معرفی و دانلود کتاب نانسی و اولین روز مدرسه‌ی خواهرش

عکس جلد کتاب نانسی و اولین روز مدرسه‌ی خواهرش
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نانسی و اولین روز مدرسه‌ی خواهرش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نانسی و اولین روز مدرسه‌ی خواهرش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نانسی و اولین روز مدرسه‌ی خواهرش

کتاب نانسی و اولین روز مدرسه‌ی خواهرش نوشته‌ جین اکانر، با رویکرد مقابله با استرس یکی از مجموعه کتاب‌های هدفمند و آموزنده نانسی به شمار می‌آید که با تصاویر ساده و جذاب و متنی ساده و دلنشین برای کودکان تهیه شده است.

موضوع کتاب نانسی و اولین روز مدرسه‌ی خواهرش چیست؟

نانسی و اولین روز مدرسه‌ی خواهرش (Fancy Nancy: Jojo's first day jitters) با محتوای ساده و جذاب خود در انتها به کودک مهارتی را می‌آموزد و این ویژگی ارزنده بهترین روش در آموزش و شکل‌گیری شخصیت کودکان است.

«بگذار تجربه کند» شاید هزاران بار این جمله را به کار برده‌اید و به کودکانتان این اجازه را داده‌اید تا با تمام وجود موضوع را لمس کنند ولی می‌دانید که نمی‌توان تمام زندگی را بر اساس تجربه طی کرد. در اینجا داستان‌ها کمک می‌کنند تا با ایجاد دنیایی فانتزی و زبانی کودکانه قصه‌ای را به مهارتی در درون کودک تبدیل نمایند. همان طور که می‌دانید تعدادی از بزرگ‌ترها درونشان پر از دنیای کودکیست مانند جین اکانر که با روندی ساده اتفاقی لمس‌پذیر را برای کودک به وجود می‌آورد.

درباره مجموعه نانسی:

این مجموعه با اطلاعاتی که به شما ارائه می‌دهد کمک می‌کند تا مسیری هدفمند در جهت استاندارد کردن تربیت کودک خود داشته باشید. سازمان بهداشت جهانی، استانداردهایی را برای پرورش کودکان تعیین کرده است که مجموعه نانسی بر این اساس تألیف شده. کودک می‌تواند این کتاب‌ها را به عنوان کتاب داستان بخواند و حتی اتفاقات داستان‌ها را می‌توان به صورت عملی توسط والدین و یا معلمان برای کودک به تصویر کشید.

کتاب نانسی و اولین روز مدرسه‌ی خواهرش برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان آموزنده برای کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی بسیار سرگرم‌کننده و سودمند است و به آنان کمک می‌کند تا با ترس‌شان از مدرسه مقابله کنند.

با جین اکانر بیشتر آشنا شویم:

جِین اُکانِر (Jane O’Connor)، در شمال‌ غربی نیویورک به دنیا آمد و در آن‌جا بزرگ شد. او بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه «اسمیت» به شهر خود بازگشت و کار نشر را آغاز کرد. همچنین او در کنار نویسندگی، کار ویراستاری هم انجام می‌دهد. جِین بیش از شصت کتاب کودک نوشته که هفت عنوان از مجموعه کتاب‌های نانسی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده است.

در بخشی از کتاب نانسی و اولین روز مدرسه‌ی خواهرش می‌خوانیم:

خواهرم دوست داشت کلاه دزد دریایی‌اش را سرش کند ولی کلاهش کجا بود؟
من فکر می‌کنم تاج بهتر باشد ولی فهماندن این قضیه به خواهرم خیلی سخت است چون او کار خودش را می‌کند.
خواهرم با ناراحتی گفت: «دلم درد می‌کنه. اصلاً می‌دونید چیه؟ اگه نخوام برم پیش‌دبستان چی؟»
من او را به آرامش دعوت کردم و گفتم: «تو فقط یه کم استرس داری! همین!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نانسی و اولین روز مدرسه‌ی خواهرش
نویسنده
مترجمآوا علی حسین
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-600-7633-92-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نانسی و اولین روز مدرسه‌ی خواهرش

برای دریافت کتاب نانسی و اولین روز مدرسه‌ی خواهرش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.