معرفی و دانلود کتاب نبض عالم هستی

عکس جلد کتاب نبض عالم هستی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نبض عالم هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نبض عالم هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نبض عالم هستی

فریده حکیمی در کتاب نبض عالم هستی، سعی دارد از دریچه نگاه خود و با زبان شاعرانه و ادبی به اثبات خدا و شناخت جهان بپردازد و دنیای پیرامونش را شناسایی کند. دنیایی که در آن رها شده و برای نجات به نیرویی بالاتر از نیروی خود احتیاج دارد.

در بخشی از کتاب نبض عالم هستی می‌خوانیم:

گاهی بار معنایی کلمات را برای اولین بار حس می‌کنی.

می‌بینی که تنها یک نفر است که در تمام لحظه‌لحظه‌های حیات به تو نفس می‌بخشد. تو را در آغوش می‌کشد، گویا با تو می‌گرید، می‌خندد، هدایت می‌کند، نجات می‌بخشد، بیدار می‌کند، جان می‌بخشد. قلم را دوباره به دستانت باز می‌گرداند. رضایت می‌بخشد. تشنه باشی آبت می‌دهد، بی‌جان باشی حیاتت می‌بخشد. به سمت جلو هدایتت می‌کند. در وقت و نیمه وقت تو را به خود می‌خواند تا احساس تنهایی نکنی. از تو می‌خواهد تا به او تکیه کنی. می‌بایست اعتماد کنی. بارها پاسخت را داده. ترس دیگر برایت مفهومی نمی‌یابد. دستانش را می‌گیری، بال پروازت می‌شود. هر روز به نوعی حامل خبر خوشی برایت می‌شود، چون دیگر خودت هم دوست داری به جای شمردن نداشته‌هایت، شکرگزار داشته‌هایت باشی. هر روز برایش می‌نویسی حتی اگر حوصله حرف زدن نداشته باشی. هر روز صدایش می‌کنی.

چه بسا که پیش از این تمام فصل‌هایت پاییز بود و زمستان، اما با آمدن او بهار را تجربه می‌کنی و بهار مهمان همیشگی خانه‌ات می‌شود. یاد می‌گیری که اگر عشق می‌خواهی می‌بایست همه چیزش را با هم بخواهی. انتظارش را، لبخندش را، بغضش را، گریه‌اش را، نبودن‌هایش را. هر چند شاید آدمی با تمام این چیزها بتواند کنار بیاید اما با نبودن‌ها چه می‌توان کرد! عجب موجود سخت جانی است آدمی. به زودی به همه چیز عادت می‌کند. اگر فکر کنی تحمل امری برایت ناممکن است زمانه می‌چرخد و می‌چرخاند تا تو را در آن شرایط قرار دهد تا به تو بفهماند که چنین نیست تو قوی‌تر از آنی که تاب نیاوری. این‌ها همه وسیله‌اند در وسط راه. مقصود تویی، کعبه و بت‌خانه بهانه...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نبض عالم هستی
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات44
زبانفارسی
شابک978-622-734305-2
موضوع کتابکتاب‌های کلام و عقاید
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نبض عالم هستی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نبض عالم هستی

برای دریافت کتاب نبض عالم هستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.