معرفی و دانلود کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون

عکس جلد کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون

راهنمایی برای وقت گذراندن کنار پدربزرگ‌ها! کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون نوشته‌ی جین ریگان یکی از عناوین پرفروش نیویورک‌تایمز است. این اثر که جایزه‌ی کتاب کودکان انجمن کتابخانه آلاباما را از آن خود کرده، با تصاویری تحسین‌برانگیز اهمیت احترام به سالخوردگان را نشان داده و راه‌هایی ساده اما مفید را برای ارتباط با آن‌ها دراختیار کودکان می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون

اگر شما هم عاشق بابابزرگتان هستید اما نمی‌دانید چطور از او مراقبت کنید خبر خوبی برایتان داریم، چون کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون (How to babysit a grandpa) شما را به یک متخصص دوستی با افراد مسن تبدیل می‌کند! این داستان آموزنده با حوصله و آرامش بازی‌های موردعلاقه‌ی پدربزرگ‌ها را نشان می‌دهد، به شما می‌گوید در روزهای بیماری مراقبشان باشید و آن‌ها را بهتر درک کنید. پس اگر می‌خواهید با پدربزرگتان دوست باشید و کنار هم حسابی خوش بگذرانید این کتاب را از دست ندهید!

جین ریگان همه‌ی چیزهایی را که برای گذراندن یک روز شاد با پدربزرگ نیاز دارید به شما هدیه می‌دهد اما نگران نباشید، اگر بابابزرگ به هر دلیلی حوصله‌ی بازی نداشت می‌توانید راه جدیدی را برای ارتباط با او امتحان کنید. این اثر سرشار از نکته‌هایی برای تفریح، غذا و میان‌وعده‌ها، بازی‌ها و سفر کنار بابابزرگ‌هاست. با خواندن این داستان یاد می‌گیرید چطور با آن‌ها درباره‌ی همه چیز حرف بزنید و در روزهای بیماری از آن‌ها مواظبت کنید. اما کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون را با یک اثر حوصله‌سربر اشتباه نگیرید. با اینکه جین ریگان قرار است درس‌های مهمی به شما یاد دهد به لطف نقاشی‌های بامزه‌ی کتاب حسابی سرگرم شده و از مطالعه‌ی آن لذت می‌برید.

کتاب پیش‌رو داستانی نه چندان طولانی درباره‌ی کودکانی است که مدتی میزبان پدربزرگشان هستند و با زبان طنز، مخاطبان کم‌سنش را برای ارتباطی گرم با سالخوردگان آماده می‌سازد. این اثر که توسط عطیه الحسینی به زبان فارسی ترجمه شده انتخابی عالی برای وقت گذراندن پدربزرگ‌ها و نوه‌هاست. مطالعه‌ی آن تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌ای برای طرفین خواهد بود و ضمن ایجاد صمیمیت، به کودکان اهمیت احترام به بزرگ‌ترها را آموزش می‌دهد. در پایان لازم به ذکر است این اثر توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده و لی وایلدیش، یکی از معروف‌ترین تصویرگران ادبیات کودک طراحی تصاویر آن را برعهده داشته است.

جوایز و افتخارات کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون

  • اثر منتخب جایزه‌ی کریستال بادبادک SCBWI در سال 2013
  • برنده‌ی جایزه‌ی کتاب کودکان انجمن کتابخانه آلاباما برای کودکان در سال 2013

در نکوداشت کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون

  • کتابی آموزنده برای کودکان و سرگرم‌کننده برای پدربزرگ‌ها! پیشنهاد می‌کنیم آن را خانوادگی مطالعه کنید. (بولتن مرکز کتاب کودک)

کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون مناسب چه کسانی است؟

اگر در جست‌وجوی یک داستان مصور برای آموزش احترام به بزرگترها و ایجاد صمیمیت میان فرزندتان با پدربزرگش هستید، این اثر را به شما توصیه می‌کنیم. کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون برای گروه سنی 3 تا 7 سال تالیف شده اما مطالعه‌ی آن برای بزرگسالان نیز لذتبخش خواهد بود و به دفعات لبخند را مهمان چهره‌شان می‌کند.

با جین ریگان بیشتر آشنا شویم

جین ریگان (Jean Reagan) نویسنده‌ی آمریکایی پرفروش است که در کشور ژاپن بزرگ شده. برخی آثار او که به زبان فارسی ترجمه شده‌اند عبارتند از: «مواظبت از مامان‌بزرگ شیطون»، «مراقبت از مامان شیطون»، «چطور یک مامان را بزرگ کنیم؟» و «غافلگیر کردن بابای شیطون». او در کنار لی وایلدیش (Lee Wildish) تصویرگر برنده‌ی جایزه یک تیم موفق کاری را تشکیل می‌دهند. آن‌ها برخی از عناوین پرفروش نیویورک‌تایمز را تالیف کرده‌اند که مجموعه‌ی «چگونه باید...» معروف‌ترین آن‌ها هستند.

در بخشی از کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون می‌خوانیم

مواظبت از بابابزرگ خیلی کِیف دارد، به شرطی که بلد باشید چه‌کار کنید. وقتی بابابزرگ در را می‌زند، باید چه‌کار کنید؟

قایم شوید!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون
نویسنده
مترجمعطیه الحسینی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-8347-43-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون

برای دریافت کتاب مواظبت از بابابزرگ شیطون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.