معرفی و دانلود کتاب نامه تاریخی استاد مطهری به امام خمینی

عکس جلد کتاب نامه تاریخی استاد مطهری به امام خمینی
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نامه تاریخی استاد مطهری به امام خمینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نامه تاریخی استاد مطهری به امام خمینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نامه تاریخی استاد مطهری به امام خمینی

کتاب نامه تاریخی استاد مطهری به امام خمینی، وضع فرهنگى و سیاسى نهضت اسلامى در سال‌هاى آخر زندگی متفکر شهید استاد مرتضی مطهری را به خوبى تصویر مى‌کند.

مطهری در این کتاب وضعیت گروه‌ها و برخى شخصیت‌هاى اسلامى را از نظر خلوص یا انحراف ایدئولوژیک آشکار مى‌سازد و خطر نفوذ اندیشه‌هاى بیگانه را حتى در انقلابیون موجّه گوشزد مى‌نماید. نمونه‌اى از نامه‌هاى امام خمینى‌(ره) به استاد مطهرى، همچنین پیام‌ها و بیانات امام خمینى(ره) به مناسبت شهادت استاد مطهرى و نیز شرح مختصرى از زندگانى آن شهید فرزانه، زینت‌ بخش کتاب نامه تاریخی استاد مطهری به امام خمینی است.

کتاب نامه تاریخی استاد مطهری به امام خمینی از یک سو حاکى از تیزبینى و دقت‌نظر و آینده‌نگرى و در یک کلام عظمت شخصیت استاد مطهرى است که چگونه در میان آن غوغاى انقلابیون کج‌فکر هدف را گم نمى‌کند و به سد کردن نفوذ اندیشه‌هاى بیگانه و رخنه فرصت‌طلبان در نهضت اسلامى مى‌پردازد، و از سوى دیگر حاکى از عظمت شخصیت امام خمینى است که در آن غوغاى گمراه کننده آنگاه که مى‌خواهد اولین سنگ‌بناى نظام جمهورى اسلامى یعنى «شوراى انقلاب اسلامى» را بنا نهد دست روى آن متفکر و مجاهد فرزانه مى‌گذارد و تشکیل آن را به وى مى‌سپارد براى آنکه از هرگونه انحراف فکرى و عملى مصون بماند.

همچنین نامه‌های موجود در کتاب نامه تاریخی استاد مطهری به امام خمینی، بیش از هر چیز دیگرى مظلومیت آن شهید بزرگ و ریشه‌هاى شهادت او را نشان مى‌دهد. بعد از 22 سال از شهادت آن رادمرد که شاید دنیا عقیم باشد که دوباره چون اویى بزاید هنوز علل شهادت وى و اینکه چرا به فاصله اندکى از پیروزى انقلاب و به عنوان اولین هدف به سراغ او رفتند براى اکثر مردم ما روشن نیست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نامه تاریخی استاد مطهری به امام خمینی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه انتشارات صدرا
سال انتشار۱۳۸۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات47
زبانفارسی
شابک978-964-7299-08-4
موضوع کتابکتاب‌های علوم سیاسی، کتاب‌های تاریخ ایران
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نامه تاریخی استاد مطهری به امام خمینی

فاطمه فاطمه
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
این کتاب خط فکری و بصیرت استاد مطهری را روشن کرده، و خواننده را متوجه اهمیت مطالعه آثارشون مینماید. ان شاالله همه ما اولا متفکران و اندیشمندان رو خوب بشناسیم و باهاشون آشنا بشیم و بعد از کشف حقایق مسیر درست رو انتخاب کنیم.
فضل اله جاویدپور
۱۴۰۱/۲/۱۶
با مطالعه این کتاب جایگاه ویژه شهید مطهری نزد امام، تبیین میگردد.
طیبه میرزمانی
۱۴۰۲/۲/۲۹
این کتاب دیدگاه مطهری درمورد مسایل مختلف روشن کرده
ریحانه جلال زایی
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
سلام خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب نامه تاریخی استاد مطهری به امام خمینی

برای دریافت کتاب نامه تاریخی استاد مطهری به امام خمینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.