معرفی و دانلود کتاب مگسک و پسرک 14: سیرک خانگی ویزگول

عکس جلد کتاب مگسک و پسرک 14: سیرک خانگی ویزگول
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 14: سیرک خانگی ویزگول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 14: سیرک خانگی ویزگول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مگسک و پسرک 14: سیرک خانگی ویزگول

کتاب مگسک و پسرک 14: سیرک خانگی ویزگول از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نوشته‌ی تد آرنولد، داستان خنده‌دار و آموزنده‌ی ویز و دوستش ویزگول است که برای دوستان‌شان یک سیرک خانگی راه می‌اندازند و ماجراهای سرگرم کننده زیادی را رقم می‌زنند.

موضوع کتاب مگسک و پسرک 14: سیرک خانگی ویزگول چیست؟

روزی ویز به همراه ویزگول یک سیرک محلی راه انداخت و دوستانش را به تماشا دعوت کرد. ویزگول در این سیرک کلی شیرین کاری کرد و باعث شد تا بچه‌ها حسابی سرگرم شوند. موقع عصرانه خوردن ویز به ویزگول گفت که شیرین کاری دیگر بس است و وقت خوراکی خوردن است اما ویزگول به حرفش گوش نکرد... اگر می‌خواهید بدانید که ویزگول چه دردسرهایی را به وجود آورد با داستان سیرک خانگی ویزگول (Fly Guy's Amazing Tricks) همراه باشید.

درباره‌ی مجموعه مگسک و پسرک:

تد آرنولد (Tedd Arnold) در این مجموعه، داستان‌هایی با چاشنی طنز درباره‌ی دوستی بین یک پسر بچه و یک مگس را به تصویر کشیده است که هم کودکان را سرگرم کرده و هم مفاهیمی را به آن‌ها می‌آموزد. با خواندن قصه‌های مجموعه مگسک و پسرک (Fly Guy) کودکان یاد می‌گیرند که در هیچ موضوعی قطعیت وجود ندارد و می‌توان به هر قضیه‌ای با دیدی تازه نگاه کرد. این مجموعه همچنین مفاهیمی مانند امید، اطمینان داشتن به توانایی‌های فردی و... را به کودکان یادآور می‌شود.

کتاب مگسک و پسرک 14: سیرک خانگی ویزگول مناسب چه کسانی است؟

این داستان طنز برای کودکان سنین 3 تا 7 سال سرگرم کننده بوده و به آن‌ها می‌آموزد که هر کاری مخصوصاً بازی و شیرین کاری یک زمانی دارد و نباید موقع غذا خوردن یا استراحت آن‌ها را انجام دهند.

در بخشی از کتاب مگسک و پسرک 14: سیرک خانگی ویزگول می‌خوانیم:

هنوز عصرانه را شروع نکرده بودند که ویز گفت: «می‌دانستید ویزگول شیرین کاری‌های جدید یاد گرفته؟ دوست دارید شیرین کاری‌هایش را تماشا... اما هنوز حرفش تمام نشده بود که ویزگول شیرجه زد توی لیوان شیر مادر ویز و شنای کرال پشت رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مگسک و پسرک 14: سیرک خانگی ویزگول
نویسنده
مترجمعرفان حسن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-462-035-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مگسک و پسرک 14: سیرک خانگی ویزگول

امید گرگیچ
۱۴۰۱/۲/۱۶
ماجراهای ویز و ویزگول رو همه‌ی بچه‌ها عاشقش میشن طنز پردازی و سبک نوشتارش و تصویرسازیش همه چی عاااااااااااالی
فاطمه باصری
۱۴۰۲/۷/۱۳
بدک نبود... طنزش قشنگ بود....
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مگسک و پسرک 14: سیرک خانگی ویزگول

برای دریافت کتاب مگسک و پسرک 14: سیرک خانگی ویزگول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.