلی دگت (Neely Dagget) خواندنی‌تر شده است.

این کتاب با روایت جذاب و شیرینش شرح می‌دهد که مغز در طول روز، مشغول کمک کردن به ما برای به سرانجام رساندن تک‌به‌تک کارهایی است که در طول روز انجام می‌دهیم؛ مثل غذا خوردن، راه رفتن، بازی کردن و یادگرفتن چیزهای جدید. پس عجیب نیست که این عضو پرکار خسته می‌شود و مثل ما نیاز به استراحت دارد! استراحتی که هم باعث رشد آن می‌شود و هم این فرصت را برایش ایجاد می‌کند که وظایفی که در طول شب دارد را به‌خوبی انجام دهد؛ می‌پرسید چه وظایفی؟ قفل کردن آموخته‌ها در صندوقچه ذهن، برنامه‌ریزی برای روز بعد و کلی کارهای دیگر...!

کتاب مغز شگفت‌انگیز من، شب بخیر، ترجمه‌ی زهرا آقابابایی است که که برای مخاطبان کودک به زبان شیوا ترجمه و توسط انتشارات مهرسا چاپ و منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب مغز شگفت‌انگیز من، شب بخیر!

  • یک انتخاب خوب برای کتابخانه‌هایی که می‌خواهند منابع بهداشتی خود را به‌روز کنند. (School Library Connection)
  • هرکسی که بخواهد درک ساده، اما گسترده‌ای از نحوه‌ی عملکرد مغز داشته باشد، قدردان این کتاب خواهد بود. (Youth Services Book Review)
  • کاوشی قابل‌قبول و علمی در مورد خواب و مغز انسان که خوانندگانی که دارای تفکر علمی هستند را به خود جذب می‌کند. (School Library Journal)

کتاب مغز شگفت‌انگیز من، شب بخیر مناسب چه کسانی است؟

والدین و مربیان کودک می‌توانند بهترین استفاده را از این کتاب داشته باشند و با خواندن آن برای کودکان بالای 7 سال، مشکلات خواب آن‌ها را حل کنند.

در بخشی از کتاب مغز شگفت انگیز من، شب بخیر! می‌خوانیم

با آنکه مغزت کل روز را صرف فکر کردن، احساس‌ کردن، حرکت‌ دادن بدنت، یاد گرفتن و به‌خاطر آوردن می‌کند، اما هنوز کارش تمام نشده است!

مغز تو در شب نمی‌تواند کاملاً بیکار باشد، چون باید عملکرد بدنت را، وقتی در خواب هستی، کنترل کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مغز شگفت انگیز من، شب بخیر!
نویسنده،
مترجمزهرا آقابابایی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7924-87-9
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مغز شگفت انگیز من، شب بخیر!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مغز شگفت انگیز من، شب بخیر!

برای دریافت کتاب مغز شگفت انگیز من، شب بخیر! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.