معرفی و دانلود کتاب صوتی موفقیت تحت استرس

عکس جلد کتاب صوتی موفقیت تحت استرس
قیمت:
۷۰۲۰۰ 49140 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موفقیت تحت استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موفقیت تحت استرس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی موفقیت تحت استرس

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که در طول شبانه‌روز با استرس‌های ریز و درشت دست و پنجه نرم می‌کنند، کتاب صوتی موفقیت تحت استرس برای شما نوشته شده است. شارون ملنیک در این کتاب مجموعه‌ای از راهکارهای ویژه و منحصربه‌فرد را در جهت رفع و رجوع استرس و موفقیت شخصی تألیف و گردآوری کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی موفقیت تحت استرس

بسیاری از ما درست از لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شویم مورد هجوم انواع استرس‌ها قرار می‌گیریم. نکند به اتوبوس نرسم؟ اگر دیر برسم بخشی از حقوقم را در پایان ماه بابت تأخیر از دست می‌دهم. نکند کارم مورد رضایت کارفرمایم نباشد؟ با احساس گناه و عذاب وجدانی که والدینم به من منتقل می‌کنند چگونه کنار بیایم؟ لپتاپی که قرار بود هفته‌ی پیش بخرم سه میلیون گران‌تر شده؛ مابقی‌اش را از کجا جور کنم؟ با چکی که موعد پاس کردنش امروز است چه کار کنم؟ ماشین به خرج افتاده، هزینه‌هایش را از کجا فراهم کنم؟ اگر تا آخر ماه دخلم با خرجم نخواند از کی پول قرض بگیرم؟ هر کدام از ما در زندگی استرس‌ها و اضطراب‌های خودمان را داریم. برای برخی چالش‌های کاری بیشتر مضطرب‌کننده‌اند و برای عده‌ای دیگر تنش‌های درونی یا روابط فردی. اما ما چاره‌ای جز تلاش برای جان سالم به در بردن از زیر فشار این حجم از استرس نداریم. ما محکومیم که با ناملایمتی‌ها بجنگیم و زنده بمانیم و به موفقیت دست پیدا کنیم.

شارون ملنیک (Sharon Melnick) در کتاب موفقیت تحت استرس (Success under stress) مجموعه‌ای متنوع از استراتژی‌های کاهش استرس را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند در شرایط چالشی و بحرانی بر خودتان مسلط باشید و بتوانید افسار موقعیت را در دست بگیرید. این کتاب حاوی صدها راهکار عملی و سریع برای کاهش استرس و افزایش بهره‌وری است که در کنار آزمون‌ها، مثال‌ها، تمرین‌ها و موارد دیگر به شما کمک می‌کند مسیرهای میان‌بر را برای رسیدن به اهداف خود طی کنید. شارون ملنیک در این کتاب از تمرین‌های تنفسی و تکنیک‌های تجسم‌محور اجتناب می‌کند و در عوض توصیه‌های عینی و ملموسی را ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه استرس خود را در شرایط مختلف مهار کنید. او به شما راهکارهایی می‌آموزد که از طریق آن‌ها بتوانید به‌جای موانع، فرصت‌ها را ببینید، فیزیولوژی خود را تغییر دهید تا زمانی که تحت فشار هستید بتوانید سریع‌تر به شرایط خود و اطرافتان مسلط شوید، وقتی خسته هستید پرانرژی شوید و زمانی که آشفته هستید آرامش خود را بازیابید و در نهایت به شما می‌آموزد چه کار کنید که رفع استرستان بی‌بازگشت باشد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی موفقیت تحت استرس

- نوشته‌های ملنیک کاملاً سرراست، خردمندانه و دارای انرژی مثبت است. هر فصل از کتاب شامل مثال‌های مفید، تکنیک‌های مربوطه، ابزارهای مفید و برنامه‌های عملیاتی است. (ForeWord magazine)

- توانایی کسب بازدهی بیشتر و حفظ آرامش در بحبوحه‌ی تغییرات و چالش‌ها، مهارتی تعیین‌کننده در زمانه‌ی ماست. این کتاب را بخوانید تا با بینش‌های متحول‌کننده‌ی زندگی و ابزارهای عملی غلبه بر استرس برای رسیدن به موفقیت آشنا شوید. (مارشال گلد اسمیت، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب صوتی موفقیت تحت استرس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهکارهایی می‌گردید که بتوانید با آن‌ها استرس‌های کوچک و بزرگ خود را مدیریت کنید و آن‌ها را از بین ببرید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جملات برگزیده کتاب صوتی موفقیت تحت استرس

- مهم نیست حریف شما چقدر خشمگین است، شما باید آرام بمانید.
- غیرممکن است بتوانید از کسی که داستان او را می‌دانید، متنفر شوید.
- به من نگو چقدر سخت کار می‌کنی، به من بگو چه کارهایی انجام داده‌ای.
- مدیریت زمان عبارت بی‌معنایی است. چالش حقیقی مدیریت خودمان است.
- آرامش ذهن را بالاترین هدف خود قرار دهید و بقیۀ زندگی‌تان را بر اساس آن تنظیم کنید.
- آنچه در مقابل من است و آنچه در کنار من، در برابر آنچه در درون من است، بسیار ناچیزند.

شارون ملنیک را بیشتر بشناسیم

دکتر شارون ملنیک، روانشناس حوزه‌ی تجارت و کسب‌وکار است است که به‌شکل تخصصی در زمینه‌ی موفقیت، رهبری و قدرت زنان به تحقیق و تألیف و پژوهش می‌پردازد. او در رویکرد علمی منحصربه‌فردش برترین متدهای رهبری دنیا را را با روش‌های تغییر الگوی رفتاری ترکیب می‌کند. 10 سال تحقیق در حوزه‌ی روانشناسی در دانشکده‌ی پزشکی هاروارد تحقیقات و تألیفات ملنیک را چنان معتبر و قابل توجه کرده است که افراد مختلفی در سراسر دنیا از اندیشه‌ها و راهکارهای او استفاده می‌کنند.

در بخشی از کتاب صوتی موفقیت تحت استرس می‌شنویم

چه کسی مسئول واکنش شما به استرس است؟ اگر پاسخ دادید «من» دوباره فکر کنید. درواقع تا زمانی که شما کنترل بیشتری روی واکنش‌هایتان نداشته باشید، قسمت متفکر شما یعنی آن صدای «من» که در سرتان می‌شنوید، چندان هم که فکر می‌کنید روی شما کنترلی ندارد؛ برای مثال وقتی باید کارهایی را در موعد مقرر به اتمام برسانید و نگرانید که اگر نتوانید چه اتفاقی می‌افتد و دیگران چگونه شما را قضاوت می‌کنند و سپس با عجله و استرس راهی خانه می‌شوید، سیستم عصبی شما مسیرهای اتوماتیک الگوهای واکنشی می‌سازد. در موقعیت‌های استرس‌زا ما تمایل داریم به آن الگوهای از پیش ساخته‌شده‌ی آشنا برگردیم و بخش متفکر و آگاه ما اغلب آخرین بخشی است که از این جریان مطلع می‌شود. اغلب ما نیاموخته‌ایم که تجربه‌هایمان تا چه حد تحت تأثیر فیزیولوژی ما آنچه در حلقه‌ی میان مغز و بدن می‌گذرد قرار می‌گیرند. نویسنده جیل بولت می‌گوید ما به عنوان «موجودات متفکری که می‌توانیم احساس کنیم به خود می‌بالیم، اما از لحاظ بیولوژیکی ما موجودات احساساتی‌ای هستیم که می‌توانیم فکر کنیم.»

وقتی متوجه می‌شویم که خسته، سردرگم یا عصبانی هستیم، به نظرمان می‌رسد که معلوم نیست این احساسات ناگهان از کجا ظاهر شدند. ما همیشه نمی‌دانیم که چطور آن‌ها را تغییر دهیم. گاهی اوقات برای کمک به سراغ مسکن‌های بیرونی می‌رویم -کافئین و قند برای افزایش دادن سطح انرژی، غذا برای آرام گرفتن، دارو یا نوشیدنی برای فراموش کردن- همه‌ی این‌ها به این علت است که نمی‌دانیم چطور حالت فیزیولوژیکی خود را تغییر دهیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
پیش‌درآمد
28 دقیقه
قسمت اول
31 دقیقه
قسمت دوم
49 دقیقه
قسمت سوم
20 دقیقه
قسمت چهارم
43 دقیقه
قسمت پنجم
51 دقیقه
قسمت ششم
36 دقیقه
قسمت هفتم
51 دقیقه
قسمت هشتم
21 دقیقه
قسمت نهم
46 دقیقه
قسمت دهم
38 دقیقه
قسمت یازدهم
30 دقیقه
قسمت دوازدهم
17 دقیقه
قسمت سیزدهم
53 دقیقه
قسمت چهاردهم
21 دقیقه
قسمت پانزدهم
14 دقیقه
قسمت شانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی موفقیت تحت استرس
نویسنده
مترجمالهام شریف
راویفرنوش پیغامی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ 49140 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی موفقیت تحت استرس

برای دریافت کتاب صوتی موفقیت تحت استرس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.