معرفی و دانلود کتاب نسل‌ها در من

عکس جلد کتاب نسل‌ها در من
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نسل‌ها در من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نسل‌ها در من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نسل‌ها در من

کتابی که پیش رو دارید، مجموعه‌ای از پژوهش‌ها و یافته‌های زهرا محبوبی نیه است که با دقت نظر فراوانی گردآوری شده است. کتاب نسل‌ها در من، مسئله تربیت کودک و نوجوان و همچنین شیوه ارتباط والدین با فرزاندان را به خوبی می‌کاود.

درباره کتاب نسل‌ها در من:

اساسا پرورش و تربیت فرزند یکی از مهم‌ترین وظایف هر والدی به شمار می‌آید. این وظیفۀ خطیر نه تنها در رشد و شکل‌گیری شخصیت کودک تاثیرگذار است بلکه در تشکیل جامعۀ آینده نیز سهمی قابل توجه دارد. زهرا محبوبی نیه که خود دانش‌آموخته رشته روان‌شناسی سلامت است و در سال‌ها فعالیتش در این زمینه تجارب ارزشمندی به دست آورده، کتاب نسل‌ها در من (Generation in me) را با اهداف مشخصی تالیف کرده است.

بدیهی است که هر خانواده شیوه خاص خود را برای فرزندپروری در تربیت فرزندان خویش به کار می‌گیرد؛ این شیوه‌های تربیتی تابعی از عوامل مختلفی همچون عوامل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است. نکته شایان توجه این است که کتاب حاضر برای تمامی والدین با هر سطح اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می‌تواند کارساز باشد.

این کتاب را می‌توان به عنوان مرجعی معتبر و قابل استناد جهت استفادۀ والدین دغدغه‌مند در تربیت فرزندشان معرفی کرد. نویسنده این کتاب همچون هر روانشناس دیگری مسئولیت پیش‌بینی و پیش‌گیری از ناهنجاری‌های تربیتی را بر عهده دارد؛ وی در همین راستا کتاب پیش رو را به رشته تحریر در آورده است.

زهرا محبوبی نیه کتاب نسل‌ها در من را به جهت انجام ازدواج‌های مناسب وصحیح، فرزندآوری وفرزندپروری درست و اصولی، ایجاد نسلی نو و کارآمد، همراه با داشتن سلامت روان تالیف کرده است.

خواندن کتاب نسل‌ها در من به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی والدین و مربیان را به خواندن این کتاب سودمند و کاربردی دعوت می‌کنیم. این اثر همچنین برای نوجوانان و افراد بزرگسالی که در جستجوی ایجاد روابطی بهتر با خانواده هستند و برای توسعه فردی‌شان تلاش می‌کنند، بسیار خواندنی است.

در بخشی از کتاب نسل‌ها در من می‌خوانیم:

من از زندگی هیچی نفهمیدم…. لذتی از سال‌هایی که گذشت نبردم…. من جوانی نکردم…. فقط کار کردم و خرج زن و بچه را درآوردم… معنای زندگی را نفهمیدم…

این‌ها جملاتی است که روانپزشکان وروان‌شناسان در مطبهای خود از برخی مردان 37 تا 45 ساله می‌شنوند. مردانی آشفته و بهت زده که گویی به یکباره از خوابی عمیق برخاسته‌اند و همچون مسافری که از غافله جا مانده است با چهره‌ای حیران، نگران افق‌های دوردست هستند و به هر طریقی که هست می‌خواهند خود را به این غافله‌ی شتابان برسانند.

این‌ها مردانی با آبرو وشخصیت هستند. متاهل و صاحب چند فرزند. پزشک حاذق، مهندس موفق، وکیل یا حقوقدان خوش سابقه، استاد برجسته‌ی دانشگاه، کارمند عالی رتبه، تکنسین متبحر، تاجر، کاسب و خلاصه مردانی باهوش و اهل کار و تلاش که از ابتدای جوانی، منظم و استوار پا در مسیر یک زندگی هدفمند گذاشته اند. تمام فعالیتهای زندگی را طبق برنامه و سر وقت خود انجام داده‌اند. به موقع به مدرسه و سپس دانشگاه رفته‌اند و مقاطع تحصیلی را یکی پس از دیگری بی‌وقفه گذرانده‌اند..

در زمانی که خیلی از هم سن و سال‌های آن‌ها مشغول تفریح و خوش گذرانی و جوانی کردن بوده‌اند آن‌ها به فکر ساختن آینده خود بوده‌اند و پله‌های پیشرفت و موفقیت را یک به یک طی کرده‌اند. به موقع سربازی و سر کار رفته‌اند. در ابتدای جوانی به خواستگاری دختری که به آن‌ها معرفی کرده بودند رفتند. به او گفته بودند این دختر، زن ِ زندگیست و تو را سر و سامان خواهد بخشید. همین گونه هم شد. با چنین دختری ازدواج کرده و از او صاحب فرزندانی نیز شدند. اخلاق‌مدارو خانواده دوست بوده‌اند. رفتار و سلوک آن‌ها همیشه قابل پیش‌بینی بوده است. همه فامیل و آشنایان روی وی حساب می‌کرده‌اند و به وی اعتماد داشته‌اند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: ضرورت مشاوره قبل از ازدواج
فصل دوم: تراتوژن‌ها
فصل سوم: نور دیده پروری
فصل چهارم: نوجوانی و جوانی
فصل پنجم: میان سالی (‌چهل، چلی که میگن)
فصل ششم: دوران سالمندی و پیری
فصل هفتم: شیوه‌های صحیح ارتباط و رفتار با هدف حفظ و نگهداری سلامت سالمندان
فصل هشتم: سالمندآزاری و مرگ
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نسل‌ها در من
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آقائی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات245
زبانفارسی
شابک978-622-7624-44-1
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نسل‌ها در من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نسل‌ها در من

برای دریافت کتاب نسل‌ها در من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.