معرفی و دانلود کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده

عکس جلد کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده
قیمت:
۶۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده

کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده اثری از مانوج تریپاتی، کارشناس برجسته‌ی فروش و بازاریابی و نویسنده‌ای نام‌آشناست. تریپاتی در این کتاب به مخاطبان خود نشان می‌دهد که در صورت توجه به توانایی‌های متفاوت خود از قبیل مشاهده‌گری، رؤیاپردازی و پشتکار و دیگر مهارت‌هایی که اغلب مورد غفلت واقع می‌شوند، می‌توانند زندگی‌شان را متحول سازند.

درباره‌ی کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده

همه‌ی ما در طول زندگی خود با افراد بسیاری مواجه شده‌ایم که توانمند و با استعداد هستند اما با این حال نتوانسته‌اند به موفقیتی که شایسته‌اش بوده‌اند دست پیدا کنند. برای لحظه‌ای خودتان را تصور کنید که از حرفه‌ای‌ترین افراد در حوزه‌ی کسب‌وکارتان هستید، از اعتمادبه‌نفس خوبی برخوردارید و این توانایی را دارید که هر کسی را بخواهید قانع کنید اما مهارت مشاهده را در خودتان پرورش نداده‌اید و به همین خاطر فرصت‌های فوق‌العاده‌ای که بر سر راه‌تان سبز می‌شود را از دست می‌دهید. شرایط مشابه شما را بسیاری از افراد تجربه می‌کنند. آن‌ها به دلایل مختلفی از جمله عدم پشتکار کافی، ناتوانی در برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری هوشمندانه، هدف‌های دور از ذهن و نامعقول و... به جایگاه مورد نظر خود دست نیافته‌اند. آن‌ها فاقد مهارت‌های حرفه‌ای و شخصی لازم برای دنبال کردن مقاصد خود هستند و پرورش این مهارت‌ها دقیقاً همان هدفی است که مانوج تریپاتی (Manoj Tripathi) در کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده (Power of Ignored Skills) در پی دستیابی به آن است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده

مانوچ تریپاتی یکی از مشاوران برجسته در حوزه‌های فروش و بازاریابی است و از نویسندگان کلیدی مجله‌های برتر اجتماعی و اقتصادی به شمار می‌آید. تریپاتی در کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده از مهارت‌هایی سخن گفته است که کمتر کتاب خودیاری و رشد شخصی به آن‌ها پرداخته‌اند؛ مهارت‌هایی که شاید آن‌قدر بدیهی و عادی هستند که اغلب مردم آن‌ها را نادیده می‌گیرند و تلاشی برای رشد و تقویتشان نمی‌کنند. تریپاتی اما در کتاب خود اهمیت و لزوم توجه به این قابلیت‌ها را به مخاطبان خود یادآوری می‌کند و به آن‌ها نشان می‌دهد چگونه با تقویت این مهارت‌های پایه‌ای، جهشی قابل‌توجه و پیشرفتی چشمگیر در شرایط کنونی خود ایجاد نمایند.

مانوچ تریپاتی در کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده نُه مهارت کلیدی را معرفی کرده است؛ مهارت‌هایی که کمتر از آن‌ها در کتاب‌های خودیاری و رشد شخصی می‌شنویم و حتی خودمان هم توجه چندانی به آن‌ها نمی‌کنیم. تریپاتی این مهارت‌ها را یک‌به‌یک بررسی کرده و برای معطوف کردن توجه بیشتر مخاطب خود به اهمیت و ضرورت آن‌ها، مثال‌هایی جالب از زندگی افراد مهم آورده است. اما معرفی این مهارت‌ها تنها موضوع کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده نیست. تریپاتی همچنین به شما کمک می‌کند این مهارت‌های نادیده گرفته شده را در خود تقویت کنید و در مسیر پیشرفت گام مؤثر و بلندی بردارید.

قدرت مشاهده، قدرت وصل کردن نقاط به هم، قدرت ارتباط، قدرت هدف‌گذاری، قدرت رؤیاها، قدرت تفکر خارج از چارچوب، قدرت پشتکار، قدرت بررسی عمیق و قدرت پیش‌بینی نُه مهارتی هستند که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند. رویکرد مانوچ تریپاتی در کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده، علمی و مستند است. او با تشریح موضوع و ارائه‌ی مثال‌های متعدد تلاش کرده است تا مخاطب را با خود به‌خوبی همراه کند و در عین حال از کسالت و خستگی او از مطالعه‌ی مطالب علمی بکاهد.

کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده را به همت نشر جیحون و در همکاری با انتشارات کتابسرای همراز، با ترجمه‌ی هیراد شفیعی و خوانش شهره روحی می‌شنوید.

کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی خودیاری و توسعه‌ی فردی با شنیدنِ کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده نکات جالب توجه و مهمی را خواهند آموخت. این کتاب همچنین برای مربیان مهدکودک‌ها، معلمان مدرسه و والدین نیز بسیار آموزنده و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده می‌شنویم

چامپاکلال چاکسی یکی از بنیان‌گذاران ایژن پینتس بود. در سال اول آغاز به کار، این شرکت رقابت سختی با شرکت‌های خارجی و داخلی داشت. در حین یکی از بازدیدهای روستایی، چاکسی مشاهده کرد که روستاییان شاخِ گاوهایشان را رنگ‌های روشن می‌زنند. مشکلی که اهالی روستا داشتند این بود که اگرچه نیازشان با اندکی رنگ برطرف می‌شد، باید سطل بزرگی رنگ خریداری می‌کردند. بنابراین ناتوانی مالی برای روستاییان تنگدست چالشی جدی بود. چاکسی به ظرفیت موجود پی برد و رنگ‌هایی در بسته‌بندی 50 تا 100 میلی‌لیتر تولید کرد. هیچ‌کدام از سازندگان دیگر رنگ‌هایی در این اندازه تولید نمی‌کردند.

این کار به ایجاد تقاضا برای ایژن پینتس در محیط‌های روستایی کمک کرد و بدین‌ترتیب خرده‌فروش‌ها نیز از داشتن محصولات این شرکت راضی بودند. با تحکیم رابطه‌ی مغازه‌داران و شرکت ایژن پینتس، نفوذ بیشتر در بازار رنگ تسهیل شد. این‌گونه بود که تصمیم ایژن پینتس برای عرضه‌ی بسته‌های کوچک‌تر به توسعه‌اش کمک و راه را برای تبدیل‌شدنش به بزرگ‌ترین شرکت رنگ هند هموار کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
متن پشت جلد
6 دقیقه
مقدمه
27 دقیقه
فصل اول: قدرت مشاهده - قسمت اول
25 دقیقه
فصل اول: قدرت مشاهده - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل دوم: قدرت وصل کردن نقاط به هم - قسمت اول
15 دقیقه
فصل دوم: قدرت وصل کردن نقاط به هم - قسمت دوم
24 دقیقه
فصل سوم: قدرت ارتباط
11 دقیقه
فصل چهارم: قدرت هدف
8 دقیقه
فصل پنجم: قدرت رؤیاها
21 دقیقه
فصل ششم: قدرت تفکر خارج از چهارچوب
12 دقیقه
فصل هفتم: قدرت پشتکار
20 دقیقه
فصل هشتم: قدرت بررسی عمیق - قسمت اول
14 دقیقه
فصل هشتم: قدرت بررسی عمیق - قسمت دوم
15 دقیقه
فصل هشتم: قدرت بررسی عمیق - قسمت سوم
17 دقیقه
فصل هشتم: قدرت بررسی عمیق - قسمت چهارم
23 دقیقه
فصل نهم: قدرت پیش‌بینی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده
نویسنده
مترجمهیراد شفیعی
راویشهره روحی
ناشر چاپیانتشارات کتابسرای همراز
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده

برای دریافت کتاب صوتی مهارت‌های نادیده گرفته شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.