معرفی و دانلود کتاب من یک فیل کوچولو هستم

عکس جلد کتاب من یک فیل کوچولو هستم
قیمت:
9000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من یک فیل کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من یک فیل کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من یک فیل کوچولو هستم

کتاب من یک فیل کوچولو هستم نوشته‌ی فرانسوا کروزات همراه با تصاویری رنگی و جذاب از زبان یک بچه فیل بیان شده و شما را با زندگی دسته جمعی این حیوانات عظیم الجثه آشنا می‌کند.

موضوع کتاب من یک فیل کوچولو هستم:

دنیا پر است از حیوانات جذابی که هر یک سبک خاص زندگی خود را دارند. آیا دوست دارید تا شیوه زندگی هر حیوان را از زبان خودش بشنوید؟ در این مجموعه از کتب فرانسوا کروزات (Francois Crozat) هر حیوان داستان زندگی‌اش را برای شما تعریف خواهد کرد. به مفهومی کامل‌تر شما در این کتاب با رفتار‌های متفاوت، نحوه زندگی و... حیوانات مختلف آشنا می‌شوید.

کتاب من یک فیل کوچولو هستم مناسب چه کسانی است:

داستان دلنشین و آموزنده من یک فیل کوچولو هستم (I am a little elephant) برای کودکان 3 تا 7 ساله سودمند است چرا که آن‌ها را با زندگی بزرگ‌ترین پستاندار روی کره زمین آشنا خواهد کرد.

در بخشی از کتاب من یک فیل کوچولو هستم:

من یک فیل کوچولو و عضو یک گروه بزرگ به نام گله هستم. همه اعضای گله با هم فامیل هستند. مامان فیله، همه چیزهایی را که یک بچه فیل باید بداند به من یاد می‌دهد.

وقتی گرسنه می‌شوم، مامان من صاف می‌ایستد و من خیلی به او نزدیک می‌شوم. حالا می‌توانم شیر بخورم. شیر مامان خیلی خوب است و مرا سالم نگه می‌دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من یک فیل کوچولو هستم
نویسنده
مترجمملیحه اسماعیلی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-600-238-393-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من یک فیل کوچولو هستم

رادان عامریان
۱۴۰۱/۹/۵
کتاب خوبی بود البته بهتر هست توضیحات بیشتر شود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب من یک فیل کوچولو هستم

برای دریافت کتاب من یک فیل کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.