معرفی و دانلود کتاب من نیل آرمسترانگ هستم!

عکس جلد کتاب من نیل آرمسترانگ هستم!
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من نیل آرمسترانگ هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من نیل آرمسترانگ هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من نیل آرمسترانگ هستم!

کتاب من نیل آرمسترانگ هستم! نوشته‌ی برد ملتزر یک کتاب بیوگرافیک مصور است؛ همان‌طور که از نام اثر پیداست، قرار است در آن زندگی‌نامه‌ی نیل آرمسترانگ، اولین شخصی که روی ماه قدم گذاشت را مطالعه کنید. این کتاب ذیل مجموعه‌ی «آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند» به انتشار رسیده که از جمله سری کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز است.

درباره‌ی کتاب من نیل آرمسترانگ هستم!

آدم‌های معمولی می‌توانند قهرمان باشند. می‌پرسید چگونه؟ برد ملتزر (Brad Meltzer) با روایت داستان نیل آرمسترانگ (Neil Armstrong)، فضانورد و مهندس هوافضای آمریکایی، در کتاب من نیل آرمسترانگ هستم! (I Am Neil Armstrong) به شما نشان می‌دهد که چه‌طور انسان‌های معمولی می‌توانند با انجام کارهایی شجاعانه و خلاقانه به یک قهرمان تبدیل شوند!

معرفی و دانلود کتاب من نیل آرمسترانگ هستم!

در 5 اوت 1930 پسرکی به نام نیل آرمسترانگ به دنیا آمد. نیل کودک باهوشی بود. مطالعه کردن را بسیار دوست داشت و در هشت سالگی آرزو می‌کرد از درخت افرایی که در ته حیاطشان بود، بالا برود. کار سختی بود. درخت افرا، بزرگ‌ترین درخت حیاطشان بود و نیل خیلی کوچک. چگونه باید این کار را به سرانجام می‌رساند؟! موفقیت آسان به دست نمی‌آید و لازمه‌ی رسیدن به آن، تلاش کردن زیاد است. نیل اگرچه دستش را به شاخه‌ای خشک گرفت و زمین خورد، اما در نهایت، توانست از درخت بالا برود! کمی گذشت و نیل شغل‌های مختلفی را امتحان کرد. از کوتاه‌ کردن چمن‌های قبرستان گرفته تا کار کردن در نانوایی. نوجوان که بود، مدام رویای پرواز کردن در سر می‌پروراند. بزرگ‌تر که شد، به نیروی دریایی پیوست و در طول جنگ با کره به هفتادوهشت مأموریت رفت...

آنچه مطالعه کردید، خلاصه‌ای از کتاب من نیل آرمسترانگ هستم! است. برای آن‌که زندگی‌نامه‌ی نیل آرمسترانگ را به شکل کامل‌تر و مفصل‌تری مطالعه کنید، با برد ملتزر همراه شوید و این داستان جذاب را بخوانید.

معرفی و دانلود کتاب من نیل آرمسترانگ هستم!

برد ملتزر در کتاب من نیل آرمسترانگ هستم ضمن روایت داستان زندگی یک قهرمان، تلاش می‌کند به ویژگی‌هایی اشاره کند که از یک انسان معمولی، قهرمان می‌سازند. لحن نویسنده در این کتاب دوستانه و صمیمی‌ست و مخاطب را تا انتها با کتاب همراه می‌کند. در این میان، از قدرت تصاویر جادویی کریستوفر الیوپولوس، تصویرگر کتاب، نباید غافل شد. تصاویری که او خلق کرده از جمله ویژگی‌هایی است که این کتاب و دیگر مجلدهای مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند را از سایر کتاب‌های مصور بیوگرافیک متمایز می‌کند.

با مطالعه‌ی کتاب حاضر یاد می‌گیرید در هر مسیری که در زندگی طی می‌کنید، رویاهایتان را کشف کنید. سخت‌کوش و شجاع و صبور باشید و همچون یک مهندس زبده، راه‌حل‌های خودتان را بسازید. این‌ها همه ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند شما را تا ماه بالا ببرند!

کتاب من نیل آرمسترانگ هستم را برد ملتزر ذیل مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند به انتشار رسانده، شبنم حیدری‌پور آن را به زبان فارسی برگردانده و انتشارات پرتقال این کتاب را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World)، نام یک مجموعه کتاب فوق‌العاده به قلم برد ملتزر و تصویرگری کریستوفر الیوپولوس (Christopher Eliopoulos) برای کودکان و نوجوانان است. مجموعه کتابی که قلب شما را تسخیر می‌کند و الهام‌بخش روح شماست! شما در هر مجلد از این مجموعه با زندگی یک قهرمان آشنا می‌شوید. قهرمانانی واقعی که هرکدام در حوزه‌ی مربوط به خود، تفاوت‌ شگرفی را ایجاد کرده‌اند.

آماده‌اید درباره‌ی زندگیِ آملیا ارهارت، آبراهام لینکلن، رزا پارکس و بسیاری دیگر بیشتر بدانید؟ پس خود را برای یک مطالعه‌ی شگفت‌انگیز آماده کنید، کتاب‌های مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند را در دست بگیرید و در دنیای جذاب و لذت‌‌بخش آدم‌های معمولیِ غیرمعمولی غرق شوید!

مجموعه‌ کتاب‌های آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند از طریق داستان‌سرایی جذاب و تصاویر تأثیرگذارشان شما را با خود به گذشته می‌برند و به شما این امکان را می‌بخشند که با زندگی مشاهیر بیشتر آشنا شوید؛ زندگی افرادی با عزم تزلزل‌ناپذیر و قدرت باورنکردنی که جهان را دگرگون کرده‌اند.

تا کنون دو انتشارات اقدام به ترجمه و انتشار این مجموعه کرده‌اند. نخست، نشر مهرسا است که آن را با عنوان «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند» منتشر کرده و دیگری، انتشارات پرتقال که آن را با نامِ آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند به چاپ رسانده است. نسخه‌ای که در دست دارید، به همت انتشارات پرتقال و با ترجمه‌ی شبنم حیدری‌پور روانه‌ی بازار نشر شده است. آنچه در ادامه مشاهده می‌کنید، نام برخی مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند است.

  • من محمدعلی هستم!
  • من لئوناردو داوینچی هستم!
  • من رزا پارکس هستم!
  • من هلن کلر هستم!
  • من بیلی جین کینگ هستم!
  • من جین گودال هستم!

افتخارات مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

  • ترجمه‌شده به زبان‌های مختلف جهان
  • حضور در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز

نکوداشت‌های مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

  • یک مجموعه کتاب بیوگرافیکِ مصورِ جذاب. (Amazon)
  • با مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند می‌توان به طریقی فوق‌العاده تاریخ آمریکا را برای کودکان خردسال زنده کرد و به آن‌ها الهام بخشید تا بتوانند تلاش کنند و رویا ببینند. (Goodreads)
  • نمی‌شود به قدر کافی درباره‌ی مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند چیزهای شگفت‌انگیز گفت!!! کتاب‌هایی که معلم‌ها حقیقتاً عاشقشان می‌شوند؛ موضوعاتی که پرداختن به آن‌ها دشوار است، اما در این مجموعه گردآوری شده و به روشی که درک آن ساده باشد، به کودکان خردسال ارائه شده است. (Teacher to the Core - Blog)
  • شوخ‌طبیعی موجود در داستان‌های مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند کمی تعصبات نژادیِ نمایش‌داده‌شده در کتاب‌‌ها را تعدیل می‌کند. (Publishers Weekly)

اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

یک مجموعه‌ی تلویزیونی برای کودکان، به نام خاویر ریدلی و موزه‌ی مخفی (Xavier Riddle and the Secret Museum) در سال 2019، از شبکه‌ی PBS Kids پخش شد. این سریال که 37 قسمتِ 22 دقیقه‌ای دارد، بر اساس مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند نوشته‌ی برد ملتزر ساخته شده است. بد نیست اشاره کنیم کوری بوبیاک (Cory Bobiak) کارگردانی این مجموعه را عهده‌دار بوده است.

کتاب من نیل آرمسترانگ هستم! برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب من نیل آرمسترانگ هستم! برای آشنایی کودکان 7 تا 12ساله با زندگی نیل آرمسترانگ نوشته شده است. افرادی که به شناختن شخصیت‌های مهم و تأثیرگذار در تاریخ علاقه‌ دارند، از مطالعه‌ی این کتاب لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب من نیل آرمسترانگ هستم! می‌خوانیم

من در مزرعه‌ای بزرگ شدم که برق نداشت. در هشت‌سالگی آرزویم این بود که از درخت افرای سفید ته حیاطمان، یعنی بزرگ‌ترین درخت حیاط، بالا بروم. غیرممکن به نظر می‌رسید. درخت خیلی بزرگ بود و من خیلی کوچک. چطور باید این کار را می‌کردم؟

باید دل و جرئت به خرج می‌دادم، اما من بچه‌ی شجاعی نبودم. وقتی سه سالم بود و در اوهایو زندگی می‌کردیم، حتی از دیدن بابانوئل هم وحشت می‌کردم. با این حال تنها راه بالا رفتن از آن درخت بزرگ این بود که اولین قدم را بردارم.

بالا رفتن از درخت شبیه حل کردن پازل بود. باید شاخه‌های درست را به‌ترتیب درست انتخاب می‌کردم. باید مثل یک مهندس راه‌حلی طراحی می‌کردم یا راه‌حل موجود را کشف می‌کردم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من نیل آرمسترانگ هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-622-274-250-8
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من نیل آرمسترانگ هستم!

امید
۱۴۰۳/۱/۳۱
باید امتحان کرد و شکست خورد و این رمز زندگی است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب من نیل آرمسترانگ هستم!

برای دریافت کتاب من نیل آرمسترانگ هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.