معرفی و دانلود کتاب موفقیت تحت استرس

عکس جلد کتاب موفقیت تحت استرس
قیمت:
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت تحت استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت تحت استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موفقیت تحت استرس

فکر می‌کنید شما تنها کسی هستید که در استرس مداوم قرار دارید؟ کتاب موفقیت تحت استرس را بخوانید تا بدانید تنها نیستید! راهکارهایی که شارون ملنیک ارائه می‌دهد به شما کمک می‌کند تا در هر شرایطی به فرد موفقی تبدیل شوید.

درباره کتاب موفقیت تحت استرس:

وقتی در اوج توانمندی هستید، ممکن است از اتمام یک پروژه، به انجام رساندن یک کار یا بستن یک معامله احساس رضایت کنید. همه به شما احترام می‌گذارند. درآمد خوبی دارید و برای ارزشی که به زندگی افراد می‌افزایید، از شما تقدیر می‌شود. احساس اقتدار می‌کنید. در پایان روز هنوز برای افراد و فعالیت‌هایی که به آن‌ها علاقه‌مندید، انرژی دارید و خودتان نیز در آرامش هستید. باوجوداین، بسیاری از شما هر روز با حجم زیادی از کار و موانع زیادی برای پیشرفت رو‌به‌رو هستید و با افرادی سروکار دارید که آن‌ها نیز تحت فشارند.

به «دنیای واقعی جدید» خوش آمدید؛ جایی که انواع و اقسام فشارها و استرس‌های روزمره می‌تواند شما را از پا دربیاورد و حتی تاب آوردن را سخت کند، چه برسد به موفق شدن!

خبر خوش اینکه شما بیش از آن چیزی که فکر می‌کنید قدرت کنترل دارید. در کتاب موفقیت تحت استرس (Success under stress) صدها راهکار مختلف یاد می‌گیرید که به شما کمک می‌کند تحت اغلب فشارهای متداول مانند مشکلات شخصی، انبوه کار و کمبود وقت بتوانید موفق شوید. این ثروت و این مهارت‌هاست که شما را بیش از پیش قوی کرده و کمک می‌کند در رأس زندگی خود قرار بگیرید و کنترل آن را به دست آورید. درنهایت شما زمان بیشتر، حجم کار کمتر و درآمد بالاتری خواهید داشت.

شارون ملنیک (Sharon Melnick) به‌عنوان یک روانشناس کسب‌و‌کار که بیش از شش‌هزار نفر را آموزش داده و رهبری کرده‌ است، سال‌ها شاهد بوده‌ که چطور برخی از افراد در هجوم استرس، انرژی و اعتماد‌به‌نفس خود را از دست داده و نتوانسته‌اند پروژه‌های خود را با موفقیت پیش ببرند، درحالی‌که برخی دیگر در همان شرایط دوام آورده‌اند. یک مجموعه مهارت‌های مشخص وجود دارد که این افراد را از دیگران متمایز می‌کند. شما هم‌اکنون نیز بسیاری از این مهارت‌ها را در گنجینۀ ابزارهای خود دارید، اما ممکن است ندانید چطور از آن‌ها استفاده کنید.

هنگامی‌که رموز موفقیت تحت استرس را یاد بگیرید، می‌بینید که چگونه گنجینه‌تان روزبه‌روز بزرگ‌تر می‌شود. در حقیقت، 71% مدیران ارشد دنیا اذعان کرده‌اند که قدرت تبدیل کردن موانع به فرصت‌ها در تعیین اینکه چه کسی می‌تواند تحت استرس دوام بیاورد، «بیشترین و بالاترین» اهمیت را دارد. آن دسته از صاحبان مشاغل که در کار روزانه خود رویکردی استراتژیک دارند، شاهد موفقیت سریع کسب‌و‌کار خود هستند.

ملنیک این کتاب را با این هدف نوشته است که به شما کمک کند در شغل و حرفه خود منحصر‌به‌فرد باشید و از‌آن‌گذشته در هر سازمانی که کار می‌کنید از خودتان علامتی منحصربه‌فرد به جا بگذارید، بی‌آنکه بخواهید کیفیت یا کمیت زندگی خود را فدای آن کنید. پس از این، دیگر اتفاقات چالش‌برانگیز نمی‌توانند نتیجه فعالیت حرفه‌ای‌تان را تعیین کنند یا تغییر دهند؛ شما بهتر می‌توانید با استرس کنار بیایید و از همه مهم‌تر می‌توانید موانع را به فرصت‌ها تبدیل کنید و به‌این‌ترتیب ریشه بیشتر استرس‌ها را از بین می‌برید.

نکوداشت‌های کتاب موفقیت تحت استرس:

- نوشته‌های ملنیک کاملاً سرراست، خردمندانه و دارای انرژی مثبت است. هر فصل از کتاب شامل مثال‌های مفید، تکنیک‌های مربوطه، ابزارهای مفید و برنامه‌های عملیاتی است. (ForeWord magazine)

- در دنیای پراسترس امروز هیچ کتابی بهتر از موفقیت تحت استرس برای مردان و زنان کارآفرین و پرمشغله وجود ندارد. این کتاب را بخرید، روی میز کارتان بگذارید و مثل من هر روز از آن استفاده کنید. (الی دیویدسون - نویسنده برنده جایزه کتاب‌های کوچینگ و مربیگری)

کتاب موفقیت تحت استرس به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید کنترل و مدیریت استرس خود را به دست بگیرید و به دنبال آن به موفقیت‌های شخصی و شغلی برسید، این کتاب را از دست ندهید.

جملات برگزیده کتاب موفقیت تحت استرس:

- مهم نیست حریف شما چقدر خشمگین است، شما باید آرام بمانید.
- غیرممکن است بتوانید از کسی که داستان او را می‌دانید، متنفر شوید.
- به من نگو چقدر سخت کار می‌کنی، به من بگو چه کارهایی انجام داده‌ای.
- مدیریت زمان عبارت بی‌معنایی است. چالش حقیقی مدیریت خودمان است.
- آرامش ذهن را بالاترین هدف خود قرار دهید و بقیۀ زندگی‌تان را بر اساس آن تنظیم کنید.
- آنچه در مقابل من است و آنچه در کنار من، در برابر آنچه در درون من است، بسیار ناچیزند.

در بخشی از کتاب موفقیت تحت استرس می‌خوانیم:

وقتی پشت میزتان می‌نشینید از تکنیک راه‌اندازی مجدد ذهنی 1 تا 3 دقیقه‌ای استفاده می‌کنید تا بتوانید ذهنتان را راه بیندازید و خلاقانه و با شفافیت ذهنی فکر کنید. رئیستان را برای اینکه کاری را لحظۀ آخر به شما محوّل کرده است، می‌بخشید و می‌دانید برای اعتمادی بوده است که به شما دارد. چند لحظه برای ارائۀ گزارش در مقابل مدیران شرکت دچار اضطراب می‌شوید، اما می‌دانید چطور باید «دکمۀ کنترل وحشت» را بزنید، نقطه‌ای که در عرض چند ثانیه اضطراب شما را کاهش می‌دهد.

در اندک زمانی که دارید، ‌همۀ تمرکزتان را روی گزارش می‌گذارید. با هر اسلایدی که تمام می‌کنید، احساس رضایت و ظفرمندی می‌کنید. گزارش را تهیه می‌کنید و می‌دانید که می‌توانید فردا صبح ارائۀ رضایت‌بخشی از کار خودتان و گروهتان و چشم‌انداز آیندۀ پروژه ارائه دهید. وقتی دستیارتان وارد می‌شود و گزارش اشتباه را به دستتان می‌دهد، به جای از کوره در رفتن، به بهترین راهی که می‌توانید او را تحت تأثیر قرار دهید تا از این پس چنین اشتباهی نکند، فکر می‌کنید. به مکالمه‌ای که اخیراً در همین زمینه داشته‌اید، اشاره می‌کنید و در کمال آرامش از او می‌خواهید گزارش اصلاح‌شده را برایتان بیاورد.

به‌موقع به جشن مراسم پایان سال دخترتان می‌رسید و مراسم او را با غرور و لذت تماشا می‌کنید. آن شب ممکن است یک بار از خواب بیدار شوید، اما با تکنیک 3 دقیقه به‌راحتی دوباره به خواب می‌روید. صبح روز بعد سرحال بیدار می‌شوید و به‌موقع سر کار حاضر می‌شوید. ارائۀ گزارش خیلی خوب پیش می‌رود و به‌محض آنکه فرصتی پیدا می‌کنید، نظرات و دیدگاه‌های خود را نیز به آن اضافه می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌درآمد: آنچه باید قبل از خواندن کتاب بدانید
بخش 1: استرس مداوم: بازستاندن قدرت موفقیت
1: از دوام آوردن تحت استرس تا موفقیت تحت استرس
2: فقط چیزهایی را کنترل کنید که تحت کنترلتان هستند: قانون 50%
بخش 2: مهار کردن استرسِ ناشی از کار بسیار و موانع بسیار
3: تبدیل موانع به فرصت‌ها
4: در یک روز شلوغ کاری آرامش و تمرکز کلاس یوگا را در 3 دقیقه یا کمتر به دست آورید
5: راهکارهایی برای کاستن از فشار کار وقتی ‌همۀ کارها در اولویت است
بخش 3: راه‌حل‌هایی برای استرس‌های خودساخته: چطور کمتر به نظر دیگران اهمیت بدهیم
6: سریع‌ترین راه تقویت اعتماد‌به‌نفس
7: راهکارهای سریع برای برطرف کردن اضطراب
8: چگونه از خودانتقادی به اعتماد‌به‌نفس برسیم؟
بخش 4: نسخه‌ای برای مهار کردن استرس در رابطه
9: چطور وقتی کسی شما را دیوانه می‌کند، منطقی بمانید؟
10: بلافاصله از خشم به آرامش برسید
11; چطور اجازه ندهید دیگران شما را تحت استرس بگذارند
بخش 5: با وجود همۀ فشارهایی که از اطراف به شما وارد می‌شود، موفق شوید
12: رویکردی جدید برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی
13: دعوت به عمل: چطور دیگران را مجاب کنیم 50% سهم خود را بپذیرند
ضمیمه: 12 استراتژی برتر برای موفقیت تحت استرس
منابع
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موفقیت تحت استرس
نویسنده
مترجمالهام شریف
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات345
زبانفارسی
شابک978-622-220651-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موفقیت تحت استرس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب موفقیت تحت استرس

برای دریافت کتاب موفقیت تحت استرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.