معرفی و دانلود کتاب مناجات

عکس جلد کتاب مناجات
قیمت:
۱۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مناجات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مناجات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مناجات

کتاب مناجات، مجموعه‌ای از راز و نیازهای عباس حسین‌نژاد است که با زبانی ساده و بی‌آلایش نوشته شده‌اند. این کتاب قصد دارد ضمن یادآوری تجربیات بکر نیایش، به خوانندگان این پیام را برساند که گفت‌وگو با پروردگار، نیازمند هیچ آداب و آیین مشخصی نیست و می‌تواند صریح و ساده باشد. چراکه خداوند همه‌جوره، پذیرای ما است.

درباره‌ی کتاب مناجات

تجربیات معنوی هر انسانی متفاوت است. بااین‌حال احتمالاً بسیاری به‌نحوی گفت‌وگوی صادقانه و بی‌پرده با پروردگار را تجربه کرده‌اند. این شیوه‌ی ارتباط، به قدری عمیق و قدرتمند است که فرد را از دنیای اطراف‌اش جدا کرده و از تمامی مادیات بی‌نیاز می‌کند. این‌جاست که خالص‌ترین و صمیمی‌ترین گفت‌وگوها میان خدا و بندگان‌اش شکل می‌گیرد و تجربه‌ای منحصربه‌فرد رقم می‌زند. کتاب مناجات نیز مجموعه‌ای از این راز و نیازهاست که توسط عباس حسین‌نژاد نوشته شده است. مطالعه‌ی این کتاب، فضای معنوی و روحانی‌ای را که نویسنده هنگام نگارش تجربه‌ کرده، برای خواننده بازآفرینی می‌کند و فرد را در خالصانه‌ترین حالت ممکن مقابل پروردگار قرار می‌دهد.

خوانندگان با مطالعه‌ی کتاب مناجات، راز و نیازهای شخصی خود را به یاد آورده و صمیمیتی را که این تجربیات در قلب فرد بیدار می‌کند، تشدید می‌کنند. یکی دیگر از دستاوردهای کتاب پیش رو، یادآوری این نکته است که خداوند همیشه به ندای قلب ما گوش می‌دهد و گفت‌وگو با او، نیازمند هیچ گونه تشریفات، آداب‌ و رسوم و پیچیدگی خاصی نیست. چراکه اهمیتی ندارد با چه زبان و به چه نحوی به مناجات بپردازید، مهم این است که خدایی وجود دارد که در هر شرایط پذیرای گفت‌وگو با بندگان‌اش است.

هدف از نگارش کتاب پیش رو، رساندن این پیام است که هر کسی می‌تواند در هر شرایطی با خداوند صحبت کند. سادگی نیایش‌های درج‌شده در کتاب مناجات، داستان حضرت موسی و شبان را یادآور می‌شود. به همین خاطر هم موفق شده ارتباطی مؤثر با خواننده برقرار کند. این کتاب را انتشارات سوره مهر منتشر کرده است.

کتاب مناجات برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام افرادی که خواهان راز و نیازی خالصانه و عمیق هستند، توصیه می‌شود.

با عباس حسین‌نژاد بیشتر آشنا شویم

عباس حسین‌نژاد، نویسنده‌ی ایرانی متولد سال 1358 است. او کارشناس زبان ژاپنی است و اکنون تحت‌عنوان قائم‌مقام مؤسسه‌ی فرهنگی هنری سپهر هنر حوزه‌ی هنری مشغول به کار است.

در بخشی از کتاب مناجات می‌خوانیم

خدایا! ما به بخشندگی و بخشایندگی تو طمع داریم، ناامیدمان مکن!

خدایا! شیرینی «دوست داشتن» و «دوست داشته شدن» را در جان جوانان ما جاری کن!

خدایا! ما را از گریختگانِ به آغوشت بخواه!

خدایا! ما را راهزن دین کسی قرار مده و ما را سبب دوری دوستان‌مان از خودت مپسند!

خدایا! سایه‌ی بی‌عرضگی و ناتوانی و بی‌چارگی را از روی زندگی ما بردار!

خدایا! در این زمانه‌ی غبارآلود نه راه معلوم است و نه چاه، دیده‌ی بینایمان ده!

خدایا! چنگ زدن به هیچ ریسمانی جز بخشایندگی‌ات را بر ما مپسند!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مناجات
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات500
زبانفارسی
شابک978-600-03-3215-0
موضوع کتابکتاب‌های نهج البلاغه و ادعیه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مناجات

سلیمان نجفی
۱۴۰۲/۷/۳
باسلام این کتاب سعی کرده به آسانترین نوع ممکن حرفهایه خودمانی در باب مناجات در جهت ارتباط با خداوند برقرار کنه و از جملات آسان و کوتاه ارادت خودش رو به خدا نشون داده حتی از بیان شعر و در مناجات نیز استفاده کرده راحت بگم هر موضوعی که فکرش رو هم نمیشه کرد نویسنده راهی پیدا کرده که مناجات یا حرف یا خواسته خودمونی رو از جان جانان در خواست کنه و همین باعث شیرینی خواندن این کتاب مناجات شده
رعنا صداقت
۱۴۰۲/۶/۳۰
کتاب فوقالعاده خوبیه 👌
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مناجات

برای دریافت کتاب مناجات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.