معرفی و دانلود کتاب نامه‌هایی که لیلا نخواند

عکس جلد کتاب نامه‌هایی که لیلا نخواند
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نامه‌هایی که لیلا نخواند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نامه‌هایی که لیلا نخواند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نامه‌هایی که لیلا نخواند

کتاب نامه‌هایی که لیلا نخواند نوشته‌ی مطهره میرزایی، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که با بیانی زیبا و دلنشین به رشته‌ی تحریر درآمده.

در بخشی از کتاب نامه‌هایی که لیلا نخواند می‌خوانیم:

لیلا جان این مدت که از هم دور بودیم قطعا برای جفت‌مان هر ثانیه‌اش یک گردش زمین به دور خورشید است، اما این فاصله‌ها می‌خواهند من و تو را محک بزنند، می‌خواهند عاشق‌ترمان کنند. تو نگران نباش بگذار جور همه‌ی دلهره‌ها مال من باشد، تو بخند و با خیال راحت تمام حس‌های عاشقانه و شیطنت‌های زنانه را در خودت پیاده کن، می‌خواهم وقتی برگشتم با هم به استقبال هزار و یک شب‌ها برویم با هم نظامی را به قلم بگیریم تا عاشقانه‌هایمان به گوشه همگان برساند.

اگر حال مرا می‌پرسی، بد نیستم این‌جا زیاد هم بد نیس اما من خوب بلدم با یادت روزم را به ماه برسانم. صبح که بیدار می‌شوم به تو فکر می‌کنم، لباس‌هایم را عوض می‌کنم، پوتین‌هایم را می‌پوشم، اسلحه را پر از تیر می‌کنم، با بچه‌های گردان سرود پیروزی سر می‌دهم، در پساپس همه‌ی عملیات‌ها، در تمرین‌های اضافه، حتی موقعی که کنسرو پخته نشده و تکه نون سنگی که اصلا بویی از غذاهای تو را نبرده‌اند را به ناچار می‌خورم و هزار چیز دیگر، تا لحظه‌ای که چشمانم را روی هم می‌گذارم باز هم به تو فکر می‌کنم.

چند ساعت دیگر عملیات بعدی شروع می‌شود و این لحظه که در حال نوشتن برای تو هستم، اینجا قیامت شده، هرکس به سویی می‌رود، همه خشاب کشیده آماده‌اند. فرمانده حرف‌هایش را دوره می‌کند، برایمان از لحظه خوش پیروزی تا احتمال اسارت و شاید هم شهادت می‌گوید: رسم جوان‌مردان است که برای حفظ لیلای خود و دیگران اینجا حاضر شده‌اند.

می‌گوید: پیروزی از آن کسی است که به دنبال عدالت آمده حتی اگر جانش را هم در نبرد بگذارد باز هم پیروز است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بزم تنهایی
آغوش من و حال تو
پیراهن گلدار
منِ همراه تو
کفش‌های پشت ویترین
مرغ آمین
زیر قرض گریه
نگارخانه
اتوبوس ضلع جنوبی
نامه‌هایی که لیلانخواند 1
نامه‌هایی ک لیلا نخواند 2
نامه‌هایی که لیلا نخواند 3
نامه‌هایی که لیلا نخواند 4
زهرا از زبان من می‌نویسد
لیلا خودِ خودِ منم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نامه‌هایی که لیلا نخواند
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات94
زبانفارسی
شابک978-622-6201-14-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نامه‌هایی که لیلا نخواند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نامه‌هایی که لیلا نخواند

برای دریافت کتاب نامه‌هایی که لیلا نخواند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.