معرفی و دانلود کتاب من چرا اینجوری‌ام؟

عکس جلد کتاب من چرا اینجوری‌ام؟
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من چرا اینجوری‌ام؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من چرا اینجوری‌ام؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من چرا اینجوری‌ام؟

کودکان همچون بزرگسالان، عواطف و احساسات پیچیده‌ای را تجربه می‌کنند. جانان کین در کتاب من چرا اینجوری‌ام؟ از پرفروش‌های آمازون، با استفاده از تصاویر زیبا و جملاتی ساده، شما را با انواع هیجانات و کلماتی که برای توصیف آن‌ها استفاده می‌شود، آشنا می‌کند.

درباره کتاب من چرا اینجوری‌ام؟

کمک کردن به کودکان برای شناخت و بیان احساسات مختلفشان به شیوه‌ای مثبت و موثر، به آنان کمک می‌کند تا در زندگی و روابط اجتماعی‌شان موفق‌تر عمل کنند. هم چنین در ایجاد احساس همدلی با دیگران و تاب آوری در شرایط مختلف تاثیر گذار خواهد بود. احساسات مختلف چه منفی باشند و چه مثبت به سادگی قابل بیان و توصیف هستند. کودکان نیاز دارند تا کلمات و عبارت‌های مختلفی را بیان کنند و توصیف احوالات خود را یاد بگیرند.

کتاب پرفروش من چرا اینجوری‌ام؟ (The Way I Feel) با استفاده از تصویرهایی سرشار از رنگ، زیبایی، وضوح و تنوع به کودکان کمک می‌کند تا میان کلمات به کار رفته و توضیحاتی که برای آن‌ها نوشته شده است ارتباط برقرار کنند و مفاهیم پنهان در تصاویر و متن کتاب را راحت‌تر و موثرتر بیاموزند. مربیان و والدین می‌توانند این کتاب را برای کودکان بلندخوانی کنند و نشست‌هایی برای بررسی احساساتی چون خشم، خوشحالی، حماقت، بی‌حوصلگی، سپاسگزاری و... با همدیگر برگزار کنند.

کتاب من چرا اینجوری‌ام؟ مناسب چه کسانی است؟

این کتاب کودکان 3 تا 7 ساله را با انواع احساست و هیجاناتی که ممکن است تجربه کنند، آشنا می‌کند.

با جانان کین بیشتر آشنا شویم:

او در ایالت ایلینویز بزرگ شد. از کودکی به محل کار پدرش می‌رفت و با ابزارهای مختلفی که آن‌جا بود نقاشی می‌کرد. پس از اتمام دوران دبیرستان، جانان کین (Janan Cain) مدرک دانشیاری هنرهای ارتباطات تصویری را از موسسه هنر کلرادو در دنور دریافت کرد. کین فعالیت خود را به عنوان طراح گرافیک در سال 1982 آغاز نمود و علاوه بر تصویرگری و تالیف چند عنوان کتاب برای کودکان به عنوان طراح بسته‌بندی، طراح ارتباطات و نام تجاری برای شرکت‌های مختلف کار می‌کند.

در بخشی از کتاب من چرا اینجوری‌ام؟ می‌خوانیم:

عصبانی...
الان حس می‌کنم عصبانی ام. با صدای بلند داد می‌زنم. دلم می‌خواهد اخم کنم و فریاد بزنم و پا به زمین بکوبم.

سپاسگزار...
چرخ کامیون خیلی خیلی جدیدم افتادو من به کمکت نیاز داشتم. با مهربانی اسباب بازی من را درست کردی. برای کاری که کردی سپاسگزارم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من چرا اینجوری‌ام؟
نویسنده
مترجمنسرین وکیلی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-538-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من چرا اینجوری‌ام؟

عالیه لطفی
۱۴۰۲/۴/۳
اطلاعات منو در مورد احساساتم بالا برد کاش بیشتر آدرس این کتابا رو پیدا میکردم
ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۰/۱
شناخت تفاوت‌های مختلف در انسان ها
عادله رمضانی
۱۴۰۱/۷/۲۷
شناخت هیجانات به صورت مختصر.. بد نبود...
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب من چرا اینجوری‌ام؟

برای دریافت کتاب من چرا اینجوری‌ام؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.