معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول: هر آنچه برای زندگی در دنیای جدید و کار با فناوری‌های نوین نیاز دارید

عکس جلد کتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول: هر آنچه برای زندگی در دنیای جدید و کار با فناوری‌های نوین نیاز دارید
قیمت:
120000 تومان - 12.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول: هر آنچه برای زندگی در دنیای جدید و کار با فناوری‌های نوین نیاز دارید

سپیده افتخاری دوست در کتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول به شما می‌آموزد با انواع سیستم‌عامل و نحوه‌ی کار با آن‌ها آشنا شوید و فناوری‌های نوین را در دنیای کامپیوتر به‌خوبی بشناسید. این کتاب یک راهنمای کاربردی به همراه تصاویر آموزشی است که نصب و راه‌اندازی ویندوزهای مختلف را به شما می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول

امروزه برنامه‌های کامپیوتری با سرعتی غیرقابل پیش‌بینی در حال پیشرفت هستند؛ بنابراین برای حفظ موقعیت شغلی و تحصیلی خود نیازمند آشنایی با تغییرات فناوری‌های نوین و امکانات جدید آن هستیم. این آموزش‌ها به ما کمک می‌کنند علاوه بر آسان کردن فعالیت‌های خود بتوانیم جایگاهمان را در جهان مدرن ارتقا دهیم.

فصل‌های آغازین اثر حاضر مقدمه‌ای برای پرداختن به بحث اصلی کتاب یعنی توضیح نحوه‌ی کار با انواع سیستم‌عامل است. در کتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول، نوشته‌ی سپیده افتخاری دوست، برای هر سیستم‌عاملی که مورد استفاده‌ی شماست فصل جداگانه‌ای در نظر گرفته شده تا به تمام مطالب آموزشی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

نکته‌ی جالب توجه در نگارش این کتاب، چندوجهی بودن آموزش‌های آن است. درواقع نویسنده با تدوین اثر حاضر شما را از تهیه‌ی چندین کتاب در زمینه‌ی آشنایی با سیستم‌عامل‌ها بی‌نیاز کرده است. در این اثر علاوه‌بر این‌‍که با انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز 7، 8 و 10 و سیستم مک به صورت مقدماتی و کاربردی آشنا خواهید شد، پیرامون مباحثی همچون آشنایی با اجزای اصلی کامپیوتر، نحوه‌ی استفاده از ماوس و صفحه کلید، محیط انواع ویندوز و...نیز اطلاعات سودمندی به دست می‌آورید.

کتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و علاقه‌مندان به یادگیری پیشرفته‌تر مهارت‌های کامپیوتری می‌توانند از درسنامه‌های جامع آن بهره ببرند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول مناسب چه کسانی است؟

دانشجویان رشته‌ی کامپیوتر و تمامی افرادی که در فعالیت‌های تحصیلی و شغلی خود نیازمند کار با سیستم‌عامل‌های مختلف کامپیوتر هستند می‌توانند از مطالب آموزشی این اثر استفاده کنند.

در بخشی از کتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول می‌خوانیم

یکی از اصلی‌ترین پنجره‌ها در تمامی ویندوز‌ها، پنجره‌ی مربوط به آیکون This pc است. توسط پنجره‌ی این آیکون شما می‌توانید به تمامی بخش‌های سیستم خود دسترسی داشته باشید. همچنین توسط این آیکون شما می‌توانید به قسمت‌های مختلف هارددیسک یا همان حافظه‌های کامپیوتر خود ورود کنید. اگر CD یا DVD، یک حافظه‌ی فلش یا موبایل خود را به کامپیوتر وصل کنید و یا حتی دوربین عکاسی و کارت حافظه را به سیستم خود متصل نماییم، برای مشاهده‌ی محتویات آن‌ها باید وارد پنجره‌ی This pc شویم. برای باز کردن آیکون This pc از روی دسکتاپ بر روی آن دابل کلیک یا دوبار کلیک سریع می‌کنیم. نکته‌ای که در اینجا لازم است حتماً به آن اشاره شود این است که بعضی افراد با دابل کلیک کردن مشکل دارند.

همان‌طور که می‌دانید دابل کلیک یا دوبار کلیک کردن یعنی دوبار سریع فشردن دکمه‌ی سمت چپ ماوس. بعضی از افراد به دلیل اینکه هنوز سرعت عملکردشان پایین است به خصوص در سنین بالا در مراحل ابتدایی با دابل کلیک کردن مشکل دارند. بنابراین اگر نمی‌توانید توسط دابل کلیک یک آیکون را باز نمایید، ابتدا بر روی آیکون مورد نظر کلیک نمایید سپس از دکمه‌ی Enter بر روی صفحه کلید استفاده نمایید. همچنین یکی دیگر از روش‌هایی که توسط آن می‌توانید یک آیکون را بگشایید این است که بر روی آیکون مورد نظر راست کلیک کرده و سپس از بخش یا منوی باز شده بر روی گزینه‌ی Open کلیک نمایید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با ابزارهای فناوری اطلاعات و سیستم‌های موجود در بازار
فصل دوم: نحوه‌ی استفاده از ماوس و صفحه کلید
فصل سوم: آشنایی و نحوه‌ی استفاده از سیستم‌عامل ویندوز 7
فصل چهارم: آشنایی و نحوه‌ی استفاده از سیستم‌عامل ویندوز 8
فصل پنجم: آشنایی و نحوه‌ی استفاده از سیستم‌عامل ویندوز 10
فصل ششم: آشنایی و نحوه‌ی استفاده از سیستم‌عامل مک
فصل هفتم: فناوری‌های نوین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول: هر آنچه برای زندگی در دنیای جدید و کار با فناوری‌های نوین نیاز دارید
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات309
زبانفارسی
شابک978-600-124-755-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت، کتاب‌های سیستم عامل
قیمت نسخه الکترونیک
120000 ت - 12.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول

برای دریافت کتاب مهارت‌های زندگی آنلاین - کتاب اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.