معرفی و دانلود کتاب مغزت را نجات بده: راهکارهای نقاشی و ترسیمی برای پرورش مغز

عکس جلد کتاب مغزت را نجات بده: راهکارهای نقاشی و ترسیمی برای پرورش مغز
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مغزت را نجات بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مغزت را نجات بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مغزت را نجات بده: راهکارهای نقاشی و ترسیمی برای پرورش مغز

آیا می‌دانستید که نقاشی به عنوان یک فعالیت هنری بیشترین تأثیر را روی مغز انسان می‌گذارد؟ مبینا گنجعلی در کتاب مغزت را نجات بده، سعی دارد به شما راهکاری ارزشمند جهت پرورش ذهن ارائه دهد تا با کمک آن‌ مدیریت افکار و ذهنتان را به دست بگیرید و بازدهی کارهای دیگرتان را بالا ببرید.

درباره‌ی کتاب مغزت را نجات بده:

آیا تا به‌ حال آرزوی زندگی متفاوتی را داشته‌اید؟ روزهایی که احساس تکراری بودن می‌کنید. روزهایی که نبض زندگی ضعیف شده و حسی که به دست می‌آید شبیه مردگی در زنده‌ بودن است، پس از آن حس شاید مشکلات و اختلالاتی سر بزند که باز برای مواجهه با آن‌ها باید خودتان را آماده کنید تا شاید زندگی بگذرد و فقط همین!

اگر تجربه‌ی بالا را داشته باشید، می‌توانید تصور کنید که چقدر زندگی با این شرایط، وضع بدی در آینده‌ای نزدیک خواهد داشت. برای تفاوتش باید چه‌ کاری انجام داد؟! قطعاً راه‌حل‌های بسیار زیادی به ذهن می‌رسد که می‌توان آن‌ها را امتحان کرد؛ امّا راهی که متفاوت باشد، چیست!

مبینا گنجعلی قصد دارد در این کتاب به شما راهی را پیشنهاد دهد تا وسیله‌ی آن مغز خود را پرورش دهید؛ به‌ گونه‌ای که برای حل مشکلات آنقدر خلاقیت داشته باشید که درمانده جواب دیگران نشوید. شاید بپرسید این راه‌حل چیست؛ راه‌حل او نقاشی کردن است. صبر کنید! کتاب را کنار نگذارید به سوال زیر جواب دهید.

آیا این اتفاق برایتان افتاده که از خواب بیدار شوید و مغزتان کار نکند؟ انگار خون به مغزتان نمی‌رسد و تا زمانی که یک دمنوش گرم نخورید، هیچ کاری نمی‌کند؛ مثل ویندوزی که بالا نمی‌آید.

نویسنده می‌خواهد در این کتاب طی هفت گام اطلاعاتی در مورد مغز و ارتباط آن با نقاشی به شما دهد. اینکه چطور در دنیای عجیب و غریب حالا، می‌توانید از نقاشی استفاده‌های کاربردی داشته باشید. یکی از کارهایی که جنبه افزایش انرژی و تفریحی دارد، نقاشی کردن است. آدم‌ها می‌توانند با آموختن این هنر انرژی رفته خودشان را به دست آورند و حال بهتری داشته باشند.

وقتی حالتان خوب است، صبحتان را با حال خوب و انرژی مثبت شروع می‌کنید. با همین انرژی به سراغ سایر کارهایتان می‌روید، نتیجه کارهایتان تقریباً متفاوت‌تر از قبل می‌شود و همین موضوع منجر می‌گردد تا شما انرژی بیشتری دریافت کنید و حال کل زندگیتان رو به ‌بهبودی و رشد برود. در این مسیر مطمئن باشید بیشتر و بهتر کار می‌کنید و نعمت بیشتری هم به زندگیتان سرازیر می‌شود.

پس از خواندن این کتاب چه می‌شود؟ قطعاً بعد از مطالعه این کتاب معجزه‌ای رخ نخواهد داد؛ اما اگر به تمرین‌های آن عمل کنید مغز فعال و پویاتری خواهید داشت، درنتیجه خلاق‌تر عمل می‌کنید.

کتاب مغزت را نجات بده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال آن هستید تا مدیریت ذهن و افکار خود را به دست بگیرید و کارهایی را انجام دهید که باعث آرامش مغز و روان می‌شوند، پس خواندن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب مغزت را نجات بده می‌خوانیم:

زندگی قرار بود آسان باشد؟ چه کسی چنین وعده‌ای را به ما داده است که قرار بوده زندگی‌مان آسان باشد. نمی‌گویم تقدیر این‌گونه نوشته است که زندگی باید سخت باشد؛ امّا مهم‌ترین نکته اینجاست که بپذیریم آنچه را که نمی‌توانیم تغییر دهیم و تغییر دهیم، آنچه را که می‌توانیم تغییر دهیم.

در کجای زندگی‌مان نقش ما تغییر دادن است و در کجای زندگی‌مان نقش قربانی داریم. باید از خودمان بپرسیم که آیا من می‌خواهم زندگی‌ام را بر اساس اتفاقات بیرونی بنا کنم یا می‌خواهم زندگی موفق و روبه‌راهی داشته باشم که خودم آن را درست کردم. سوالات زیادی است که باید پاسخ آن‌ها را بدانیم. این ما هستیم که به خودمان اجازه می‌دهیم به چه چیزهایی فکر کنیم، از چه چیزی رنج ببریم یا با چه چیزی خوشحال شویم.

شاید حرف مرا قبول نداشته باشید. من به شما حق می‌دهم، امّا از شما یک درخواست دارم. اینکه فقط یک‌بار این‌گونه به زندگی نگاه کنید و دیدگاه خودتان را کنار بگذارید. فقط برای چند ساعت، نه برای کل عمرتان. حالا فقط می‌خواهم به شما یک نکته بسیار شگفت‌انگیز را بگویم، چیزی که زندگی من را متحول کرده است، نکته‌ای که بعد از دانستنش باور‌های وجودی من عوض شد.

بیشتر آزاری که ما انسان‌ها می‌بینیم از افکارمان است نه از حقایق دنیا. این جمله از «اندرو متیوس» دید من به جهان را تغییر داد. او معتقد است رنجی که ما می‌بریم، از فکر کردن به مصیبتی است که به وجود آمده نه از خود آن مصیبت. فرض کنید امروز ظهر تصادف کرده‌اید. خودتان سالم و سلامت هستید، امّا شاید تا یک هفته درگیری ذهنی دارید که چرا آن روز تصادف کردید؟! چرا شما؟ چرا همیشه این اتفاق‌های بد و منفی برای شما به وجود می‌آید؟

روزهای زیادی با همین درگیری ذهنی زندگی می‌کنید و اصلاً متوجه سلامتی خود نیستید. اینکه شما در آن تصادف نه به کسی آسیب وارد کردید و نه خودتان آسیب ‌دیده‌اید. این یک نگرش است که شما به‌ جای موارد مثبت، موارد منفی یک ماجرا را مدام ببینید و برای خودتان درگیری ذهنی ایجاد کنید.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول
گام صفر
برای مقدمه آماده‌ای
پیشگفتار
گام اول
چرا زندگی من سخت است؟
تابه‌حال عزیزی را از دست داده‌ای؟
گفتم خبرهای بد جهان!
من شادی بیشتر می‌خواهم
حالتان خوب است؟
تأثیر افکار مزاحم بر روزمرگی
گام دوم
وقتی فقط یک بچه بودم
خجالت نکش، نقاشی بکش
تست نقاشی بدهید
مبینا دو ساله از مشهد
گام سوم
اهمیت فعالیت هنری
تأثیر نقاشی بر مغز و روان
تأثیر نقاشی بر مغز
تأثیر نقاشی در انجام فعالیت‌های دیگر
حالتان بد است نقاشی کنید
نقاش درونت را بیدار کن
بخش دوم
گام چهارم
نقاشی آزاد چیست؟
کارگاه نقاشی آزاد چیست؟
مسیر عصبی در نقاشی کردن
آشنایی با نقاشی و ابزار آن
گام پنجم
برای شروع چه کنیم؟
راه‌کارهای غلبه بر افکار بیهوده و پرورش مغز
اهمیت ترسیم روزانه
بیست‌ و یک روز ترسیمی خواهید داشت
گام ششم
آماده‌ باش
قوانینی برای ترسیم نقاشی آزاد
کتاب هنری بخوانید
و امّا رنگ‌ها...
گام هفتم
آماده‌ای؟
نحوه ترسیم سه در هفت
نحوه‌ی ترسیم بداهه
نحوه‌ی رنگ‌آمیزی و استفاده از رنگ‌ها
نحوه‌ی آسان ببین و آسان بکش
نحوه‌ی ابداع شکل
بایدها و نبایدها
کلام آخر من
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مغزت را نجات بده: راهکارهای نقاشی و ترسیمی برای پرورش مغز
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات171
زبانفارسی
شابک978-622-7531-06-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مغزت را نجات بده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مغزت را نجات بده

برای دریافت کتاب مغزت را نجات بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.