معرفی و دانلود کتاب موسیقی شب

عکس جلد کتاب موسیقی شب
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موسیقی شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موسیقی شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موسیقی شب

جوجو مویز باور دارد که هر سرپناه ساده یا مجللی را نمی‌توان خانه نامید؛ خانه جایی‌ست که در انسان تعلق خاطر ایجاد کند... او در کتاب موسیقی شب که رمانی عاشقانه و از پرفروش‌های ساندی تایمز است، از اهمیت عشق و خانه و خانواده می‌گوید.

درباره کتاب موسیقی شب:

قهرمان اصلی کتاب موسیقی شب (Night Music) زنی‌ست به نام ایزابل که به تازگی همسرش را از دست داده. این واقعه نه تنها تاثیر عاطفی عمیقی بر ایزابل گذاشته، بلکه همچنین او و دو فرزندش را با مشکلات مالی زیادی مواجه کرده است.

از طرف دیگر، داستان یکی از خویشاوندانِ ایزابل را پی می‌گیریم که واپسین روزهای عمرش را سپری می‌کند. این خویشاوند زوجی به نام‌های مک کارتی و لورا در همسایگی‌اش دارد که به طمع تصاحب خانه‌ی او پس از مرگ، به وی محبت‌های زیادی کرده و می‌کنند؛ بی‌خبر از آنکه این خانه در نهایت قرار است به ایزابل برسد...

جوجو مویز (JoJo Moyes) در این داستان، راوی ماجراهای خانه‌ای است که درون آن عواطفی نظیر عشق و انتقام پا گرفته و رشد می‌کنند. مویز در این اثر نیز، همچون دیگر نوشته‌هایش لحنی گرم و زبانی صمیمی دارد.

نکوداشت‌های کتاب موسیقی شب:

- یک داستان حیرت‌انگیز. (Sunday Express)
- رمانی شگفت‌انگیز و مملو از احساسات. (Hachette)
- جذاب و پرحرارات. (Woman and Home)

کتاب موسیقی شب برای چه کسانی مناسب است؟

خوانندگان داستان‌های عاشقانه از مطالعه‌ی این اثر بسیار لذت خواهند برد.

با جوجو مویز بیشتر آشنا شویم:

جوجو مویز با نام اصلی پائولین سارا جو مویس روزنامه‌نگار و نویسنده، به تاریخ 4 اوت 1969 در لندن به دنیا آمد. او که ابتدا به روزنامه‌نگاری مشغول بود از سال 2002 به نوشتن رمان‌های عاشقانه روی آورد. مویز از معدود نویسندگانی است که توانسته دو بار برنده جایزه سال رمان عاشقانه برای کتاب‌های «میوه خارجی» و «آخرین نامه از معشوق خود» شود. از دیگر آثار مطرح مویز، می‌توان به عناوین زیر اشاره کرد:

- دختری که رهایش کردی
- یک بعلاوه یک
- ستاره بخش
- من پیش از تو
- من پس از تو
- باز هم من

در بخشی از کتاب موسیقی شب می‌خوانیم:

لورا بسیار تندرست و سالم بود و نیازی نداشت تا پس از طی چندین پله با سراشیبی تند، نفسی تازه کند، اما طبق معمول لحظه‌ای مکث کرد، سپس درِ اتاق‌خوابِ ارباب را گشود و پیش از آن‌که دستش را روی دستگیره‌ی در بگذارد، آهی کشید و تسلیم بودن و سرافکندگی در اعماق وجودش سوسو زد.

پنجره تقریباً باز بود، اما بوی کهنگی خانه و کثیفی پیر‌مرد حمام‌نکرده مستقیماً به بینی‌اش می‌خورد و آزارش می‌داد. همه‌جا بوی نا گرفته بود، بوی گردوغبار فراوانی که روی وسایل نشسته بود، بوی کافور و موم زنبورعسل قدیمی، همه‌وهمه او را آزار می‌دادند. یک تفنگ قدیمی کنار تخت بود و تلویزیون رنگی که دو سال پیش برایش خریده بودند، روی یک میز کوچک قرار داشت. قدمت خانه و غفلت باعث نمی‌شد تا ابعاد ظریف و برازنده‌ی اتاق از چشم پنهان بماند. قاب‌های پنجره‌ای که به‌سمت خلیج گشوده می‌شدند، به‌طور منظمی، آسمان را دو نیم می‌کردند، اما بازدیدکنند‌گان هیچ‌گاه نمی‌توانستند طولانی‌مدت به زیبایی‌های آن دقت و توجه کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موسیقی شب
نویسنده
مترجمطیبه احمدی
ناشر چاپیانتشارات مجید
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-964-453-012-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موسیقی شب

الهه جوان
۱۴۰۱/۸/۱
تک تک شخصیت‌ها قابل درک بودن و میشد احساساتشون رو کاملا درک کرد از بچه ۸ ساله تا پیرمرد. و همین یکی از نقاط قوت این کتاب بود.
سبک نوشتاری خانوم مویز رو دوست دارم. جزئیات داستان به اندازه و قابل درک و متصور شدن بود.
در کل انتهای داستان اصلا قابل پیش بینی نبود، و بسیار هم زیبا بود❤❤
ازاده نامداری
۱۴۰۳/۱/۳
من تمام کتاب های این نویسنده رو خواندم و باید اعتراف کنم که هیچ کدام به هم شبیه نیستند و من هیچ وقت از خواندن کتاب های این نویسنده خسته نمیشم و توصیه میکنم که شما هم بخوانید آثار این نویسنده سوژه خیلی خوبی برای ساختن فیلم یا سریال هستند
Ziba Abu
۱۴۰۲/۶/۱
بسیار عالی بود همانند کتابهای دیگر جوجومویز دلنشین و جذاب بود تک تک شخصیتهای کتاب طوری بود که میتونستی باهاش ارتباط برقرار کنی خیلی از خوندنش لذت بردم ممنون از نویسنده محترم موفق و موید باشید
الهام احرام پوش
۱۴۰۱/۷/۲۵
همانند سایر کتاب‌های جوجو مویز این کتاب هم خیلی زیبا بود. اما در متن کتاب بین بخش‌های مختلف روایت بهتر بود با علامت یا فاصله‌هایی جدا شود تا خواننده متوجه شود داستان از قسمت دیگری روایت می‌شود.
Arad Hashemi
۱۴۰۲/۷/۳
کتابی خوب با موضوع زیبا و جالب و فضاسازی داستان خیلی خوب بود وقابل درک و تصور و با شخصیت‌ها همراه میشوی تا به پایان برسی البته هیجان ندارد اما موضوعش ارزش خواندن را دارد.
فروغ حقیقی
۱۴۰۲/۵/۲۲
داستان جالبی بود در باره فداکاری و صبر مادران، البته اثر قبلی این نویسنده " دختری که رهایش کردی" قوی‌تر و جذاب تر بود. به هرحال خواندنش رو توصیه می‌کنم
خدیجه سلامتی
۱۴۰۱/۳/۱۷
کتاب خیلی خوبی بود. مثله بعضی داستانها خسته کننده نبود و امید داشتن و صبور بودن و از خودگذشتگی مادرها باعث به نتیجه رسیدنهای واقعی میشه
محسن شاندیز
۱۴۰۰/۷/۳
رمان خوبی بود مثل رمانهای دیگرجوجومویزدربرگیرنده پیام مهم امیددرزندگی بود که دربدترین شرایط هم می‌شه هرفردی برای خودش وعزیزانش ایجادکنه.
الهام. ت
۱۴۰۲/۳/۱۶
سیر وقایع خلی سریع و ریتم داستان تند ولی باز هم خیلی خوب میشه با هر کدوم از شخصیت‌ها ارتباط برقرار کرد
حسین گلشادی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
رمان دلپذیری بود ولی شلوغی داستان باعث میشد بعضی قسمت‌ها دقیقا درک نشوند
فرانا پروانه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
بعد از مدت‌ها بالاخره یه کتاب خوب خوندم.. چقدر لطیف و زیبا بود.
Sonia Oveisi
۱۴۰۰/۳/۲۰
کتاب بدی نبود. البته به پای بقیه کتابهای خانم جوجومویز نمی‌رسید
الهه کاکی زاده
۱۴۰۰/۵/۳۱
شخصیت‌های داستان رو دوست داشتم
Venuc I
۱۴۰۲/۸/۲۲
خیلی بد تموم شد
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب موسیقی شب

برای دریافت کتاب موسیقی شب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.