معرفی و دانلود کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون

عکس جلد کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون

کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نوشته‌ی جین ریگان، با تصاویر بسیار جذاب و رنگارنگ به کودکان می‌آموزد که چطور از مادربزرگ خود مراقبت کنند و لحظات خوبی را در کنار او بگذارنند. این اثر نامزد جایزه مگنولیا سال 2017 شده است.

درباره‌ی کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون:

خیلی وقت‌ها ممکن است پدر و مادرتان از شما بخواهند که مراقب مامان‌بزرگ خود باشید. برای اینکه این کار را به نحو احسنت انجام دهید باید بدانید که مادربزرگ‌ها به چه چیزهایی علاقه دارند و چه بازی‌هایی را می‌توانند انجام دهند تا به آنان صدمه‌ای نخورد.

نگهداری از مامان‌بزرگ‌ها اصلا مسئولیت سختی نیست! اگر روزی پدر و مادرتان چنین درخواستی از شما داشتند، نترسید، زیرا در کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون (How to Babysit a Grandma) قرار است یاد بگیرید بهترین لحظات را در کنار افراد مسن بسازید و شاد باشید.

این روزها درک شرایط خاص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها یکی از دغدغه‌های والدین شده است، زیرا به دلیل تفاوت‌ نسل‌ها و دغدغه‌های متفاوت ذهنی، کودکان با سالمندان ارتباط کمتری برقرار می‌کنند. این کتاب علاوه بر اینکه به کودکان کمک می‌کند تا درک بهتری از پیری و شرایط خاص سالمندان داشته باشند، کمی نیز از دغدغه‌ی والدین هم کم می‌کند.

جوایز و افتخارات کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون:

- نامزد جایزه مگنولیا سال 2017
- کتاب پرفروش نیویورک تایمز

کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون برای چه کسانی مناسب است؟

این روزها خیلی از کودکان بنابر دلایلی مجبور می‌شوند تا ساعاتی را در کنار مادربزرگ خود باشند. این کتاب به کودکان سنین 3 تا 7 سال کمک می‌کند تا نحوه‌ی برخورد با مامان‌بزرگ خود را یاد بگیرند و در کنارشان اوقات خوشی را بگذرانند.

با جین ریگان بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی آمریکایی سال 1965 در آلاباما متولد شده است. او آثاری از قبیل مواظبت از بابابزرگ شیطون، مواظبت از مامان‌بزرگ شیطون، همیشه برادر من، نحوه گرفتن سانتا، چگونه پدر را غافلگیر کنیم و... را به نگارش درآورده است. جین ریگان (Jean Reagan) در ژاپن بزرگ شد و شاید همین موضوع بر مفاهیم آثارش تاثیر گذاشت. او موفق به دریافت جایزه‌ی کریستال بادبادک SCBWI شده است.

در بخشی از کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون می‌خوانیم:

وقتی پرستار مامان‌بزرگ می‌شوید، اگر خوش شانس باشید، شب پیش او می‌مانید.
وقتی به در خانه‌اش می‌رسید، باید چه کار کنید؟
تغییر قیافه بدهید و بگویید: حدس بزن من کی هستم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون
نویسنده
مترجمعطیه الحسینی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-600-8347-25-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون

نجمه معینی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
جذاب بود و باعث خلاقیت میشد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون

برای دریافت کتاب مواظبت از مامان بزرگ شیطون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.