معرفی و دانلود کتاب من گل سرخم تو گل زردی

عکس جلد کتاب من گل سرخم تو گل زردی
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من گل سرخم تو گل زردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من گل سرخم تو گل زردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من گل سرخم تو گل زردی

صورت گل تر شده، ناز بوده نازتر شده...کتاب من گل سرخم تو گل زردی، شامل شعرهای کوتاه و کودکانه سروده‌ی اکرم کشایی است که با تصویرگری‌های بسیار زیبا و تماشایی ارائه شده است. اشعار اثر پیش رو با مفاهیم ساده و آموزنده برای کودکان خردسال سروده شده‌اند.

درباره‌ی کتاب من گل سرخم تو گل زردی

هرچند اغلب کودکان خردسال قبل از ورود به مدرسه خواندن و نوشتن بلد نیستند، اما به خوبی قادرند اشعار ساده و کوتاه را حفظ کنند و اگر این کار با کتاب‌های مصور مناسب سن آن‌ها صورت بگیرد، حفظ کردن شعرها برایشان بسیار آسان‌تر خواهد بود. کتاب من گل سرخم تو گل زردی سروده‌ی اکرم کشایی، به همین منظور آماده شده و تصویرگری‌های محبوبه کلایی به خردسالان کمک می‌کند مفاهیم ارائه‌شده در ترانه‌های کتاب را با سهولت بیشتری بیاموزند.

والدین و مربیان می‌توانند با استفاده از اشعار کتاب من گل سرخم تو گل زردی، موضوعات ساده را با زبان شعر و ترانه به کودکان بیاموزند و در کنار امر آموزش، لحظاتی شاد و مفرح برای آن‌ها ایجاد کنند.

کتاب من گل سرخم تو گل زردی توسط نشر مهرک وابسته به مؤسسه‌ی هنری سوره‌ی مهر به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه در دسترس علاقه‌مندان به کتب کودکان قرار گرفته است.

کتاب من گل سرخم تو گل زردی مناسب چه کسانی است؟

کتاب من گل سرخم تو گل زردی برای خردسالان 3 تا 7 ساله ارائه شده و هدیه‌ای سرگرم‌کننده برای نوگلان است. همچنین اثر نامبرده انتخاب مناسبی برای مربیان مهدکودک جهت آموزش و شعرخوانی دسته‌جمعی توسط کودکان خواهد بود.

با اکرم کشایی بیشتر آشنا شویم

اکرم کشایی شاعر و نویسنده‌ی کتاب‌های کودک و نوجوان، متولد 1358 در تهران است. قبل از آغاز نویسندگی به عنوان مربی با کانون پرورش فکری همکاری داشته و علاوه بر انتشار کتاب‌های شعر و داستان برای کودکان، به نگارش مقاله و نقد ادبی در این حوزه نیز مشغول است. کتاب‌های «صبح یک روز اردیبهشتی» و «کلید، کلید، دسته کلید» دو مجموعه شعر دیگر به قلم او هستند که برای نوجوانان و خردسالان سروده شده‌اند. کتاب «گنجشک و بند رخت» یک اثر داستانی و نوشته‌ی همین نویسنده برای کودکان است که در سال 2017 به زبان آلمانی ترجمه و منتشر شده. دریافت لوح تقدیر از جشنواره‌ی کتاب سال، شورای کتاب کودک، جشنواره‌ی کتاب رشد و کسب رتبه‌ی دوم در جشنواره‌ی شعر فجر؛ ازجمله افتخارات اکرم کشایی در عرصه‌ی نویسندگی هستند.

در بخشی از کتاب من گل سرخم تو گل زردی می‌خوانیم

دیوارِ آشپزخونه
چند تا سوراخ ریز داشت
کلاسِ مورچه‌ها بود
شاگردایِ عزیز داشت
اما چرا مامانم
از دستشون خسته شد؟
روی دیوار گچ کشید
مدرسه‌شون بسته شد!

فهرست مطالب کتاب

چتر کلاغا
دوست
کمک کمک!
قطره‌ی بارون
خط‌خطی
دخترِ من
اشتباهی
جورابِ سوراخ
قوریِ گُل‌قرمزی
مورچه‌ها
سفید
دوستی
پرنده
بستنی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من گل سرخم تو گل زردی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-03-2247-2
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من گل سرخم تو گل زردی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من گل سرخم تو گل زردی

برای دریافت کتاب من گل سرخم تو گل زردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.