معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه

عکس جلد کتاب صوتی معجزه
قیمت:
۶۲,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی معجزه

تنها کافی است خداوند را برای تمامی نعمت‌هایی که به ما ارزانی داشته، شکرگزاری کنیم. راندا برن در کتاب صوتی معجزه، درمورد تاثیرات فوق‌العاده سپاسگزاری با شما صحبت می‌کند. با شنیدن این کتاب و انجام تمرین‌ها و راهکارهای آن می‌توانید زندگی خود را در جهت مثبتی دگرگون کنید.

درباره کتاب صوتی معجزه:

برای داشتن یک زندگی آرام و شاد نیاز نیست کارهای عجیبی بکنید یا به چیزهای ماورایی روی آورید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید نیرویی است که از درون شما برمی‌خیزد و به سمت خالق هستی رهسپار می‌شود. این یک قانون است که اگر آن را عملی کنید آرامشی را که همیشه به آن نیاز دارید، در زندگی پیدا خواهید کرد.

اگر با قانون جذب آشنایی داشته باشید، حتما اسم راندا برن را هم شنیده‌اید. نویسنده کتاب «راز» که با فروش بیش از 19 میلیون نسخه شهرتی عظیم را برای او به ارمغان آورد. این کتاب تنها یک چیز به شما می‌گوید و آن هم این است که به هرچیزی در این جهان فکر کنید، همان را به سمت خود جذب خواهید کرد. حال این نویسنده محبوب در کتاب معجزه (The Magic) پیامی جدید برای شما دارد.

کتاب حاضر درواقع از دل اثر قبلی برخاسته و به نوعی تکمیل کننده آن است. در این کتاب یاد می‌گیرید به هرچه فکرکنید یا درموردش حرف بزنید، حتما به آن خواهید رسید و اگر مرتب شکرگزاری کنید، درهای رحمت و برکت بیشتر به روی شما گشوده می‌شود. جمله شگفت‌انگیزی که برن به شما معرفی می‌کند بسیار ساده است. کافی است هر روز آن را پیش خود تکرار کنید تا شاهد معجزهٔ نهایی آن باشید. آن جمله درخشان هم چیزی نیست جز «خدایا، سپاس‌گزارم».

نویسنده در این کتاب تاکید می‌کند که فقط اینکه آن را تکرار کنید کافی نیست. بلکه باید آن را عمیقا درون قلب خود حس کنید و به آن ایمان بیاورید. با به زبان آوردن نام خداوند و سپاسگزاری از او هر روز بیشتر آرامش و فراوانی را در زندگی خود حس می‌کنید. شاید شکر کردن عملی بسیار ساده و آسان به نظر برسد اما تاثیرات خارق‌العاده‌ای که به دنبال دارد، شما را به فرد دیگری تبدیل می‌کند.

کتاب صوتی معجزه، در طی بیست و شش روز به شما کمک می‌کند تا این کار را به روتین روزانهٔ خود اضافه کنید و زندگی‌تان را تغییر دهید.

در نکوداشت کتاب صوتی معجزه:

- این اثر زندگی شما را به طرزی خارق‌العاده دگرگون می‌کند! (amazon)

کتاب صوتی معجزه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را بیش از همه به افرادی توصیه می‌کنیم که احساس یأس و سرخوردگی می‌کنند، و به دنبال آموزه‌هایی کاربردی برای خروج از این وضعیت‌ می‌گردند. همچنین علاقه‌مندان به موضوع قانون جذب و کتاب‌های خودیاری از شنیدن این اثر لذت خواهند برد.

راندا برن را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیونی با خلق کتاب راز توانست زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تغییر دهد و مدتی بعد از چاپ آن به شهرتی جهانی رسید. او پس از آن سه کتاب دیگر به رشته تحریر در آورد که همگی آن‌ها نیز جزو کتاب‌های پرفروش بودند. مجله تایم در سال 2007 راندا برن (Rhonda Byrne) را به‌عنوان یکی از بانفوذترین افراد جهان معرفی کرد.

وی زندگی پرتلاطمی داشت و برای رسیدن به جایگاه کنونی خود سختی‌های زیادی کشیده است. برن در سال 2004 و پس از مرگ پدرش به افسردگی مبتلا شد. کمی بعد به اصرار دخترش هیلی، کتاب «علم ثروتمند شدن» والاس دی واتلز را خواند و پس از آن تغییرات روحی‌اش آغاز شد. او به‌مرور تفکر مثبت، قوانین جذب و چگونگی دستیابی به موفقیت بیشتر را در زندگی خود کشف کرد و بعد از انجام تحقیقات فراوان کتاب راز را نوشت.

از دیگر کتاب‌های این نویسنده تأثیرگذار می‌توان به «قدرت» و «قهرمان» اشاره کرد هر سه آن‌ها به‌نوعی تکمیل‌کننده کتاب راز هستند.

در بخشی از کتاب صوتی معجزه می‌شنویم:

وقتی ما با رابطه‌ای بغرنج یا وضعیتی چالش‌آور در روابطمان مواجه هستیم، تقریبا در تمام موارد حتی یک ذره هم در برابر طرف مقابل قدردان نیستیم. در عوض درگیر نکوهش آن فرد بابت مشکلاتی هستیم که با او داشته‌ایم. و این یعنی ما نقشی در شکرگزاری نداریم. سرزنش هرگز رابطه‌ای را بهبود نمی‌بخشد و هرگز زندگی را بهتر نمی‌کند.

درواقع هرقدر بیشتر ملامت کنی، رابطه‌ات خراب‌تر و زندگی‌ات بدتر میشود. چه درمورد روابط فعلی و چه روابط گذشته اگر تو نسبت به طرف مقابلت احساسی بد داری، تمرین شکرگزاری این احساس بد را از بین می‌برد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
41 دقیقه
به معجزه اعتقاد داری؟
41 دقیقه
روز اول تا روز چهارم
36 دقیقه
روز پنجم تا روز هفتم
38 دقیقه
روز هشتم تا روز دهم
41 دقیقه
روز یازدهم تا روز چهاردهم
37 دقیقه
روز پانزدهم تا روز هفدهم
36 دقیقه
روز هجدهم تا روز بیست و یکم
44 دقیقه
روز بیست و دوم تا روز بیست و ششم
31 دقیقه
روز بیست و هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی معجزه
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی معجزه

حجت مهدوی
۱۴۰۱/۶/۱۱
سلام. کتاب، زیاد خوانده‌ام و این کتاب‌ را تازه شروع کرده‌ام واقعا ازهمین دقایق اولیه عالیه وخداوند را بهتر شناخته‌ام ونعمتهای فراموش شده‌اش را دریافته‌ام و ازهمین دقایق اولیه می‌گویم که خدایا شکرت بابت همه‌ی نعمت‌هایی که‌ تا به حال فراموش کرده ایم ولی فراموش نشده ایم.
پ ش
۱۴۰۱/۳/۱۳
این کتاب یکی از زیباترین کتاب‌هایی بود که خوندم و با انجام دادن تمریناتش واقعا حالم بهتر شد (بخصوص از روز 14 و 15 به بعد کم کم اثرش رو می‌بینید).... و حالا روزا این کتاب صوتی، با صدای گوینده‌ی خوبش رو هم گوش می‌کنم تا حس خوبش برام مرور بشه و لذت میبرم.
Neda Kh
۱۴۰۲/۴/۲۲
اگر دوس دارین دیگران رو دوست داشته باشین و در کنارش عاشق خودتون بشین این کتاب بخونین، ادما رو به فکر وا میداره که به پیرامون خودمون بیشتر دقت کنیم و شکرگزار باشیم بابت ذره ذره اون چیز و در آخر مثبت نگری رو در مغز افزایش میده
احمد سلیمیان
۱۴۰۱/۵/۲۲
وقتی تصمیم گرفتم که این کتاب عالی رو خرید کنم ساعت 02: 02 بود این برای من به معنای تایید جهان هستی بود و من خداوند رو از بابت این پیشنهاد عالی هزاران بار شکر میکنم 💚🌱💫💚🌱💫💚🌱💫💚🌱💫🧿🧿🧿🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
مهسا جوادی نژاد
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
بنظرم واجب‌ترین کتابی ک برای شروع هرچیزی لازم هست همینه چه برای موفقیت کاری و مادی چه خودشناسی چه رسیدن ب آرامش و دور شدن از استرس‌های بی اساس چه جذب و فرکانس‌های خوب
نگار
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
کتاب صوتی دریافت و تاثیر خیلی خووبی داااره👌
حس خیلی خووبی داااره انگار کتاب صحبت میکنه 👍
خوانش عااالی👌👌 خانم راندا برن یه هدیه عالی به بشریت تقدیم کرده🎁. سپاس از کتابراه✨️
طاهره حسنپور حیدری
۱۴۰۱/۵/۵
کتاب بسیار خوبیست وانسان را ب خالق هستی وصل میکنه
فقط یک مشکلی هست ک چطور میتونیم وارد پوشه موسیقی کنیم تا بتونیم براحتی گوش کنیم؟ راهنمایی کنید ممنون میشم
س .ص
۱۴۰۱/۵/۴
خیلی تعریف این کتاب رو‌شنیده بودم مخصوصا با ترجمه خانم نفیسه معتکف و بلاخره گوش کردمش هنوز تموم نشده اما خیلی خوشم اومد ازش و بهش نیاز داشتم
ر.ستارپور
۱۴۰۱/۵/۴
کتاب جالبی هست ولی تکرار کتاب دیگه معجزه سپاسگزاری بود کاش در توضیحات اعلام بشه تا ادن‌هایی که خرید کردن یکی از این هارو دیگه اون یکی رو نخرن بجاش کتاب دیگه خریداری کنن
محمد سام
۱۴۰۱/۷/۴
به من مسیر جدیدی نسبت به پرستش وشکر گزاری نشان داده است. بسیار سپاسگزارم و بابت نشان دادن این اثر به صورت اتفاقی به من خداوند متعال را شاکرم
خدیجه حسینی
۱۴۰۰/۸/۲۱
خوب بود اما در حقیقت جزئیات اصلی و کلیدی نویسنده حذف شده است. بعضی قسمتها واقعا بی معنی وبدون مفهوم است. که نشان میدهد دخل وتصرف در متن کتاب صورت گرفته
عطا کاشانی
۱۴۰۱/۱/۱
واقعا به درد من خورد مطالعه این کتاب
شاید اگر صوتی نیود هیچ وقت موفق به تموم کردنش نمی‌شدم ممنونم از کتابراه
جلال ناملتیان
۱۴۰۲/۱/۳
کتاب راز خانم راندابرن رو من خوانده بودم.
این کتاب واقعا آموزنده هستش. شکرگزاری و قدردانی واقعا معجزه در زندگی میکنه
M Ta
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
کتابی که عملی نشان می‌ده بهترین راه برای اینکه بهترین خودت باشی شکر گزاری هست و حرکت رو به جلو را بهت نشان میده
حسین ریسمان
۱۴۰۱/۵/۴
عالی بود طی روز‌های اول حال آدم کاملا تغییر میکنه و واقعا تغییر حس می‌شه. برا من که شد
مشاهده همه نظرات 39

راهنمای مطالعه کتاب صوتی معجزه

برای دریافت کتاب صوتی معجزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.