معرفی و دانلود کتاب موفقیت‌های نامرئی

عکس جلد کتاب موفقیت‌های نامرئی
قیمت:
۵۰۰۰۰ 25000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت‌های نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت‌های نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موفقیت‌های نامرئی

کتاب موفقیت‌های نامرئی نوشته مهدی رابطی، به شما کمک می‌کند تا مسیر موفقیت را در پیش بگیرید و به تمامی اهداف و رویاهایتان در زندگی دست پیدا کنید.

گاهی برای رسیدن به موفقیت فقط به یک مهارت دیگر نیاز دارید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا آن مهارت را به سرعت پیدا کنید. تمام خواسته‌ شما از زندگی این است که حال بهتری داشته باشید. پس باید به یک سؤال اساسی پاسخ بدهید: چطور حالم بهتر از قبل می‌شود؟

اگر شغلی دارید که با مردم سروکار دارد، اگر در میان خانواده‌اید، اگر کار گروهی انجام می‌دهید، اگر کار انفرادی انجام می‌دهید ولی با خود کنار نمی‌آیید، اگر مدیریت سازمانی را بر عهده دارید، اگر می‌خواهید به خواستگاری بروید، اما پولی در بساط ندارید، اگر می‌خواهید پسر موردعلاقه‌تان به خواستگاری‌تان بیاید و حتی اگر نمی‌دانید از زندگی چه می‌خواهید، با به کارگیری آموزش‌های گنجانده شده در کتاب موفقیت‌های نامرئی (Invisible Successes) می‌توانید زندگی‌تان را متفاوت کنید.

مهدی رابطی می‌گوید این کتاب را برای آن‌هایی که به حس خود اهمیت می‌دهند و زندگی پرمشغله‌ای دارند نوشته‌ است، تا بتوانند هر بار به آن رجوع کنند و از میان شیوه‌ها و شگردهای ارائه شده در این کتاب آنچه را با شرایط شما مطابقت دارد انتخاب و با به‌کارگیری آن، زندگی خود را مدیریت کنند و نتیجه دلخواهشان را به دست آورند.

روش‌ها و راهکارهای عملی و آزمایش شده در این کتاب بسیار شبیه به یک سمینار حرفه‌ای موفقیت است که با همدل ‌ساختن شما شروع می‌شود و در ادامه ضرورت مطالب ذکر می‌شود و در انتهای هر مبحث، با دادن تمرین و کار عملی، که خلاصه‌ای از درس در آن نهفته است، به پایان می‌رسد.

برای اینکه بیشترین بهره را از این کتاب ببرید، آن را از اول تا آخر و واو به واو به دقت بخوانید؛ بعد به آن بخش که بیشترین کمک را به شما کرده رجوع کنید و آن را مجدداً بخوانید. در این میان، می‌توانید دوباره به تمرین‌ها رجوع کنید و جواب دقیق‌تری به آن‌ها بدهید؛ زیرا تمرین‌ها طوری طراحی شده که هر بار جواب شما می‌تواند از جواب قبلی‌ دقیق‌تر و صحیح‌تر شود و ظرافت‌های بیشتری را دربرگیرد.

این کتاب شما را با ابزارها و راهکارها و شیوه‌هایی آشنا می‌کند که بتوانید از آن‌ها برای غلبه بر ضعف‌ها و فشارهای روحی‌تان استفاده کنید. ابتدا می‌توانید عامل این فشارها را شناسایی کنید و سپس با به‌کارگیری تمرین‌های عملی و کاربردی ارائه شده می‌توانید توانایی خود را ارتقا ببخشید و خود را قوی کنید و از آن موقعیت‌ها بیرون بکشید.

خواندن کتاب موفقیت‌های نامرئی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای کسانی نوشته شده است که برای رسیدن به خوشبختی در پی راهی جدیدند و مشتاقند سریع‌تر آن را بیابند و زندگی جدیدی را برای خود رقم بزنند. این اثر برای افرادی است که جزء برترین‌ها و نفرات اول هر گروهی هستند که در آن قرار می‌گیرند یا می‌خواهند جزء بهترین‌ها باشند. در حقیقت برای ستارگان موفق امروز و فردا نوشته شده است.

در بخشی از کتاب موفقیت‌های نامرئی می‌خوانیم:

یادتان باشد، از همان بدو تولد، ماشین رنج و لذت ما را به هر جا که خواسته برده است. اگر کمی دقت و تفکر کنید، می‌توانید به شیوۀ عملکردش و تأثیری که روی شما می‌گذارد پی ببرید.

خاطرات خود را مرور کنید. در مهم‌ترین اتفاقات زندگی خود دقیق شوید؛ ببینید آیا از تصمیماتی که تا به حال گرفته‌اید منصرف شده‌اید یا مصمم به انجام آنید. دقت کنید که این خاطرات و اتفاقات چه حس‌هایی را در شما زنده می‌کند. افراد، اشیا، اتفاقات، خاطرات و... زمانی مهم‌اند که بار احساسی داشته باشند.

حسی را که به آن‌ها دارید مدنظر قرار دهید. خط فکری را نیز فراموش نکنید. به دنبال حسی خاص باشید. حسی که آن خاطره را برجسته و پررنگ کرده است. حسی که باعث اثرگذاری آن خاطره در زندگی شما شده است. بسیار تأکید می‌کنم که لازمۀ رانندگی با این ماشین این است که متمرکز و متفکر باشید؛ یعنی حتی لحظه‌ای هم فرمان را رها نکنید. حال جدول 1 را پر کنید یا جدولی شبیه به آن در دفتر خود بکشید و در ستون اول آن اسم افراد، شرح اتفاقاتی را که به هر نحوی در زندگی شما مؤثر بوده است بنویسید. در ستون دوم جدول چرایی مهم و مؤثر بودن آن را بنویسید. در ستون سوم مثبت یا منفی بودن حسی را که در شما ایجاد می‌کند یادداشت کنید و در ستون چهارم تأثیری را که آن شخص یا اتفاق در زندگی شما داشته است بنویسید و در ستون آخر مثبت یا منفی بودن این تأثیر را بنویسید.

یکی از مهم‌ترین شروط این است که همین حالا شروع کنید. ده دقیقۀ بعد، کار سخت‌تر خواهد شد. بیست دقیقۀ بعد خیلی سخت‌تر و فردا تقریباً غیرممکن است. دقت را فراموش نکنید. کار را همین حالا شروع کنید، هرچند با اقدامی کوچک مثل فکرکردن، ولی دقیق و متمرکز باشید.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌سخن
سخنی با خواننده
فصل اول:خوشبختی کجاست؟
بخش اول: چگونه خوشبختی به سراغم آمد؟
داستان افسردگی من
اولین نشانۀ کائنات
دومین نشانۀ کائنات
سومین نشانۀ کائنات
ملاقات با افراد موفق
بخش دوم: چگونه در مسیر خوشبختی قدم برداریم؟
راز خوشبختی
انسان‌های ضعیف و درمانده چگونه رفتار می‌کنند؟
به چه کسانی انسان‌های فراموفق می‌گویند؟
بخش سوم: ابزارهای دست‌یابی به موفقیت
1. دقت و توجه
2. قلم و کاغذ
3. خط فکری متفاوت
آشنایی با ماشین سرنوشت
پرسش اول: چرا جراح قلب از عمل جراحی منصرف می‌شود؟
پرسش دوم: چرا بازاریاب خجالتی استعفا می‌دهد؟
فصل دوم: موقعیت‌ها
بخش اول: شرح و بررسی موقعیت اول: حس بد - نتیجۀ بد (منفی منفی)
انسان‌های بیچاره
مدیریت افرادی که در موقعیت اول قرار دارند
چگونه از موقعیت اول رها شویم؟
پرسش سوم: راهکار مهمان‌پذیر کارکشته در برخورد با مشتری بدقلق چیست؟
پرسش چهارم: با برادر بدقول چگونه رفتار کنیم؟
بخش دوم: شرح و بررسی موقعیت دوم: حس خوب - نتیجۀ بد (مثبت منفی)
مدیریت افرادی که در موقعیت دوم قرار دارند
1. استفاده از فن داستان‌گویی
2. استفاده از فن دادن آمار و اطلاعات توجه‌برانگیز
3. استفاده از فن سؤال کردن
چرا انسان‌های خوشبخت و موفق با دیگران متفاوت‌اند؟
بخش سوم: شرح و بررسی موقعیت سوم: حس بد - نتیجۀ خوب (منفی مثبت)
فرمول‌های کشف رسالت
ملاقات با شاکیِ درون
ملاقات با کودک درون
ملاقات با استاد درون
منظور از رسالت چیست؟
مدیریت افرادی که در موقعیت سوم قرار دارند
پرسش پنجم: چگونه کارمندان شاکی را آرام کنیم؟
بخش چهارم: شرح و بررسی موقعیت چهارم: حس خوب - نتیجۀ خوب (مثبت مثبت)
مدیریت افرادی که در موقعیت چهارم قرار دارند
فصل سوم: اقدام
بخش اول: خارج شدن از موقعیت اول
بخش دوم: خارج شدن از موقعیت دوم
چطور می‌توانید نگرشتان را تغییر دهید؟
بخش سوم: خارج‌شدن از موقعیت سوم
بخش چهارم: قرارگیری در موقعیت چهارم
فصل چهارم: سخن پایانی
فصل پنجم: پاسخ پرسش‌های مطرح‌شده در کتاب
پاسخ پرسش اول: چرا جراح قلب از عمل جراحی انصراف می‌دهد؟
پاسخ پرسش دوم: چرا بازاریاب خجالتی استعفا می‌دهد؟
پاسخ پرسش سوم: راهکار مهمان‌پذیر کارکشته در برخورد با مشتری بدقلق چیست؟
پاسخ پرسش چهارم: با برادر بدقول چگونه رفتار کنیم؟
پاسخ پرسش پنجم: چگونه کارمندان شاکی را آرام کنیم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موفقیت‌های نامرئی
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-7026-74-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ 25000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موفقیت‌های نامرئی

Reza Ghaffari
۱۳۹۹/۵/۲۱
کتاب استادرابطی، کتاب گرانقدری است که براثرتجربیات خودش نوشته شده، من افتخارشاگردی ایشون روداشتم، نثری روان وپیوسته داردکه خواننده راباخودتاانتهای کتاب می‌برد. درعین حال انتقاداتی هم به آن دارم ازجمله اینکه خط فکریI. U. X. A رومطرح می‌کندولی هیچ توضیحی درباره اون نمی‌دهد. همچنین قانون جذب روزیر که سوال می‌برددرصورتی درکتابش به عدم قضاوت اشاره می‌کند. واین اصلی اثبات شده است، اگردرست فهمیده شود. درکل من که شاگردایشون بودم می‌دونم استادنظرات ناب وخالصی داردکه متعلق به خودشه. برای همین هرچیزی که ردمی کنه، نیازه که دریک کتاب جداگانه به اون بپردازه. خلاصه کلام این کتاب روبه همه عزیزانی که مشکل حسی دارن، توصیه می‌کنم. وبااینکه کتاب اول ایشون هست، خیلی پرمغزوکاربردی می‌بینم. قطعا کتابهای بعدی ایشون، جزء کتابهای پرفروش خواهندبود. ۰
پروین تقوی
۱۳۹۹/۵/۱۶
بسیار کتاب عالی و کاربردی و درجه الف، مطالب کتاب بکر و بدیع و جذاب هستند و این شیوه بیان رو در کتابهای روانشناسی در این چند ساله ندیدم. کتابی بود ایرانیزه شده و درک درستی از مخاطب ایرانی داشت و مثال‌های کاربردی زیادی داشت، نثر روان کتاب باعث شد که اونو یک روزه بخونم، ولی عمق و تازگی مطالب باعث شد دو بار دیگه کتاب رو بخونم، تجربه جدیدی بود برام و بسیار لذت بردم.
Faz P
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
کتاب واقعا عالی بود و خوشحالم که خوندم و حتما توصیه میکنم که بخونید مطالب کاملا روان و ساده و در عین حال پر محتوا بود و نویسنده انقدر زیبا بیان کردن که ادم تشویق میشه کتاب رو مکررا بخونه و باید بگم در حقیقت این کتاب کاملا با جامعه ما متناسب بود و به همین علت درکش عینی تر بود
تیمور مرادیان
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
با سلام هر کسی در دریای بی کران دانایی نصیبی است من باخوندن این کتاب نکات کلیدی در مبحث تربیت فرزندان و خودشناسی متوجه شدم که با عمل بهشون نتیجه بهتری میگیرید و در آخر ممنون از نویسنده‌ی بزرگوار که کتابشونو رایگان گذاشتن برا دوست دارن کتاب و کتابراه عزیز
سیدجعفر حسینی
۱۴۰۱/۱/۱۶
من به میزانی که از این کتاب یادگرفتم نمره دادم کتاب نه خوبه نه بد اما قطعا یادگیری یک نکته هم بسه و از نویسنده و تمام عواملی که این کتاب رو به دست من رسوندن ممنونم چون باعث کم اما بالاخره چیزی یادبگیرم
کاربر sha
۱۴۰۱/۱/۳
در جهت رسیدن به موفقیت‌ها راهنمای خوبی است و همه میدانیم که هرموفقیتی نتیجه تلاش و کوشش فردی است و صرفا با خواندن کتاب حاصل نمیشود. استفاده از تجربیات و راهکارهای ارائه شده در جهت رسیدن به اهداف کمک موثری میباشد
اناهیتا کریمی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
با خوندن این کتاب یه دنیا به روی من باز شد خوشبختی رسیدن به هدف نیست خوشبختی لحظه‌هایی که واسه رسیدن به هدف صرف میکنی این طرز نوشتار رو تاحالا تو این قبیل کتاب‌ها ندیده بودم عاشقش میشین 😊
عباس اژدرالدینی
۱۳۹۹/۵/۲۸
من چهار کتاب در کتابراه دارم. بیشتر به روان بودن قلم و متن‌های برآمده از قلبم توصیف شده ام. اما به قلم زیبای آقای رابطی حسودی‌ام میشود. امیدوارم در کارشان موفق باشند و منتظر کتابهای بعدی ایشان نیز هستم.
مرضیه رییسی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
قبلا با این نویسنده آشنا نداشتم ولی بعد خوندن این کتاب مشتاق شدم سایر کتاب هاشون رو بخونم، برای من کتاب جذاب و خوندنی بود، کاش سرویسی در کتابراه بود که می‌شد مجموعه کتاب‌های یک نویسنده رو دید
محمد کشته گر
۱۴۰۰/۱۲/۴
یک کتاب فوق العاده و همه چیز تمام واقعا از هر لحاظی بگید و بخونید حتما اگه تمریناتش رو انجام بدید تغییرات رو در خودتون و زندگیتون حس میکنید ❣❣🥰🙏
افسانه امین زاده
۱۳۹۹/۶/۱
ازنظرسبک ومحتوا جذاب وگیراوکاربردی است. ازنظرسبک نوشتاری بسیارساده وروان می‌باشد. اجازه میخواهم پیشنهادخواندن آن را به تمامی کتابخوانان توصیه کنم.
دنیا سعادتی
۱۴۰۲/۸/۲۷
به نظرم از هر کتابی میشه یه نکته هرچند کوچک کاربردی یاد گرفت این کتاب هم جزو اون دسته است بد نیس برای یه بار خوندن
فاطمه بیرقدار
۱۴۰۱/۲/۱۵
فوق العاده است با اینکه من از کتابای روانشناسی متنفرم عاشق این شدم شاید برای اینکه برای هر مشکلی که بیان میکرد راه حلی هم قرار داده بود
Z A
۱۳۹۹/۵/۱۴
خیلی عالی، نثرش روان و قابل فهم بود و پر از تمرین‌های کاربردی
فاطمه رنجبر
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
این کتاب فوق العاده است. راه رسیدن به موفقیت‌های درونی و ارضا واقعی وجود رو به ما آموزش میده.
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب موفقیت‌های نامرئی

برای دریافت کتاب موفقیت‌های نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.