معرفی و دانلود کتاب صوتی هدف

عکس جلد کتاب صوتی هدف
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هدف

برایان تریسی در کتاب صوتی هدف، شما را با بیست و یک راهکار مهم آشنا می‌کند تا سریع‌تر از آنچه تصویر می‌کردید به خواسته‌هایتان برسید. با استفاده از این راهکارها و نقطه نظرها به آنچه که در زندگی می‌خواستید دست پیدا می‌کنید.

کتاب صوتی هدف (Goals) از آنِ مردمان بلند پروازی است که می‌خواهند سریع‌تر پیشتازی کنند. اگر شما هم اینگونه فکر و احساس می‌کنید، بدانید که این کتاب برای شماست.

کتاب حاضر به شما می‌آموزد که چگونه یک هدف را تعیین و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنید و در این مسیر روش دستیایی به منابع و توان مورد نیاز را کسب خواهید نمود.

شما یک هدف را فقط برای سرگرمی دنبال نمی‌کنید، بلکه به این دلیل آن را دنبال می‌کنید که باور دارید رسیدن به آن نیازی خاص را تأمین می‌کند، مسئله‌ای را حل می‌نماید یا اینکه منافعی به همراه دارد. اگر نمی‌توانید توضیح دهید که چرا می‌خواهید به هدف برسید، به احتمال زیاد در جهت اشتباه حرکت می‌کنید. چیزی که باعث حمایت شما می‌شود کیفیت درک از خودتان است. این کتاب شما را با این حقیقت مواجه می‌کند که اگر درک کنید چرا باید به هدفی برسید، می‌توانید آن را دنبال کنید یا تغییر دهید تا به چیزی که واقعاً به خواسته‌هایتان نزدیک‌تر است، تبدیل شود.

در کتاب صوتی هدف مهم‌ترین اصول هدف‌گذاری را بررسی می‌کنیم و برای اینکه تبدیل به فردی موفق شویم، خودمان را آماده می‌کنیم. یادتان باشد که راه موفقیت قبلا اختراع شده، پس فقط کافیست مسیر آن را دنبال کنید.

هدف، تنها راه رسیدن به موفقیت است. این جمله‌ای است که تمام موفقیت‌های برایان تریسی به واسطه آن به دست آمده است. هدف همان نیرویی است که سرعت شما را در رسیدن به خواسته‌هایتان زیاد می‌کند. بهترین راه برای تبدیل شدن به فردی که همیشه می‌خواستید و ساختن آینده مورد علاقه‌تان، مشخص کردن اهداف‌تان و دستیابی به آن‌ها است. به طوری که برخی گفته‌اند: «موفقیت، رسیدن به اهداف است و همه چیزهای دیگر تفسیر هستند.»

زمان و زندگی، دارایی‌های گران‌بهای شما هستند که هیچ‌چیز نمی‌تواند جایگزین آن‌ها شود. وقتی شما یاد بگیرید که چطور خوب هدف‌گذاری کنید و آن‌ها را تا زمانی که به طور کامل محقق شوند، دنبال کنید به خیلی بیشتر از چیزهایی که در گذشته تصور می‌کردید یا حتی می‌خواستید دست پیدا می‌کنید. تمام چیزی که به آن احتیاج دارید فهمیدن و به کار بردن اصول هدف‌گذاری مؤثر است.

برای دستیابی به سطحی از موفقیت مورد نظرتان، لازم نیست حتما چیزی را ابداع کنید که پیش از این اختراع شده است. اصول هدف‌گذاری و سخت کار کردن چندین سال است که کشف شده و میلیون‌ها زن و مرد آن‌ها را به کار برده‌اند و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌اند. اگر شما هم همین اصول را در زندگی‌تان به کار بگیرید، می‌توانید به موفقیت‌های مشابه و بزرگی دست پیدا کنید. پس وقت خود را برای کشف راز موفقیت‌های بزرگ تلف نکنید. بلکه در هدف‌گذاری و رسیدن به آن‌ها مهارت پیدا کنید. این همه چیزی است که باید بدانید و به آن عمل کنید.

برایان تریسی (Brian Tracy) سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری است. یکی از معروف‌ترین کتاب‌های او در ایران کتاب قورباغه‌ات را قورت بده است. وی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. او این شرکت را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد.

این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. برایان تریسی پیش از پایه‌گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت‌وساز مشغول به کار بود. او هم‌چنین در زمینه فروش و بازاریابی، سرمایه‌گذاری، ساخت‌وساز، واردات، توزیع و نیز مشاوره مدیریتی فعالیت داشته است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌و‌کار برگزار کرده است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

کتاب‌ها و سمینارهای او به بیش از 28 زبان دنیا ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان است. در حال حاضر ارزش شرکت او 256 میلیون دلار است و او مشاور مقام‌های دولتی در آمریکا و کاناداست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مقدمه
21 دقیقه
توانمندی‌های خود را آزاد کنید
23 دقیقه
سررشته اموز زندگی خود را در دست بگیرید
17 دقیقه
آینده خود را خلق کنید
20 دقیقه
ارزش‌های خود را مشخص سازید
19 دقیقه
هدف‌های واقعی خود را مشخص سازید
17 دقیقه
درباره هدف اصلی خود تصمیم بگیرید
22 دقیقه
باورهایتان را تحلیل کنید
23 دقیقه
از آغاز شروع کنید
18 دقیقه
پیشرفت خود را اندازه بگیرید
29 دقیقه
راه‌بندها را از میان بردارید
34 دقیقه
در زمینه کاری خود به تخصص برسید
23 دقیقه
با اشخاص مناسب معاشرت کنید
25 دقیقه
دست به کار شوید
25 دقیقه
مدیریت زمان را رعایت کنید
21 دقیقه
همه روز هدف‌هایتان را مرور کنید
24 دقیقه
پیوسته هدف‌هایتان را مجسم کنید
20 دقیقه
ذهن فراهوشیار خود را فعال کنید
20 دقیقه
در همه مواقع انعطاف داشته باشید
26 دقیقه
خلاقیت ذاتی خود را آزاد کنید
17 دقیقه
همه روزه کاری انجام دهید
41 دقیقه
مداومت کنید تا به موفقیت برسید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هدف
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویغلامرضا صادقی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هدف

پوریا خسروی
۱۳۹۸/۳/۳۰
کتاب جالبی به نظر میاد ولی خواهشا به تهیه کنندگان این کتاب صوتی بگید این چه آهنگیه برای پایان هر بخش انتخاب کردن! شما خودتون آخر فایل صوتی دوم رو گوش بدید. مخاطب غرق تغکر در اهدافشه یهو یه آهنگ راک پلی میشه و علاوه بر بریده شدن رشته فکر، کرک و پر مخاطبم میریزه!
Bahman Beiranvand
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
کتاب‌های برایان تریسی در موضوع موفقیت جزء بهترینها هستند و این کتاب هم جزء بهترینهای تریسی است. صدای راوی خیلی خوبه و آهنگ‌ها هم متناسب انتخاب شده. ایرادهایی که میتونم بگیرم یکی اینکه سرعت خواندن کتاب توسط راوی کمی بالاست و اگر آرامتر میخواند بهتر بود. دوم اینکه اگر از آهنگهایی بیشتری جهت تاکید بود مطالب استفاده میشد بهتر و سوم اینکه کلیت کتاب در مورد شفافیت و وضوح فرآیند تفکر است که نویسنده مثالهای زیادی نمیده و بیشتر روی عنوان تاکید داره تا یک بحث دقیق و مفصل علمی. در کل گوش دادن کتاب حال شما را خوب میکنه و من توصیه میکنم تهیه و استفاده کنید. شاد باشید.
مریم کتابخوان
۱۳۹۷/۸/۲۸
کتاب‌های برایان تریسی فوق العاده است. تمام آثارش را دنبال می‌کنم
مهدی
۱۴۰۱/۳/۱۹
خوب بود دوستان به نظر من هر شخصی کتاب میخونه از یک دریچه به مطالب نگاه میکنه و یک جمله تاثیر گذار. که روی من تاثیر میزاره ممکنه روی اون شخص دیگری نزاره. خب، پس بهتره یه وقتایی از یک نگاه جدید از یک نگاه عمیق به کتاب نگاه کنیم و خومون درک کنیم چی هستیم.، چی میخوایم، دنبال چی میگردیم. کتاب هدف یکی از بهترین کتاب‌هایی است که پر از اطلاعات تازه و مفید برای من بود. ممنونم کتابراه
نوین فارغ
۱۴۰۰/۵/۱
سلام به خواننده‌ای کتاب راه من تا بحال چندین کتاب انگیزشی از کتاب راه خواندم ولی این کتاب جزء عالی‌ترین و بهترین و روان‌ترین و پر محتواترین کتاب از کتابهای کتابره هست
از کتاب راهخواهش میکنم کتاب‌هایی که مورد تایید خواننده هستند را لطفا به شکل کامل صوتی قرار بده که ما استفاده کنیم چون خیلللی از کتاب‌ها بسیار با ارزش میکرو کتاب هستند هدف استفاده مفید هستند
Hassan Hoseini
۱۳۹۸/۱۰/۸
فوق العاده است. بخرید بخوانید عمل کنید، رشد و پیشرفت کنید. فقط یادتون نره اسراف نکنید. عذر میخوام اشتباه شد. اسراف بکنید. تو هدف گزاری و تلاش و پشتکار اسراف خوبه.
.
.
ضمنا صدای گوینده عالی بود. ✌👍 خیلی از کتابها متاسفانه صدای جالب ندارن اما این یکی عالیه
Gandomi🌾
۱۴۰۱/۹/۱۲
بسیار عالی و جامع بود، فقط اگ میخواید واقعا از این کتاب نتیجه بگیرید از لحظه اول باید نوت برداری کنید و ب همه سوالات پاسخ صادقانه و دقیق بدید تا آخرین فصل کتاب، لحن گوینده خیلی عالی بود. تنها مشکل برای من این بود که از فصل سه و چهار ب بعد دیگ باز نشد و مجبور شدم برم توی سایت کتابراه و گوش بدم. موفق و پیروز باشید
محمدحسن فلاح
۱۴۰۲/۱/۳
خیلی خیلی عالی بود هدف گزاری برای رسیدن به موفقیت از اهمیت زیادی برخوردار است و این که چطور هدف گزاری کنیم که اهداف قابل دست یابی باشند و ما را از اهداف مزخرف که اصلاً هیچ ربطی به اهداف ما ندارند و کاملاً غیر ضروری هستند دور میکند و معقول تر به تفکر و تمرکز بر روی اهداف درست می‌پردازیم
Masumeh M
۱۴۰۰/۷/۱۳
سلام به نظرم این کتاب آسیب شناسی هست اگر قبلا راه‌های مختلفی رو رفتید و به نتیجه مورد نظرتون نرسید و همچنین ارائه راهکار برای بعد از این. ضمنا توصیه میکنم بعد از این کتاب کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد رو هم بخونید و بعد سعی کنید نوشتن اهداف رو حرفه‌ای تر ادامه بدید
مریم قابلی
۱۳۹۹/۱/۲۳
کتاب بسیارخوب وعالی واینکه برای من بسیارراه گشابود، کتاب‌های صوتی میتونن خیلی راحت اطلاعات رو به ما برسونن برای افرادی که موقع کتاب خوندن خواب آلوده میشن یاکسانی که خوندن و کتاب دردست گرفتن رودوست ندارن گوش دادن به کتاب‌های صوتی بسیار بسیار مناسب وبهترین گزینه برای رشد شخصی است.
book eater
۱۳۹۸/۵/۶
من که تا حالا راضی بودم. کتاب بدی نبود. در کل کتاب در زمینه‌ی موفقیت بسیار زیاد است. منتها فکر می‌کنم عمل کردن و انجام دادن کم است.
مجتبی رءیسی
۱۳۹۸/۸/۱۷
در مورد کتاب که کتابش عالیه و گویندش هم خیلی خوبه؛ولی بزرگترین عیبی که کتابراه داره اینه که شما فایلها رو دانلود میکنی و بعد از مدتی انگار که دانلود نکردی و باید هر چند وقت یه بار دوباره فایلها رو دانلود کنی؛واقعا ازار دهنده س
علی قانعی
۱۳۹۸/۳/۲۷
اگه میخوای بفهمی چجوری باید اون خواسته‌ای که ته دلت مونده و نمیتونی پیداش کنی رو از اعماق وجودت بکشی بیرون یا اینکه حتی یه خواسته‌ای داری اما بهش نمیرسی و همیشه درحال برنامه ریزی کردن براشی اما بازم نمیشه این کتاب مخصوص شماست ❤
سید محمود خدیوپور
۱۴۰۱/۱/۶
این کتاب رو من سالانه در اول هر سال گوش میدم و هدف‌های اون سال رو مشخص میکنم. عالیه. از فروشندگی شروع کردم و الان مدیرعامل یک شرکتم. توصیه میکنم گوش کنید و به دستورالعمل هاش عمل کنید
David
۱۴۰۰/۴/۱۵
جامع ترین، مفیدترین و بهترین کتاب صوتی که در این زمینه شنیدم. برایان تریسی در این کتاب تمام نکات مثبت کتب دیگه رو جمع آوری و به کاربردی‌ترین صورت عرضه کرده است. همچنین صدای گوینده و موسیقی بسیار مناسب و بجاست.
مشاهده همه نظرات 223

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هدف

برای دریافت کتاب صوتی هدف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.