معرفی و دانلود رایگان کتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A

عکس جلد کتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A

کتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A اثری از مهدی رابطی در زمینه‌ی خودسازی و موفقیت است. کتابی که پیش رو دارید بر آن است تا با ارائه‌ی روش‌های عینی، در دسترس و عملی شما را به یافتن معنا، هدف و مقصد زندگی رهنمون کند. همان‌طور که از عنوان کتاب برمی‌آید، رابطی تلاش دارد راه‌های دست‌یابی به یک انقلابی درونی و هویتی را براساس مدل I.U.X.A آموزش دهد.

درباره‌ی کتاب انقلابی برای معنا

عنوان کتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A خلاصه‌ای از رویکرد و هدف اصلی مدنظر نویسنده را بازتاب می‌دهد. این اثر یک کتاب در زمینه‌ی موفقیت و خودسازی‌ست که توسط یکی از نویسندگان فعال ایرانی در این حوزه به نگارش درآمده است. مهدی رابطی کتاب‌های گوناگونی در زمینه‌ی خودسازی و خوددرمانی منتشر کرده و در این آثار به مباحثی چون هویت، معنا و فرایند بازیابی روحی و روانی پرداخته است. او در کتاب‌های دیگر خود نیز از استراتژی I.U.X.A استفاده کرده و مدام بر کارکرد آن تأکید نموده است.

اما استراتژی I.U.X.A چیست؟ در واقع این اصطلاح اشاره به روش‌های در دسترس، کم‌هزینه و نزدیک دارد که شخص می‌تواند بدون هزینه یا دشواری خاصی از آن‌ها بهره ببرد. این کتاب نیز به دنبال معرفی چنین راه‌کارهایی است، روش‌هایی کارآمد که در عین حال نزدیک‌اند و قابلیت آزموده شدن دارند.

کتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A به شما چند نکته و آموزه‌ی سازنده را تقدیم می‌کند. یکی از این نکات شیوه‌ی چشیدن طعم خوشبختی و رسیدن به موفقیت در امور مختلف زندگی است. این اثر به شما تصویری ارائه می‌دهد که با باور داشتن به آن و انجام شیوه‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شود، می‌توانید معنای مفهوم موفقیت را تجربه کنید. اما همان‌طور که هر شخص بالغی می‌داند، موفقیت تنها زمانی میسر می‌شود که فرد از لحاظ روحی و روانی سالم و در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد. به همین روی گفتارهای این کتاب به شما فقط نه مقصد موفقیت، بلکه راه‌های چگونگی دست‌یابی به آن را نیز آموزش می‌دهد.

انقلاب به معنای دگرگونی است. یک استحاله‌ی درونی که تمام بخش‌های جانبی یک کلیت را شامل می‌شود. بی‌شک یک انقلاب با هماهنگی و ایجاد هارمونی میان اجزا شکل می‌گیرد. پس اولین مرحله برای دست‌یابی به یک انقلاب درونی و بازیابی انرژی تازه، به نوع تغییر و دگرگونی بستگی دارد. راه اصلی برای یافتن نوعی جریان تازه یا آغاز کردن یک مسیر جدید زمانی رخ می‌دهد که شخص به این باور می‌رسد که باید تغییر کند. آنچه این کتاب در پی آن است و با شما به اشتراک می‌گذارد رقم زدن این انقلاب است. انقلابی که با رخ دادن‌اش شما را به مسیر روشنایی و موفقیت سوق می‌دهد.

مهدی رابطی در این کتاب برای شما داستان‌ها، حکایت‌ها و تجربه‌هایی را گردآوردی و نقل کرده است که علاوه بر یادگیری از آن‌ها، از خواندنشان نیز لذت خواهید برد. مهدی رابطی که سعی کرده فرایند خواندن این کتاب را برای مخاطب جذاب کند، از نثری روان و منجسم در القای اطلاعات خود بهره می‌برد.

کتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A توسط نشر مانیان منتشر شده است.

کتاب انقلابی برای معنا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کسانی که به خواندن مطالب حوزه‌ی خودسازی و خوددرمانی علاقه‌مندند و به دنبال روش‌های ساده و کم‌هزینه برای یافتن هدف درونی خود هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A می‌خوانیم

شاید فکر کنید من استثنا هستم یا اینکه فکر کنید اگر شما به خواسته‌ها و آرزوهایتان برسید، می‌توانید خوشبخت شوید. پس بیایید یک نگاه به آمارها بیندازیم. کمتر از ده درصد از افرادی که در زندگی خودشان به دستاوردهای خیلی بالایی رسیدند، احساس خوشبختی می‌کنند؛ این نتیجه تحقیقات جناب آقای دکتر سیزر است که موسسه بهزیستی بورلی‌هیلز کالیفرنیا، آن را در سال 2007 اعلام کرد.

وقتی هزاران نفر از ثروتمندان، افراد مشهور و افراد قدرتمندی که از جایگاه‌های پایین به بزرگ‌ترین خواسته‌ها و آرزوهایشان رسیدند، احساس خوشبختی نمی‌کنند، فکر می‌کنید برای چه باید هدف‌گذاری کنید و سخت تلاش کنید که اگر شانس با شما یار باشد و به آن برسید، احساس خوشبختی کنید.

استیو جابز در پایان زندگی‌اش گفت پشیمان است و اگر به گذشته برگردد، به شکل دیگری زندگی می‌کند. رابین ویلیامز خودکشی کرد و پرنسس دایانا افسردگی گرفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات140
زبانفارسی
شابک978-622-310-390-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A

محبوبه ملکی
۱۴۰۳/۱/۱۱
این کتاب داستان زندگی خود نویسنده است باتوجه به اینکه قانون جذب و راهکارهای موفقیت از نظر ایشان منطقی نمیباشد اما همان عشق واقعی که در راه جذب و یا موفقیت وجود دارد ایشان بعنوان مفاهیم دادن به پدیده‌ها بیان شده است و برای کسی که تبحر در موفقیت و جذب وارد این کتاب درکش واقعی تر خواهد بود چون عصاره و تمام کتاب‌ها برای موفقیت جذب عشق واقعی میباشد و در هر اقدامی اگر عشق باشد درد و رنج کشیدن نه تنها لذتبخش است بلکه راه طولانی و یاشکستش هم نمو پیدا نمی‌کند چون هدف و آرمانی که تعیین شذثده است باعشق و یا در این کتاب مفهوم بخشیدن به پدیده‌هایی است که باعث موفقیت و بدست آوردن هدف اصلی و آرمانی میگردد آقای رابطی درک یک جمله را با تعریف کل مراحل کاریش مطرح نمودند که البته روش برخورد ایشان خیلی ابتدایی به نظر می‌رسد و اما چوم می‌خواستند آن جمله تاثیر گذار و رسیدن به خوشبختی و هدف را مطرح نمایند بقیه موارد را از نظر خودشان واهی می‌دانستند که البته اصل یکی است اما ایشان می‌خواستند خاص‌تر و قابل فهم نمایند که تا عشق نباشد خوشبختی و موفقیت معنا ندارد و البته آیشان هدفش این است که باید برای رسیدن به موفقیت باید هدف داشت و برای رسیدن به خوشبختی آرمان چون اگر آرمان باشد انصراف معنا ندارد و درد و رنج قابل درک خواهد بود اما اگر موفقیت باشد گاهی برای رسیدن به هدف ممکن مشکلات و موانع باعث انصراف شود
زهرا هوشنگی
۱۴۰۳/۱/۴
متن کتاب روان بود و درعرض ۲ساعت خوندم و بنظرم باید چندبار دیگه بخونمش نویسنده تفاوت موفقیت و خوشبختی رو میگه. این که اکثر ما خوشبختی رو در موفقیت و شهرت و ثروت و قدرت می بینیم اما آیا همه اقراد پولدار و مشهور و قدرتمند خوشبختند؟ پس اگر خوشبختی همان موفقیت نیست پس چیه؟ نویسنده در فصل دوم کمک میکنه و که معنای زندگی رو پیدا کنیم. کتاب ارزش چندین بار خوندن رو داره چون مسلما هیچ کدوم از ما نمیخوایم که عمر وقت و انرژی مون رو صرف به دست آوردن موفقیت کنیم و در آخر بازهم خوشحال و راضی نباشیم.
M mohamadi
۱۴۰۳/۱/۲
تکنیک جالبی در نوشتن نویسنده بکار برده اون هم استفاده از فضای داستان در توصیف روش و استراتژی I. U. X. A است. یا من خواننده‌ی سریعی هستم یا متن روان بود که تونستم در مدت کوتاهی کتاب رو تمام کنم. در کل نویسنده اشراف کافی روی موضوع را از طریق داستان ارتقا مدیریت و توطئه‌های سازمانی را انتقال می‌دهد. و روش استدلال خود را از طریق رنج‌های کاراکتر اصلی مشکلاتی که با آن مواجه است را بخوبی معرفی کند کهو مفهوم پدید و خوشبختی و موفقیت را بخوبی برای خواننده درک پذیر میکنند.
حسین اکبرزاده عرب
۱۴۰۳/۲/۷
با عرض سلام و احترام خدمت تمامی شما عزیزان کتابراهی، ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران کتابراه، وهمچنین آقای رابطی عزیز که با قلم شیوا توانست دید من و دیگر عزیزان را نسبت به مسائل زندگی روشن کند، دوستان مطالعه این کتاب می‌تواند نگاه شما را نسبت به خوشبختی و موفقیت وتفاوت بین این دو واژه را عوض میکنه، در مجموع کتاب خوبیه و ارزش چند بار مطالعه را دارد
Alireza
۱۴۰۳/۱/۱۵
کتابی که میتوان سرنوشت یک مدیر موفق را دید و اقدامات و تفکرات و نتیجه گیری های وی را در هر اقدامی به کار برد میتوانیم به وضوح ببینیم، هر کسی که موفق شده هزینه سنگینی برای آن پرداخت کرده ولی نباید این هزینه های سنگین بگذاریم بر ما غلبه کند مثل استیو جابزی که با این همه موفقیت آخرش گفت که از زندگی که کرده ام پشیمانم
نرگس فرهنگ مهر
۱۴۰۳/۱/۲۷
با سلام و احترام همانطور که داخل متن کتاب اشاره شده این کتاب چیزی به دانش شما اضافه نمیکنه همون چیزایی هست که میدونیم. فقط یک نوعی تلنگر هست برای دوباره اندیشیدن. خلاصه اش اینکه موفقیت یعنی تلاش برای تبدیل یک هویت به هویت مورد نظر ولی خوشبختی یعنی هدف و ارمان داشتن تو زندگی که هر لحظه از کاری که میکنی خوشحال باشی.
مهدی علیزاده
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
این کتاب کوتاه، نکات جالبی رو بیان کرد: تفکرات مثبت و دروغین درباره موفقیت، خوشبختی معنای مورد نظرش از موفقیت و خوشبختی مشکلات و مزایای موفقیت و... اما نگفت استراتژی I. U. X. A چیه؟ این حروف از کجا اومد؟ به نظرم برای درک جایگاه بالای مدیریت و باندبازی بهتره این کتاب رو بخونید.
Tahira
۱۴۰۳/۱/۱۲
خوشبختی و موفقیت چیست؟ آیا وقتی به اهداف خود رسیدید احساس خوشبختی کردید؟ آیا وقتی به موفقیت تمام و کمال رسیدید به این نتیجه نرسیدید که باید طور دیگری زندگی میکردید؟ در این کتاب به شیوه داستان گونه، معنا و مفهوم زندگی کردن را برای ما نشان میدهد
nima malekian
۱۴۰۳/۱/۲۰
این کتاب به درد همین روزا میخوره که دیگه آدما به پولشون اعتبار دارن
تلنگری به خودمونه که اصلا چطور خودمون رو تو مسیر درست خوشبختی قرار بدیم واقعا متن صریح و کاملی داشت و بسیار آموزنده بود
مرضیه
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتاب با نثر روان وخوبی هست که تفاوت موفقیت در زندگی و خوشبختی را با خوندش متوجه میشی. اینکه با رسیدن به اهداف شاید موفق بشی ولی حتما انسان خوشبختی نیستی معنا چی هست و چطور اون را پیدا کنیم
eis razavi
۱۴۰۳/۱/۴
سلاماین کتاب جزو معدود کتابهایی است که واقعا نگرش کتاب را فقط با خواندن کتاب متحول میکند بدون منوط کردن خواننده به انجام تمرین ها یا مداومت کردن به تجربه یا عمل خاصی لذت بردم از خواندن آن
hani H
۱۴۰۳/۱/۱۹
خیلی مختصر و مفید بود با توجه به کم بودن مطالب ولی بسیار آموزنده بود و حاوی نکات کلیدی که همه معمولا تجربش میکنیم و همراه با راه حل برای برخورد با این موقعیت ها بود.
اذر عامری
۱۴۰۳/۱/۹
کتاب خوب و مفید و نثر روان و جالبی داشت که من رو‌خیلی زیاد جذب کرد اما باید با خواندن چندین باره به معنای واقعی ان پی برد چون ابتدا به معنای طاهری در ذهنت القا میشه
محمدجواد امینى
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
کتاب خوبى بود. و وجود معنا را براى داشتن زندگى همراه با خوشبختى، ضرورى میدونه فرق بین موفقیت و حس خوشبختى و تحمل درد و رنج ها، داشتن معنایی براى زندگی است حتما بخوانیدش.
Sara
۱۴۰۳/۱/۳۱
کتاب مفید و مختصر و جالبی بود طرز نگاه نویسنده به موفقیت و خوشبختی و همچنین ادعاهای پوچ روانشناسی زرد رو دوست داشتم. کوتاه بودن کتاب از نکات خیلی مثبتش بود بنظرم
مشاهده همه نظرات 53

راهنمای مطالعه کتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A

برای دریافت کتاب انقلابی برای معنا: یافتن معنای زندگی از طریق استراتژی I.U.X.A و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.