معرفی و دانلود کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ

عکس جلد کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ

کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ به قلم کارما ویلسون از مجموعه‌ی خرسی و دوستانش، با بیانی آهنگین و تصاویری زیبا به بیان داستانی عمیق و مفهومی برای کودکان می‌پردازد. در این قصه،‌ خرسی و موشی به گشت‌وگذار در جنگل می‌روند و کلی چیزهای جدید یاد می‌گیرند.

درباره کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ:

خرسی بزرگ و عظیم‌الجثه و موشی ریزه ‌میزه و کوچک است! اما این دو دوست در تمام پستی و بلندی‌های زندگی به هم می‌چسبند و هیچ‌جوره جدا نمی‌شوند! هدف کارما ویلسون در کتاب حاضر، مثل باقی آثار این مجموعه،‌ نشان دادن زیبایی تضادها در کنار یکدیگر بوده است. مانند نمایش بزرگ در کنار کوچک، آرام در کنار آهسته و موارد دیگر.

حالا این بار، در کتاب موشی کوچک،‌ خرسی بزرگ (Big Bear, Small Mouse) این دو دوست صمیمی به جنگل می‌روند، چیزهای جدیدی در کنار یکدیگر یاد می‌گیرند،‌ نام رنگ‌ها را از بر می‌شوند و یک عالمه دوست دیگر در جنگل پیدا می‌کنند.

درباره‌ی مجموعه خرسی و دوستانش:

هر جلد از این مجموعه، داستانی آموزنده و زیبا را در قالب شعرهایی دلنشین به تصویر می‌کشد. این داستان‌ها کودکان را با مسئله و موقعیتی جدید رو‌به‌رو می‌کنند و با بیانی ساده آن‌ها را با این موضوع که ممکن است در هر شرایطی اتفاقی جدید برایشان بیفتد، آشنا می‌کند. در این مجموعه کودکان یاد می‌گیرند که نحوه‌ی رو‌به‌رو شدن با مسائل و تفکر و تلاش اهمیت دارد و آن‌ها باید متناسب با هر شرایطی خودشان را تغییر دهند و تصمیم درست بگیرند..

با خواندن اشعار شیرین مجموعه خرسی و دوستانش برای کودکان، می‌توانید آن‌ها را تشویق به حفظ کردن اشعار کتاب کرده و خلاقیت و حافظه‌ی آن‌ها را تقویت نمایید. هر کدام از این کتاب‌ها، کودکان را با انواعی از حیوانات آشنا کرده و آن‌ها را علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی می‌کند.

کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ مناسب چه کسانی است؟

کارما ویلسون در این کتاب دل‌نشین و در قالب اشعاری زیبا مفاهیمی عمیق و آموزنده را به کودکان 3 تا 7 سال می‌آموزد.

در بخشی از کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ می‌خوانیم:

موش کور و موش کیسه‌دار
از زیر خاک میان بالا
به دوست‌هاشون میگن سلام
ما رسیدیم همین حالا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ
نویسنده
مترجمفیروزه کاتب، مریم اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-600-462-620-0
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ

تریفه امین زاده
۱۴۰۱/۸/۵
تصاویرش قشنگه و مفاهیم متضاد رو آموزش میده همچنین دوستیها در حین تفاوتها
فهیمه سنایی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
کتاب دوست داشتنی بود و مفاهیم متضاد رو به بچه‌ها یاد میده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ

برای دریافت کتاب موشی کوچک، خرسی بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.