معرفی و دانلود کتاب من امتحانش می‌کنم!

عکس جلد کتاب من امتحانش می‌کنم!
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من امتحانش می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من امتحانش می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من امتحانش می‌کنم!

اغلب کودکان عاشق تجربه‌ی اتفاقات جدید هستند. شما چطور؟ از طریق کتاب من امتحانش می‌کنم! با تجربیات دختر کوچک بامزه‌ی این داستان یعنی «رینی» همراه شوید. لوری رایت، نویسنده‌ی موردعلاقه‌ی بچه‌ها، ما را با دنیای کودکانه‌ی این دختر کنجکاو همراه می‌کند تا شاهد ذوق و شوق او و ماجراجویی‌های جدیدش باشیم. البته دست‌ یافتن به همه‌ی تجربه‌ها به یک اندازه آسان نیست و رینی هم این را خوب می‌داند. پس باید دید قهرمان داستان چگونه قرار است از پس چالش‌های مسیر بربیاید.

درباره‌‌ی کتاب من امتحانش می‌کنم!

تجربه کردن، بخش جداناشدنی روند یادگیری و آموزش است. بدون آن که از جای خود بلند شویم و از خانه بیرون برویم، با آب‌وهواهای گوناگون آشنا نخواهیم شد و بدون آن که تنمان به آب بخورد، شنا کردن را یاد نخواهیم گرفت! پس چه خوب است اگر فرایند آموختن مهارت‌های تازه و دست بردن به تجربیات جدید، با تفریح و شادی همراه شود و اوقات به‌یادماندنی زیادی برای کودک بسازد. این درست همان‌ شیوه‌ی آموزشی‌ای است که لوری رایت (Laurie Wright)، نویسنده‌ی محبوب ادبیات کودکان، به آن باور دارد و در کتاب من امتحانش می‌کنم! (I Will Try) همراه با قهرمان کوچک داستان خود، آن را به دیگر کودکان نیز آموزش می‌دهد. شما هم دوست دارید امتحان کنید؟ پس با «رینی» همراه شوید!

معرفی و دانلود کتاب من امتحانش می‌کنم!

دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، جهانی اسرارآمیز و پر از نکته‌های شگفت‌انگیز است. دنیایی بزرگ که اعضای کوچک آن، یعنی بچه‌ها، کمک بیشتری برای شناختنش نیاز دارند. رینی کوچولو نیز یکی از همان بچه‌هاست؛ یک دخترک خنده‌رو و پرجنب‌وجوش. با این‌حال مشکل کوچکی بر سر راه رینی قرار دارد، چراکه او علاقه‌ی چندانی به تجربه‌‌‌ی کارهای جدید ندارد. البته که انجام تمام کارها به یک اندازه برای رینی سخت نیست؛ مثلاً شاید رینی از خوردن یک شیرینی جدید ذوق‌زده شود، اما اصلاً از رفتن به مطب دکتر خوشش نمی‌آید. بی‌خبر بودن از اتفاقات آینده برای رینی حس خوبی ندارد و او را از امتحان کردن موضوعات تازه می‌ترساند. مادر دخترک داستان ما چطور قرار است به فرزند کوچک خود کمک کند تا نگاهش را به تجربیات جدید مثبت‌تر کند و پا به دنیایی پر از اتفاقات نو و تازه بگذارد؟

داستان من امتحانش می‌کنم! به مخاطبان خود خواهد گفت که ترس از انجام کارهای تازه، اصلاً غیرعادی نیست و بلکه بخشی از فرایند طبیعی رفتار ماست. حتی آدم‌بزرگ‌ها نیز بارها از تجربیات جدید دچار اضطراب می‌شوند. پس دلهره و ترس اصلاً موضوع عجیب‌وغریبی نیست. فقط کافی‌ست گاهی به یاد بیاوریم که می‌توانیم کار‌های جدید را تجربه کنیم!

اگر فرزند شما هم مانند رینی برای قدم گذاشتن به دنیاهای تازه و کسب مهارت‌های جدید نیاز به کمک بیشتری دارد، خوب است او را با دخترک قصه‌ی من امتحانش می‌کنم آشنا کنید تا دست در دست یک‌دیگر، با ترس‌های خود رو‌به‌رو شوند و هنر تجربه کردن را بیاموزند. تصویرگری جذاب کتاب که هنر دست آنا سانتو (Ana Santos) است نیز در این سفر خیال‌انگیز همراه‌تان خواهد بود.

داستان کتاب من امتحانش می‌کنم! در سال 2018 روانه‌ی بازار جهانی شد و با ترجمه‌ی خوب شبنم حیدری‌پور و تلاش انتشارات مهرسا به دست کودکان ایران‌زمین رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی

زمزمه‌های مثبت ذهنی (Mindful Mantras) یک مجموعه‌ی داستانی و تصویری با محوریت آموزش برای کودکان است. این مجموعه، مبانی روان‌شناسی مثبت‌نگر را با بیانی ساده و کارساز به کودکان ارائه می‌دهد. مخاطبان کودک داستان‌های زمزمه‌های مثبت ذهنی، با کمک قصه‌های شیرین و آشنا و تصاویر گرم و رنگی کتاب می‌آموزند تا چگونه با چالش‌های تازه‌ی زندگی، مثل ترس روبه‌رو شوند و عشق و احساس ارزشمندی بیشتری نسبت به خود داشته باشند. قهرمانان این داستان‌ها، همگی کودک هستند. آن‌ها در مسیر قصه با مخاطب خود همراه می‌شوند و به ایجاد حس هم‌ذات‌پنداری در او کمک می‌کنند. این حس به یاری کودکان خواهد آمد تا در هیچ‌یک از چالش‌های زندگی احساس تنهایی و ناامیدی نکنند و بدانند در موقعیت‌های مختلف، دوستان مشترک زیادی دارند. انتشارات مهرسا، با تلاش ویژه و ارزشمند خود در زمینه‌ی گسترش کتاب‌های مفید، این مجموعه را به دست علاقه‌مندان رسانده است. کتاب‌های «من مهم هستم!» و «من بهترین رفتار را می‌کنم!» دو نمونه از کتاب‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند.

کتاب من امتحانش می‌کنم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید همراه با فرزندان خود یک داستان پرکشش و جذاب و درعین‌حال پر از نکته‌های آموزشی را در دست داشته باشید، این کتاب را از دست ندهید! کودکان بالای 5 سال مخاطبان این اثر خواندنی هستند.

در بخشی از کتاب من امتحانش می‌کنم! می‌خوانیم

من به کسی که نمی‌شناسم، سلام نمی‌کنم!
آخِر نمی‌شناسمش و خجالت می‌کشم!

خودم می‌دانم همه‌ی آدم‌ها به من آسیب نمی‌زنند. می‌توانم به جای حرف زدن، دست تکان بدهم و سلام کنم. دلم می‌خواهد دوستان جدیدی پیدا کنم.

پس امتحانش می‌کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من امتحانش می‌کنم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-9890-44-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من امتحانش می‌کنم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من امتحانش می‌کنم!

برای دریافت کتاب من امتحانش می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.