معرفی و دانلود کتاب نانسی جست و جوگر

عکس جلد کتاب نانسی جست و جوگر
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نانسی جست و جوگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نانسی جست و جوگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نانسی جست و جوگر

کتاب نانسی جست و جوگر نوشته جین اکانر، با رویکرد «مهارت» یکی از مجموعه کتاب‌های هدفمند نانسی است که با تصاویر ساده و متنی روان داستان جذابی را برای کودکان روایت می‌کند.

موضوع کتاب نانسی جستجوگر: کنجکاوی چیست؟

نانسی جست و جوگر (Fancy Nancy: Explorer extraordinaire) با محتوای ساده و جذاب خود در انتها به کودک مهارتی را می‌آموزد و این ویژگی ارزنده بهترین روش در آموزش و شکل‌گیری شخصیت کودکان‌تان است.

بگذار تجربه کند، شاید هزاران بار این جمله را به کار برده‌اید و به کودکان‌تان این اجازه را داده‌اید تا با تمام وجود موضوع را لمس کنند ولی می‌دانید که نمی‌توان تمام زندگی را براساس تجربه طی کرد. در اینجا داستان‌ها کمک می‌کنند تا با ایجاد دنیایی فانتزی و زبانی کودکانه قصه‌ای را به مهارتی در درون کودک تبدیل نمایند. همان‌طور که می‌دانید تعدادی از بزرگ‌ترها درونشان پر از دنیای کودکیست مانند «جین اکانر» که با روندی ساده اتفاقی لمس‌پذیر را برای کودک به وجود می‌آورد.

این مجموعه با اطلاعاتی که به شما ارائه می‌دهد کمک می‌کند تا مسیری هدفمند در جهت استاندارد کردن تربیت کودک خود داشته باشید. سازمان بهداشت جهانی، استانداردهایی را برای پرورش کودکان تعیین کرده است که مجموعه نانسی بر این اساس تألیف شده. این کتاب‌ها را کودک می‌تواند به عنوان کتاب داستان بخواند و حتی اتفاقات داستان‌ها را می‌توان به صورت عملی به وسیله والدین و یا معلمین برای کودک به تصویر کشید.

با جین اکانر بیشتر آشنا شویم:

جِین اُکانِر (Jane O’Connor)، در شمال‌ غربی نیویورک به دنیا آمد و در آن‌جا بزرگ شد. او بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه «اسمیت» به شهر خود بازگشت و کار نشر را آغاز کرد. همچنین او در کنار نویسندگی، کار ویراستاری هم انجام می‌دهد. جِین بیش از شصت کتاب کودک نوشته که هفت عنوان از مجموعه کتاب‌های نانسی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده است.

کتاب نانسی جست و جوگر برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 ساله بسیار آموزنده و هیجان‌انگیز است و کنجکاوی و تخیل آنان را تقویت می‌کند.

در بخشی از کتاب نانسی جست و جوگر می‌خوانیم:

من یک کفش‌دوزک قرمز روی برگ گوجه‌فرنگی دیدم که روی هر بالش یک خال سیاه داشت. یک بار کفشدوزکی سیاه با لکه‌های قرمز دیدم.

مامان می‌گفت: «اگر این کفشدوزک روی بدن شما بنشیند خوش‌شانسی می‌آورد.» اما ما اعضای انجمن فکر نمی‌کنیم این حرف از نظر علمی مورد تأیید باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نانسی جست و جوگر
نویسنده
مترجمآوا علی حسین
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-243014-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نانسی جست و جوگر

برای دریافت کتاب نانسی جست و جوگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.