معرفی و دانلود کتاب موفقیت در انتظار تو است

عکس جلد کتاب موفقیت در انتظار تو است
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت در انتظار تو است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت در انتظار تو است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موفقیت در انتظار تو است

تلقین، عشق و تفکر سه نیروی مهم در قانون جذب به شمار می‌روند. حسام نجف‌ زاده با زبانی ساده در کتاب موفقیت در انتظار تو است، راز رسیدن به موفقیت در زندگی را برای شما بازگو می‌کند. در اثر حاضر، شما با قدرت اراده و ذهن انسان آشنا می‌شوید. سپس با کمک اصول، قوانین، مهارت‌ها و تمرین‌هایی که در این کتاب ارائه شده به اهدافتان می‌رسید.

درباره‌ی کتاب موفقیت در انتظار تو است

به آنچه می‌خواهید فکر کنید، آن را جذب کنید و به دست آورید. این اولین قانون برای رسیدن به موفقیت است. همه‌ی ما در زندگی برای رسیدن به موفقیت، اهداف و آرزوهایمان تلاش کرده‌ایم اما در بسیاری از مواقع با شکست مواجه شده‌ایم و ناامید و افسرده دست از تلاش برداشته‌ایم. دقیقاً در این زمان است که باید با بررسی زندگی افراد موفق و مسیری که طی کرده‌اند به راز موفقیت آن‌ها پی برده و راه و رسم زندگی را بیاموزیم.

کتاب موفقیت در انتظار تو است نوشته‌ی حسام نجف‌ زاده به ما می‌گوید که هرگز تسلیم نشوید. او با مطالعه‌ی زندگی و اقدامات انسان‌های موفق در سراسر جهان به این نکته دست یافته است؛ آنچه که باعث تمایز افراد موفق با سایرین شده، قدرتی به نام اراده، ذهن و قانونی به نام «جذب» است. او معتقد است که شکست مقدمه‌ی پیروزی بوده و برای موفق شدن باید شکست بخورید اما هرگز تسلیم نشوید. بلکه از شکست‌های خود درس بگیرید و با توان و قدرت بیشتر، بلند شوید و به مسیرتان ادامه دهید.

نویسنده انسان‌های موفق را از انسان‌های معمولی جدا کرده و دلایلی برای تفاوت آن‌ها ذکر کرده است. اول اینکه افراد موفق طرز فکر متفاوتی نسبت به آدم‌های معمولی دارند. تعداد انسان‌هایی که همواره به رویا و اهداف بزرگ در زندگی فکر می‌کنند، بسیار کمتر از افراد معمولی است. به همین‌ دلیل، جامعه آن‌ها را رویاپرداز یا دیوانه خطاب می‌کند. دوم، انسان‌های موفق در طول تاریخ همیشه به آرزو، رویاها و اهدافشان ایمان داشتند و خود را از قبل در شرایطی تجسم می‌کردند که گویا به هدفشان رسیده‌اند. سوم، طرز رفتار انسان‌های موفق نیز با دیگران متفاوت است. افرادی که به موفقیت رسیده‌اند کارهایی می‌کردند که دیگران انجام نمی‌دادند. به عنوان‌ مثال، هنگامی که آدم‌های معمولی در حال استراحت بودند، آدم‌های موفق برای رسیدن به آرزوهایشان تلاش می‌کردند.

حسام نجف‌ زاده در کتاب موفقیت در انتظار تو است بر عواملی مانند قدرت تجسم و رویاپردازی، شکرگزاری، قدرت اراده، ایمان، تلقین، قدرت ذهن، تخیل، کارما و قانون جذب تأکید بسیاری دارد. او عامل موفقیت را ایمان به خود، هدف و آرزوها، قدرت تفکر و تجسم می‌داند. این کتاب توسط انتشارات آپریس در زمینه‌ی موفقیت و خودسازی برای علاقه‌مندان این حوزه چاپ شده است.

کتاب موفقیت در انتظار تو است برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال روش‌هایی برای رسیدن به آرزو، رویا و اهدافتان هستید، مطالعه‌ی این کتاب را از دست ندهید. اثر پیش‌رو به علاقمندان کتاب‌های روانشناسی در زمینه‌ی موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌شود.

جملات برگزیده کتاب موفقیت در انتظار تو است

  • زمانی که افکار منفی به سراغتان می‌آید، اینکه به آن‌ها توجه نکنید کافی نیست، بلکه باید آن‌ها را با افکار مثبت جایگزین کنید. (جول آوستین)
  • منطق شما را از نقطۀ الف به نقطۀ ب می‌رساند، اما تخیل شما را به هر جایی می‌برد. (آلبرت انیشتین)
  • این جهان بوم نقاشی برای تخیلات ماست. (هنری دیوید)
  • استعداد وجود ندارد، اگر وقت بگذارید تلاش کنید، به هرچه بخواهید می‌رسید. (کانر مک گرگور)
  • پدرم به من یاد داد که استعداد یک مزیت است، ولی چیزی که پیروز می‌شود پشتکارت است. (زاشا ممت)

در بخشی از کتاب موفقیت در انتظار تو است می‌خوانیم

لحظه شکست، شما می‌توانید درس‌های مهمی را برای بهتر کردن زندگی خود یاد بگیرید. هر کسی در زندگی انسان‌ها با خود یک درس می‌آورد، اگر فرد باهوش باشد و از شکست درس بگیرد، می‌تواند در زندگی موفق شود‌ و به خواسته‌هایش برسد. از شما می‌خواهم با آگاهی بیشتر به شکست‌هایتان فکر کنید از آن درس بگیرید و باتجربه‌تر شوید، تا بتوانید بر رؤیاهایتان جامه عمل بپوشانید.

استیو هاروی در سن 27 سالگی بی‌خانمان و بی‌مکان بود. او در ماشینی که داشت زندگی می‌کرد و شرایط بسیار سختی داشت. اما امروز بهترین مجری حال حاضر دنیاست که توانسته سرمایه 160 میلیون‌دلاری جمع‌آوری کند. آقای استیو هاروی می‌گوید وقتی که بچه بود در مدرسه معلم از او پرسید در آینده می‌خواهی‌ چه شغلی داشته باشی؟ این سوال را قبل از آن از تمام بچه‌ها پرسیده بود و همه جواب‌های مختلفی دادند، مثل مهندس، بازیکن فوتبال، اما استیو هاروی گفت می‌خواهم مجری تلویزیون بشوم و معلم‌ استیو هاروی را از جا بلند کرد، خوشحال بود برای اینکه فکر می‌کرد چون هدف او نسبت به دیگران متفاوت است، معلم می‌خواهد او را تشویق کند. اما معلم او را تحقیر کرد.

در آن زمان استیو هاروی لکنت زبان داشت و معلمش گفت می‌خواهی مجری شوی، تو حتی نمی‌توانی صحبت کنی، تو از پس این کار برنخواهی آمد، تو نمی‌توانی حرف بزنی. در آن لحظه هاروی سر لکنت زبانی که داشت نتوانست جواب معلم را بدهد و همه بچه‌های حاضر در کلاس او را مورد تمسخر قرار دادند، اما امروز استیو هاروی موفق‌ترین موجود در کل دنیا است. می‌گوید هر سال کریسمس یک تلویزیون برای همان معلم می‌فرستم. چون نمی‌خوام حتی یکی از برنامه‌های من را از دست بدهد، می‌خواهم همیشه در حال تماشا کردنم باشد. نپذیرفتن شکست باعث موفقیت آقای هاروی شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تجسم رویاپردازی
زمان مناسب برای تجسم ذهنی
قانون هفده ثانیه و شصت‌وهشت ثانیه
به آن چیزهایی که نمی‌خواهید فکر نکنید
راه‌های رسیدن به خواسته‌هایتان
بهترین و سریع‌ترین راه رسیدن به موفقیت
شکرگزاری
بهترین نوع برای شکرگزاری
عشق
عشق به پول
عشق به موفقیت
عاشق خودتان باشید
مثبت بیاندیشیم
عاشق داشته‌هایتان باشید
در آخر..
اراده
به تعویق انداختن کارها
هرگز تسلیم نشو
غیرممکن به معنای ممکن
داشتن اشتیاق
مصمم بودن
باور و ایمان
زمان‌های بیحالی
از خیلی چیزها در زندگی بگذرید
شکست مقدمه‌ای برای پیروزی است
برای موفق شدن شکست بخورید
شکست خوردن طبیعی است
بعد از زمین خوردن بلند شو
هیچ وقت مغلوب شکست نشوید
با هربار شکست قوی‌تر خواهید شد
از شکست درس بگیرید
ده گام برای بالا بردن اعتماد به نفس
گام اول: شکست‌های خود را بپذیرید
گام دوم: اشتباهات خود را بپذیرید
گام سوم: خوب گوش دادن به سخنان دیگران
گام چهارم: به زیبایی سخن بگویید
گام پنجم: لبخند بزنید
گام ششم: به چشم‌های دیگران نگاه کنید
گام هفتم: در آینه به خود عشق بورزید
گام هشتم: به ظاهر خود اهمیت بدهید
گام نُه: نه گفتن را یاد بگیرید
گام دهم زبان بدن
تلقین
دو تلقین وجود دارد
نوع اول تلقین مثبت
نوع دوم تلقین منفی
پنج گام برای تمرین تلقین
گام اول فکر کردن
گام دوم احساس کردن
گام سوم رفتار کردن
گام چهارم صحبت کردن
گام پنجم شکرگزاری
برای جذب کردن بنویسید
قدرت ذهن
با استفاده از قدرت ذهن به اهدافتان برسید
ارتعاش چیست
ارتعاش مثبت و منفی
فکرهای منفی
چگونه مثبت فکر کنیم
چگونه احساس خود را عوض کنیم
راهکار اول، به چیزهایی مثبت توجه کن
راهکار دوم، نوشتن لیست احساس خوب
تخیل
امواج مغزی انسان
از هر دست بدهی از همان دست پس می‌گیرید
کارما
محبت
اراده و تلاش مهم‌تر از استعداد است
ذهن تو همانند آهنربا است
در لحظه زندگی کنید
نفوذ و قدرت کلام
نوع‌ دوم: گفت‌و‌گو‌های درونی
پنج ‌نفر اول زندگی شما
اهدافتان را بنویسید
به حرف‌های دیگران گوش ندهید به قلبتان گوش دهید
از خداوند بخواهید
بخواهید تا به شما داده شود
در شرایط سخت غر نزنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موفقیت در انتظار تو است
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آپریس
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-622-743042-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موفقیت در انتظار تو است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب موفقیت در انتظار تو است

برای دریافت کتاب موفقیت در انتظار تو است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.