معرفی و دانلود کتاب من هلن کلر هستم!

عکس جلد کتاب من هلن کلر هستم!
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من هلن کلر هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من هلن کلر هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من هلن کلر هستم!

کتاب من هلن کلر هستم! نوشته‌ی برد ملتزر از مجموعه‌ی آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند و از پرفروش‌ترین کتاب‌های تصویری کودک نیویورک تایمز، داستان زندگی واقعی یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار دنیا یعنی هلن کلر را با بیانی دلنشین و کودکانه به تصویر می‌کشد.

موضوع کتاب من هلن کلر هستم! (I am Helen Keller) چیست؟

هلن کلر، دختری معمولی مثل بقیه‌ی کودکان بود تا اینکه در دو سالگی به بیماری خاص و سختی مبتلا شد که سرنوشت او را به کل تغییر داد. او در اثر این بیماری بینایی و شنوایی‌اش را از دست داد و در تاریکی و سکوت فرو رفت. او نمی‌توانست با جهان اطرافش و دیگران ارتباط برقرار کند اما معلمی به نام آنی سالیوان زندگی او را متحول کرد. هلن با کمک معلمش و پشتکار فراوان با گذشت زمان توانست با لمس کردن با جهان پیرامونش ارتباط بگیرد.

بعد از مدتی هلن شروع به تحصیل و آموختن مطالب و حتی زبان‌های مختلف کرد. کار سختی بود اما با وجود خانم سالیوان و انگیزه و اشتیاق بالای هلن غیرممکن نبود. هلن اولین نابینا و ناشنوایی بود که به کالج رفت. در تمام این مدت معلم دلسوزش همراه و یاری رسان او بود. هلن کلر به یک فعال اجتماعی تبدیل شد که برای تغییرات اجتماعی جنگید، برای حق رای خانم‌ها تلاش کرد، به مردم و افراد فقیر کمک کرد و... هلن کلر شخصیتی الهام‌بخش است که ثابت کرد غیرممکن وجود ندارد و با انگیزه، تلاش و امید هر چیزی را می‌توان به دست آورد. همچنین این داستان شگفت‌انگیز کودکان را با معلولیت آشنا کرده و به آن‌ها یاد می‌دهد که این افراد، ناتوان یا عجیب نیستند بلکه فقط متفاوت هستند.

درباره‌ی مجموعه آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World):

در زندگی همه‌ی افراد موانع و مشکلاتی وجود دارد که گاهی غیرقابل حل به نظر می‌رسند اما هستند افرادی که نشان دهند هیچ چیز غیرممکنی در این دنیا وجود ندارد و هیچ موضوعی نباید مانع پیشرفت و حرکت رو به جلوی آن‌ها در زندگی شود. این افراد نه ابرقهرمان و نه موجودی عجیب هستند. آن‌ها انسان‌هایی معمولی مانند همه‌ی مردم جهان هستند، با این تفاوت که هرگز تسلیم مشکلات و ناهمواری‌های زندگی نمی‌شوند و هر چیزی که پیش بیاید آن‌ها به راه خود ادامه می‌دهند. مجموعه آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند کودکان را با زندگی این افراد آشنا کرده و به آن‌ها می‌آموزد که زندگی آن‌ها را الگو و سرمشق زندگی خود در آینده قرار دهند.

کتاب من هلن کلر هستم! مناسب چه کسانی است؟

برد ملتسر (Brad Meltzer) این داستان فوق‌العاده را همراه با تصویرهای دوست‌داشتنی برای کودکان 7 تا 12 سال نوشته است.

در بخشی از کتاب من هلن کلر هستم! می‌خوانیم:

در زندگی‌ام همه می‌گفتند من متفاوت هستم. می‌گفتند هیچوقت نمی‌توانم معمولی باشم. اما واقعیت این است که چیزی به اسم زندگی معمولی وجود ندارد. هر کدام از ما مثل گلی هستیم که باید بهش آب برسد. هر کدام از ما پر از توانمندی هستیم. و هر کدام از ما می‌توانیم از پس مانع‌ها بربیاییم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من هلن کلر هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-462-028-4
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من هلن کلر هستم!

anitanava
۱۴۰۱/۸/۲۰
خیلی قشنگ بود🥹💗زندگی نامه هلن کلر یکی از بهترینا بود به نظرم برای بچه هاتون تهیه کنید چون زندگی نامه هلن کلر بهشون یاد میده که همیشه برای اون چیزی که مینوان سخت تلاش کنن، و واقعا اموزنده و جذاب بود من خودم میتونم با جرعت بگم عاشقه هلن کلر شدم که همچین فرد بزرگی بود حتما توصیه میکنیم هم خودتون بخونید هم برای بچه هاتون تهیه کنید🤍
زینا دالّی
۱۴۰۱/۵/۱۰
متنش عالیه. حتما بخونید و به دیگران هم معرفی کنین. جامعه ما به هر چه بیشتر شدن این نوع تفکر نیاز داره. به امید روزی که نگاههامون به این موضوع تغییر کنه🌹
مونا توسلیان
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
خیلی عالی و آموزنده، متن روان و ساده‌ای داشت، تصویر‌های داخل کتاب، تجسم کردن داستان رو راحت تر کرده بود.
Ganji
۱۴۰۲/۹/۱
اینکه آخر کتاب عکس‌های واقعی وجود داره برای کودک بسیار جالبه و کلی سوال ازتون خواهد پرسید
ویدا فلاح پور
۱۴۰۲/۲/۱۳
کتاب بی نظیری هست و برای بچه‌ها بسیار جذاب از زندگی انسانهای موفق در طول تاریخ
راحله درفشی
۱۴۰۰/۸/۶
عالی، بسیار آموزنده است
هانی محمدی
۱۴۰۲/۶/۱۴
خیلی کتاب خوبی بود من واقعا لذت بردم
انیتا روان بخش
۱۴۰۲/۳/۱
کتاب قشنگ و جذابی بود
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب من هلن کلر هستم!

برای دریافت کتاب من هلن کلر هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.