معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده

عکس جلد کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده

کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده اثر مانوج تریپاتی، به شما نشان می‌دهد مهارت‌هایی که زیاد به آن‌ها توجه نمی‌کنید، چگونه می‌توانند زندگی‌تان را زیر و رو کنند و چطور با ارتقای این مهارت‌ها می‌توانید از فردی معمولی به فردی بسیار موفق تبدیل شوید؛ مهارت‌هایی مثل مشاهده‌گری، رویاپردازی، پشتکار و پیش‌بینی. این اثر یک کتاب خودیاری خوشخوان با داستان‌ها و مثال‌های جذاب است که اگر دست بگیرید، دوست ندارید هیچ‌وقت زمینش بگذارید.

درباره‌ی کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده

مانوج تریپاتی (Manoj Tripathi)، مشاور فروش و بازاریابی و یکی از نویسندگان حرفه‌ای مجله‌های برتر اجتماعی - اقتصادی است. او کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده (Power of Ignored Skills: Change the way you think and decide) را درباره‌ی مهارت‌هایی نوشته است که در بیشتر کتاب‌های خودیاری و رشد شخصی به آن‌ها بی‌توجهی می‌شود. مهارت‌هایی که آن‌قدر برای انسان‌ها عادی شده‌اند که کسی برای ارتقای آن‌ها نمی‌کوشد یا همگان به راحتی نادیده‌اش می‌گیرند. در حالی که همه به دنبال یادگیری مهارت‌های بیشتر برای ارتقای شغلی هستند و اگر خیلی بخواهند به خودشان لطف کنند، به دنبال رشد اعتماد به نفس، مهارت‌های فن بیان، رهبری، تاثیرگذاری و... می‌روند، تریپاتی به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده‌ی درست از مهارت‌های پایه‌ای نادیده‌گرفته‌شده، می‌توانید جهشی بزرگ در شرایط خود ایجاد کنید.

تصورش را بکنید که حرفه‌ای‌ترین فرد در حوزه‌ی کاری‌تان هستید، اعتماد به نفس خوبی دارید و می‌توانید هر کس را که در مقابلتان قرار می‌گیرد قانع کنید، اما قدرت مشاهده را در خودتان ارتقا نداده‌اید؛ چه فرصت‌های فوق‌العاده‌ای که از جلو چشمانتان عبور می‌کند و شما اصلاً مشاهده‌شان هم نمی‌کنید. یا احتمالاً با افراد زیادی در زندگی‌تان روبرو شده‌اید که بسیار بااستعداد و توانمند هستند اما پشتکار کافی را برای رسیدن به رویاهایشان ندارند و خیلی زود جا می‌زنند. همین‌طور آدم‌های عادی زیادی را می‌بینیم که هدف‌های عجیب و غریب و غیرمعقول دارند و به خاطر همین ناتوانی در هدف‌گذاری هوشمندانه به جایگاهی که در شأنشان است نرسیده‌اند. در نتیجه جای کتابی مثل مهارت‌های نادیده گرفته شده در کتابخانه‌ی بیشتر ما خالی است.

معرفی و دانلود کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده

در کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده، مانوج تریپاتی، نُه تا از مهارت‌هایی که این روزها، در بیشتر کتاب‌های رشد شخصی و خودیاری، کمتر به آن‌ها توجه می‌شود را بررسی کرده است. در این بررسی‌ها، از حقایق تاریخی و داستان‌های جالب زندگی افراد مهم مثال‌های زیادی آورده است که به خواننده کمک می‌کند اهمیت مهارت مورد نظر و کارایی آن را به خوبی درک کند. اما کتاب فقط درباره‌ی اهمیت این مهارت‌ها نیست و به شما کمک می‌کند که مهارت‌های نادیده‌گرفته‌شده را در خودتان ارتقا دهید و به رشد شخصی خود کمک کنید.

مهارت‌هایی که در این کتاب بررسی می‌شود شامل قدرت مشاهده، قدرت وصل کردن نقاط به هم، قدرت ارتباط، قدرت هدف‌گذاری، قدرت رؤیاها، قدرت تفکر خارج از چارچوب، قدرت پشتکار، قدرت بررسی عمیق و قدرت پیش‌بینی است. همه‌ی این مهارت‌ها به صورت علمی بررسی شده‌اند اما با زبان روان و ارائه‌ی داستان‌های متعدد، که باعث می‌شود از خواندن کتابی علمی و روانشناختی، احساس خستگی و کلافگی نکنید. ترجمه‌ی کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده را هیراد شفیعی به عهده داشته.

علاوه بر افراد عادی که برای رشد شخصی اقدام به مطالعه‌ی این کتاب می‌کنند، کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده برای مربیان مهد کودک، معلمان مدرسه و والدین نیز بسیار کاربردی خواهد بود چرا که چشمشان را به روی مهارت‌های مهمی که باید برای آموزش آن‌ها به کودکان بکوشند، باز می‌کند.

کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده به کسانی که به رشد شخصی خود اهمیت می‌دهند و به کتاب‌های خودیاری علاقه دارند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده می‌خوانیم

سل و ذات‌الریه بیماری‌هایی میکروبی هستند. هر دوی این بیماری‌های مرگ‌بار میلیون‌ها انسان را کشتند و تا اوایل قرن 20 درمانی برایشان وجود نداشت. بسیاری از دانشمندان در تلاش برای دستیابی به درمانی برای این بیماری‌های باکتریال بودند. الکساندر فلمینگ یکی از این افراد بود. روزی، وسط یک آزمایش، کاری فوری برایش پیش آمد و مجبور شد آزمایشگاه را ترک کند. بعد از چندین و چند روز غیبت، وقتی برگشت، دید آزمایشگاه نامرتب است و بنا کرد به تمیزکردن بعضی از ظرف‌های شیشه‌ای که رویشان داشت نوعی باکتری پرورش می‌داد. در حال نظافت بود که ناگهان چیز عجیبی مشاهده کرد: یکی از ظرف‌ها آلوده به کپک شده بود. در کمال شگفتی اما دور و اطراف کپک به نظر عاری از باکتری می‌رسید. مشاهدۀ فلمینگ حاکی از این بود که شاید رابطه‌ای علت و معلولی بین کپک و توقف رشد باکتری وجود داشته باشد. این مشاهدۀ فلمینگ یک رشته آزمایش‌های علمی را در پی داشت که به یافته‌های جدیدی انجامید و سرانجام پنی‌سیلین (penicillin) برای درمان عفونت‌های میکروبی اختراع شد. پنی‌سیلین به درمان سل و ذات‌الریه کمک کرد و این‌چنین جان میلیون‌ها انسان را نجات داد.

امیدوارم با من هم‌عقیده باشید که اگر مشاهدۀ محیط و موقعیت‌هایی که به طور روزانه با آن‌ها مواجه هستیم، بتواند خلاقیت را در پی داشته باشد، فرصت‌های بی‌شماری پیش رویمان قرار خواهد گرفت. خلاقیت ممکن است در هر لحظه و به هر شکلی سر برسد. داشتن ذهنی باز و بی‌تعصب می‌تواند به دستاوردهای بزرگی بینجامد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: قدرت مشاهده
فصل دوم: قدرت وصل کردن نقاط به هم
فصل سوم: قدرت ارتباط
فصل چهارم: قدرت هدف
فصل پنجم: قدرت رؤیاها
فصل ششم: قدرت تفکر خارج از چارچوب
فصل هفتم: قدرت پشتکار
فصل هشتم: قدرت بررسی عمیق
فصل نهم: قدرت پیش‌بینی
کتابشناسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده
نویسنده
مترجمهیراد شفیعی
ناشر چاپیانتشارات کتابسرای همراز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-93475-8-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده

منیره عباسی
۱۴۰۳/۱/۲۳
نویسنده چندین مهارت را در زندگی روزمره که به آن‌ها توجهی نداریم را مورد ارزیابی قرار داده و معتقد است که با تمرکز و کنجکاوی بر روی این موارد در زندگی موفق تر عمل میکنیم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده

برای دریافت کتاب مهارت‌های نادیده گرفته شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.